کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

دانشگاهی
مشخص نشده
27
پاورپوینت
214 KB
1157
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

    ***3

    nمقدمه

    پیشرفت های اخیر در تئوری منطق فازی الگوریتم هایی را بر مبنای قانون در قلمرو گسترده ای از کاربردها فراهم کرده است . یافته های بسیاری در طی 10 سال گذشته طرح و معرفی شده است . کنترل فازی می تواند عملکرد خوبی را در مدت زمان کوتاهی در انواع کاربردهای جهانی معرفی و ثابت کند .

     بیشتر سازندگان پردازنده محیط های نرم افزاری برای توسعه و شبیه سازی کاربردهای فازی روی میکرو کنترلرهای سازگار تهیه کرده اند .

     از این کنترلرها می توان کنترلر نوع ممدانی را نام برد . او در قلمرو کاربردی تئوری فازی را برای سیستم های تکنیکی نیز گسترش داد . در حالیکه بیشتر دانشمندان کاربردهای این منطق را محدود به قلمروی غیر تکنیکی می دانستند .  علاوه براین کنترلر می توان کنترلر نوع سوگنو را نام برد که بر اساس متدی بود که سوگنو و تاکاگی با هم ارائه دادند .

     

    ***4

    طراحی مدارهای مجتمع اختصاصی فواید بسیاری دارند . و به این دلیل است که کاربردهای آن نیاز به همروندی و سرعت پردازش بالایی دارند . طراحان در این زمینه سعی می کنند که یک واژه واقعی برای کامپیوترهای فازی ارائه دهند ( گاهی اوقات به آنها کامپیوترهای نسل ششم می گویند ).

     معماری این پردازنده ها به ترتیب شامل سه مرحله زیر است :

      فازی کردن (Fuzzification) – استنباط (Inference) – از فازی بیرون آوردن (Defuzzification) 

     کنترلرهای فازی براساس یکسری اطلاعات که شامل قوانین و توابع عضویت و همچنین پارامترهای پیکربندی سیستم است کار کنترل خود را انجام می دهد .

     

    ***5

    v پیاده سازی دیجیتالی مدارهای منطق فازی

    پیاده سازی دیجیتالی VLSI (Very Large Scale Integration : مدارهای مجتمع در مقیاس بزرگ) سیستم های فازی چند مزیت از تکنولوژی طراحی مدار دیجیتالی ارائه می کند . چندین ابزار CAD (Computer Aided Design  : طراحی بر مبنای کامپیوتر) جدیدبا طرحی اتوماتیک ارائه می دهد و در نتیجه زمان و هزینه توسعه را تخمین می زند .

    اصلاح اتوماتیک سطوح منطقی اتلاف انرژی زیاد و حساسیت ترانزیستور را کاهش می دهد . پیش بینی های داده ها در این سیستم برای پردازش سیگنال امیدوارانه است .

    در این مدارها داده های دودویی براحتی ذخیره می شوند و قابلیت فهم و برنامه ریزی و پردازش چند مرحله ای فازی را دارند .

    ظرفیت و سرعت این مدارها متناسب با پیشرفت تکنولوژی بوده بطوریکه پیاده سازیهای مختلف مدارهای فازی بیشتر و بیشتر می شود 

     

    ***6

    X ویژگیهای مدارهای دیجیتالی فازی

    پردازنده های فازی دیجیتال معمولا برای کاربردهای چند منظوره وبرای حداکثر استفاده ممکن مشتریان طراحی شده است . بنابراین باید تعداد زیادی عملوند توابع عضویت و قوانین استنتاجی را پیاده سازی کنند . این امکان برای محدوده بزرگی از کاربردها مناسب است .

    یک محیط برنامه نویسی شی گرا با قوانین زبان شناسی ترکیب شده و مستقیما برای پیاده سازی روی تراشه آماده است .

    روشهای اولیه سخت افزاری پیاده سازی موتور استنتاجی منطق فازی مدارهای دیجیتال بودند که بوسیله Togai و Watanabe طراحی شد .

          معماری اپراتورها : پیاده سازی مدارهای MIN و MAX :

    این اپراتورها که در واقع اپراتورهای ابتدایی این مدارها هستند . شامل : میکروکنترلر فازی (سیستم های درونی با مبدلهای A/D (متناوب به مستقیم) و D/A (مستقیم به متناوب) و واحد منطق ریاضی فازی و حافظه های مخصوص) – کمک پردازنده های فازی ( برای پردازش موازی یا همروند) 

  • فهرست و منابع پاورپوینت پیاده سازی مدارهای منطق فازی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی مدارهاي منطق فازي, پاورپوینت درسی منطق فازي, پاورپوینت دانشگاهی مدارهاي منطق فازي, پاورپوینت دانشگاهی منطق فازي, پاورپوینت پایان نامه مدارهاي منطق فازي, پاورپوینت پایان نامه منطق فازي, دانلود پاورپوینت مدارهاي منطق فازي, دانلود پاورپوینت منطق فازي, دانلود نمونه پاورپوینت مدارهاي منطق فازي, دانلود نمونه پاورپوینت منطق فازي, پاورپوینت آماده درسی مدارهاي منطق فازي, پاورپوینت آماده درسی منطق فازي, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدارهاي منطق فازي, پاورپوینت آماده دانشگاهی منطق فازي, دانلود قالب پاورپوینت مدارهاي منطق فازي, دانلود قالب پاورپوینت منطق فازي

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان