کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

دانشگاهی
مشخص نشده
19
پاورپوینت
1 MB
1435
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

    ***2

     

    بیان مسئله

    •رشد و گسترس استفاده از فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه، بویژه کارت اعتباری تلفن همراه mobile credit card  بعنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بانکی، فرصت های بیشماری را جهت نوآوری برای بانک ها فراهم آورده است.

    •کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند.

    •علیرغم معرفی این خدمت به مشتریان بانک های و موسسات بانکی اسلامی چون Hong Leong Bank و Bank Bumiputra Bhd. در کشور مالزی از سال 2005، این خدمت هنوز به اندازه کافی مورد توجه مشتریان واقع نشده و یا کاربرد آن کمتر از حد انتظار بوده است.

    •بنابراین، بررسی عوامل موثر بر ترغیب مشتریان بانک های مالزی جهت استفاده از خدمت مذکور بمنظور ایجاد و حفظ قابلیت رقابت بانک های کشور مالزی با سایر بانک ها ضروری بنظر می رسد.

     

    ***3

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    الف) از منظر مشتریان:

    •برقراری امکان خرید بصورت بدون سیم “wireless” و با انعطاف زیاد

    •امنیت بیشتر نسبت به روش های سنتی پرداخت (با توجه به تجهیز آن به شماره شناسایی فردی PIN)

    ب) از منظر بانک ها و موسسات بانکی:

    •سلاح رقابتی جدید در مقایسه با سایر بانک ها

    •کمک به بانک های تجاری جهت سیستم های کارت اعتباری تلفن همراهی که بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند

    •کمک به نحوه ارائه خدمات مذکور به مشتریان بالقوه بانک ها

     

    ***4

    بررسی پیشینه تحقیق

    •این مطالعه، از (مدل پذیرش فن آوری) Technology Acceptance Model (TAM) در محیط کارت اعتباری تلفن همراه بهره می برد.

    •مدل مذکور، روابط بین مولفه هایی چون ادراک مفید بودن perceived usefulness (PU) (Davis1، 1989) سهولت کاربرد perceived ease of use (PEOU) (Davis1، 1989)، قابل اطمینان بودن perceived credibility (PC) (Wang2و دیگران، 2003)، میزان اطلاعات درخصوص کارت اعتباری تلفن همراه amount of information on mobile credit card (AIMC) (Pikkarainen3 و دیگران، 2004) از یکسو، و میزان تمایل به استفاده usage intentions (USINT) از آن را، از سوی دیگر، تبیین می کند. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    1 Davis, F.D. (1989), “Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology”, MIS Quarterly, Vol. 13 No. 3, pp. 319-40.

    2 Wang, Y.S., Wang, Y.M., Lin, H.H. and Tang, T.I. (2003), “Determinants of user acceptance of internet banking: an empirical study”, International Journal of Service Industry Management, Vol. 14 No. 5, pp. 501-19.

    3 Pikkarainen, T., Pikkarainen K., Karjaluoto, H. and Pahnila, S. (2004), “Consumer acceptance of online  banking: an extension of the technology acceptance model”, Internet Research, Vol. 14 No. 3, pp. 224-35.

    4 Guriting, P. and Ndubisi, N.O. (2006), “Borneo online banking: evaluating customer perceptions and behavioral intention”, Management Research News, Vol. 29 Nos 1/2, pp. 6-15

    5 Amin, H., Muhammad, M.Z., Hamid, M.R.A. and Lada, S. (2006), “Explaining intention to use SMS banking among Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB) customers: is gender a good indicator?”, Proceeding of IBBC, Vol. 2, pp. 92-101.

    6 Kleijnen, M., Wetzels, M. and de Ruyter, K. (2004), “Consumer acceptance of wireless finance”, Journal of Financial Services Marketing, Vol. 8 No. 3, pp. 206-17.

    7 Ramayah, T., Jantan, M., Noor, M.N.M. and Ling, K.P. (2003), “Receptiveness internet banking by Malaysian consumers”, Asian Academy of Management Journal, Vol. I No. 2, pp. 1-29

    8 Luarn, P. and Lin, H.H. (2005), “Toward an understanding of the behavioral intention to use mobile banking”, Computers in human behavior, Vol. 21 No. 6, pp. 873-91.

    9 Warrington, T.B., Abgrab, N.J. and Caldwell, H.M. (2000), “Building trust to develop advantage in e-business relationship”, Competitiveness Review, Vol. 10 No. 2, pp. 160-8.

    10 Hoffman, D.L., Novak, T.P. and Peralta, M. (1999), “Building customer trust online”, Communications of the ACM, Vol. 42 No. 4, pp. 80-5.

پروپوزال در مورد خرید بصورت بدون سیم, پروپوزال در مورد فن آوری های تلفن همراه, پروپوزال در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, گزارش سمینار در مورد خرید بصورت بدون سیم, گزارش سمینار در مورد فن آوری های تلفن همراه, گزارش سمینار در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, تز دکترا در مورد خرید بصورت بدون سیم, تز دکترا در مورد فن آوری های تلفن همراه, تز دکترا در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, رساله در مورد خرید بصورت بدون سیم, رساله در مورد فن آوری های تلفن همراه, رساله در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, پایان نامه در مورد خرید بصورت بدون سیم, پایان نامه در مورد فن آوری های تلفن همراه, پایان نامه در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, تحقیق درباره خرید بصورت بدون سیم, تحقیق درباره فن آوری های تلفن همراه, تحقیق درباره کارت اعتباری تلفن همراه, مقاله درباره خرید بصورت بدون سیم, مقاله درباره فن آوری های تلفن همراه, مقاله درباره کارت اعتباری تلفن همراه, پروژه دانشجویی در مورد خرید بصورت بدون سیم, پروژه دانشجویی در مورد فن آوری های تلفن همراه, پروژه دانشجویی در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, تحقیق دانشجویی در مورد خرید بصورت بدون سیم, تحقیق دانشجویی در مورد فن آوری های تلفن همراه, تحقیق دانشجویی در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, مقاله دانشجویی در مورد خرید بصورت بدون سیم, مقاله دانشجویی در مورد فن آوری های تلفن همراه, مقاله دانشجویی در مورد کارت اعتباری تلفن همراه, روش تحقیق در مورد خرید بصورت بدون سیم, روش تحقیق در مورد فن آوری های تلفن همراه, روش تحقیق در مورد کارت اعتباری تلفن همراه

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان