کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

دانشگاهی
مشخص نشده
20
پاورپوینت
466 KB
1438
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

    ***2

    مدولاسیون FM

    (( ادوین ار مستر انگ )) یک مخترع و مهندس الکترونیک  در آمریکا بود. وی در سال 1890 به دنیا آمد، مهندسی خود را از دانشگاه کلمبیا گرفت. وی همچنین  یکی از فعالیترین مخترعین  در عصر رادیو بود، به طوری که ((مدولاسیون فرکانسی )) رادیو یا (FM ) بزگترین اختراع وی به شمار می‌رود از دیگر اختراعات ادوین در دوران دانشکده، اختراع سیستم احیا کننده مدار درسال 1914 بود.

     

    ***3

    با این حال حقیقت غم انگیز در  مورد او این بود که بسیاری از اختراعات وی بعداز  مرگش به نام دیگران ثبت شد. اما آرمتسرانگ در سال 1933روش مدولاسیون فرکانسی رابه نام خود ثبت کرد. مزیت این روش در زمینه انتقال اصوات بوسیله امواج رادیویی، در  کیفیت و وضوح  بالاتر آن نسبت به روشهای AM قبل از آن بود. آرمسترانگ پس از موفقیت در آزمایشهای مقدماتی توانست تا نظر FCC را برای اختصاص یک باند ویژه رادیویی به نام FM جلب کند این باند ابتدا در محدوده 42 الی   50Mhzقرار داشت.

     

    ***4

    نخستین  ایستگاه  رادیو پخش همگانی   FMدر سال  1937 با مجوز کمیته ملی ارتباطات آمریکا (FCC)، با علامت (W1xoj )آغاز به کار کرد.  در آن زمان رادیوهای FM هنوز در محدوده فرکانسی 42 تا50 مگاهرتزکار می‌کردند، که پس ازجنگ جهانی دوم، کمیته در 27 ژوئن 1945،گستره فرکانسی FM را به

     

    ***5

    88 الی MHZ 106 تغییر داد. این تغییر به منظور جلوگیری ازتداخل‌های رادیویی و همچنین افزایش ظرفیت کانالها انجام شد. به علاوه این تغییر، باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به ایستگاه‌ های پخش FM  به علت تعویض تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات پخش  بر روی باندجدیدFM شد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت خلاصه ای از پروژه پیاده سازی مدولاسیون FM

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پروپوزال در مورد آرمسترانگ, پروپوزال در مورد ایستگاه رادیویی, پروپوزال در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, پروپوزال در مورد مدولاسيون, پروپوزال در مورد مدولاسیون فرکانسی, گزارش سمینار در مورد آرمسترانگ, گزارش سمینار در مورد ایستگاه رادیویی, گزارش سمینار در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, گزارش سمینار در مورد مدولاسيون, گزارش سمینار در مورد مدولاسیون فرکانسی, تز دکترا در مورد آرمسترانگ, تز دکترا در مورد ایستگاه رادیویی, تز دکترا در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, تز دکترا در مورد مدولاسيون, تز دکترا در مورد مدولاسیون فرکانسی, رساله در مورد آرمسترانگ, رساله در مورد ایستگاه رادیویی, رساله در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, رساله در مورد مدولاسيون, رساله در مورد مدولاسیون فرکانسی, پایان نامه در مورد آرمسترانگ, پایان نامه در مورد ایستگاه رادیویی, پایان نامه در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, پایان نامه در مورد مدولاسيون, پایان نامه در مورد مدولاسیون فرکانسی, تحقیق درباره آرمسترانگ, تحقیق درباره ایستگاه رادیویی, تحقیق درباره ایستگاه‌ های پخش FM, تحقیق درباره مدولاسيون, تحقیق درباره مدولاسیون فرکانسی, مقاله درباره آرمسترانگ, مقاله درباره ایستگاه رادیویی, مقاله درباره ایستگاه‌ های پخش FM, مقاله درباره مدولاسيون, مقاله درباره مدولاسیون فرکانسی, پروژه دانشجویی در مورد آرمسترانگ, پروژه دانشجویی در مورد ایستگاه رادیویی, پروژه دانشجویی در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, پروژه دانشجویی در مورد مدولاسيون, پروژه دانشجویی در مورد مدولاسیون فرکانسی, تحقیق دانشجویی در مورد آرمسترانگ, تحقیق دانشجویی در مورد ایستگاه رادیویی, تحقیق دانشجویی در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, تحقیق دانشجویی در مورد مدولاسيون, تحقیق دانشجویی در مورد مدولاسیون فرکانسی, مقاله دانشجویی در مورد آرمسترانگ, مقاله دانشجویی در مورد ایستگاه رادیویی, مقاله دانشجویی در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, مقاله دانشجویی در مورد مدولاسيون, مقاله دانشجویی در مورد مدولاسیون فرکانسی, روش تحقیق در مورد آرمسترانگ, روش تحقیق در مورد ایستگاه رادیویی, روش تحقیق در مورد ایستگاه‌ های پخش FM, روش تحقیق در مورد مدولاسيون, روش تحقیق در مورد مدولاسیون فرکانسی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان