کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانشگاهی
مشخص نشده
268
پاورپوینت
1 MB
1102
قیمت: ۴۹,۹۵۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

    ***2

    بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.

     

    ***5

    تعریف نیاز

    نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند  که باید ارضاء شوند.

     

    ***6

    تعریف خواسته

    خواسته ها بیانگر کیفیت ارضاء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است. 

     

    ***7

    فرق خواسته و تقاضا در این است که امکان دارد خواسته فردی به منظور رفع نیاز گرسنگی، چلوکباب باشد در حالی که با پول همراه خود فقط توانایی خرید یک ساندویچ را دارد و نهایتاً با توجه به قدرت خرید و رضایت حاصله از آن، ساندویچ را برای خرید انتخاب می کند که در اثر این عمل خرید ساندویچ به عنوان عمل تقاضا محسوب شده و خواسته چلوکباب به حساب نمی آید.

     

    ***8

    کالا

    نیازها، خواست ها و تقاضاها افراد را به سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند جوابگوی خواسته آنها باشند یعنی هر شیء، یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شده و قادر باشد نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان را برآورده سازد، کالا نامیده می شود.

     

    ***9

    • انواع کالا

    محصولات فیزیکی

    2-خدمات

    3- ‌ایده ها، عقاید و اندیشه‏ها

    4- سازمانها، مکانها، فعالیتها

     

    ***10

    تعریف کالای ایده آل

    محصولی که خواسته مربوط به نیاز خاصی را کاملاً ارضاء نماید یک کالای ”ایده‏ال“ نامیده می شود و بدین جهت است که اکثر تولیدکنندگان سعی می کنند محصولی را به بازار عرضه کنند که با خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان بیشترین مطابقت را  داشته باشد.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی بازاريابي, پاورپوینت درسی مديريت, پاورپوینت درسی مديريت بازار, پاورپوینت دانشگاهی بازاريابي, پاورپوینت دانشگاهی مديريت, پاورپوینت دانشگاهی مديريت بازار, پاورپوینت پایان نامه بازاريابي, پاورپوینت پایان نامه مديريت, پاورپوینت پایان نامه مديريت بازار, دانلود پاورپوینت بازاريابي, دانلود پاورپوینت مديريت, دانلود پاورپوینت مديريت بازار, دانلود نمونه پاورپوینت بازاريابي, دانلود نمونه پاورپوینت مديريت, دانلود نمونه پاورپوینت مديريت بازار, پاورپوینت آماده درسی بازاريابي, پاورپوینت آماده درسی مديريت, پاورپوینت آماده درسی مديريت بازار, پاورپوینت آماده دانشگاهی بازاريابي, پاورپوینت آماده دانشگاهی مديريت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مديريت بازار, دانلود قالب پاورپوینت بازاريابي, دانلود قالب پاورپوینت مديريت, دانلود قالب پاورپوینت مديريت بازار

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان