کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت دوربین های دیجیتال

دانشگاهی
مشخص نشده
63
پاورپوینت
2 MB
1884
قیمت: ۱۸,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت دوربین های دیجیتال

    ***3

    قسمت های مختلف دوربین :

    بزرگ یا کوچک ،ارزان یا گران، ساده یا پیشرفته ، در همه حالات یک دوربین از این قسمتها تشکیل شده است:

    چشمی، شاتر، دیافراگم، لنز، نورسنج و در مورد خیلی از دوربینها فلاش .

    برنامه های آماده ای که در دوربین هستند تا تصمیم بگیرند که قسمتهای مختلف دوربین چگونه با یکدیگر به طور اتوماتیک کار کنند، یک امری عادی در دوربینهای امروزی هستند. توانایی انجام تغییرات دستی در دوربینها، امروزه تبدیل به نکته ای مهم و مثبت شده که قیمت بیشتری را به قیمت اصلی دوربین اضافه می کند.

     

    ***4

    چشمی یا منظره یاب :

    یلی از دوربین های کمپکت دیجیتال و آنالوگ دارای پنجره کوچکی هستند که فرد عکاس

     می تواند با دیدن از میان آن کادر و اجزا درون آن ، عکس خود را مشخص نماید.

    این پنجره کوچک که به چشمی یا منظره یاب دوربین معروف است معمولا" در کنار لنز قرار دارد. چیزی که به عنوان تصویر از درون چشمی دوربین مشاهده می کنید ، تصویری تقریبی از نظر کادر یا عکس نهایی است. اختلاف در تصویر چشمی و تصویر نهایی به خطای پارالکس معروف است.

    زمانیکه مسئله کادر دقیق سوژه مهم باشد، مثل عکاسی کلوزآپ، صفحه LCD دوربین دیجیتال کمک بزرگی در این مسئله است ، چرا که گیرنده نوری دقیقا" آن چیزی را که می بینید، عکس خواهد گرفت.
    شما می توانید منطقه فوکوس را با نشانه گرفتن دوربین به طرف سوژه طوری انجام دهید که مستطیل منطقه فوکوس در نقطه ای از عکس واقع شود که می خواهید فوکوس را روی آن انجام دهید. تکمه شاتر را مقدار کمی به پایین فشار دهید ، دوربین در این حالت فاصله تا سوژه را اندازه می گیرد و لنز را فوکوس می کند. در حالتیکه تکمه شاتر کماکان تا نیمه به پایین فشار داده شده است، کادرعکس خود را هم انتخاب می کنید.

     

    ***5

    صفحه LCD

    فقط در دوربین های عکاسی دیجیتال وجود دارد. این نوع چشمی با همکاری لنز دوربین، کادری که در عکس ظاهر خواهد شد را نشان می دهد. با استفاده از صفحه LCD می توان نه تنها متدی را که در بالا در مورد آن شرح دادیم (یعنی فوکوس کردن) را انجام دهید ، بلکه می توانید ببینید که عکس چگونه خواهد افتاد و مثلا" عکس چقدر روشن و یا تیره ظاهر خواهد شد. روی صفحه LCD معمولا" اطلاعات مربوط به تنظیماتی که در هنگام گرفته شدن عکس استفاده خواهند شد، مثل شاتر و اندازه دیافراگم هم نمایش داده می شوند.

    در یک دوربین تک لنزی انعکاسی تصویری که درون چشمی آن مشاهده می شود، از درون لنز و یک سری آینه عبور می کند تا به پنجره چشمی در پشت دوربین می رسد. از این رو چشمی این گونه دوربینها ، کادر عکس را دقیقا" نشان داده و بعضی مواقع هم اطلاعات دیگر ، مثل سرعت شاتر و دیافراگم را در آن می توان مشاهده کرد.

     

    ***6

    LCD to Play Back Images

    مجهز بودن به LCD  یکی از مزایای دوربین های دیجیتال است این قابلیت امکان بازنگری تصاویر را بلافاصله بعد از عکاسی در اختیار کاربر قرار می دهد.هرچند که تنها با استفاده از حدود 120000  تا 240000  پیکسل می توان تصاویری را که شامل میلیونها پیکسل می شوند را نمایش داد.همچنین با در نظر گرفتن قابلیت بزرگنمایی تصویر در LCD می توان به میزان کیفیت تصاویر پی برد تا در صورت لزوم صحنه مورد نظر مجددا عکاسی شود البته  برخورداری از این قابلیت بستگی به نوع و مدل دوربین خواهد داشت.بعضی از دوربین ها امکان تغییر بعضی از تنظیمات ابتدایی عکس را از قبیل "چرخش تصویر"، تغییر سایز تصویر، مرتب کردن کلیپ های ویدئویی را  از طریقLCD    در اختیار کاربر قرار می دهند.

    LCD Used as Menu:

    یکی دیگر از کاربرد های LCD  تغییر تنظیمات دوربین از طریق دکمه های روی دوربین است که غالبا به منظور تنظیم میزان روشنایی و رنگ خود LCD  مورد استفاده قرار می گیرد.در بیشتر مواقع نمایشگر (LCD) اصلی دوربین  با یک یا تعداد بیشتری از نمایشگر های منوکروم تکمیل شده که معمولا پشت بدنه دوربین و بالا  LCD  قرار داده شده که اطلاعات مهم دوربین  از قبیل وضعیت نوردهی، میزان شارژ باتری، ظرفیت کارت حافظه و غیره نمایش داده می شود

     

    ***7

    شاتر :


    اندازه سرعت بر حسب ثانیه یا کسری از ثانیه بیان می شود. این اندازه معمولا" همراه با درجه باز بودن دیافراگم بیان می شود تا مقدار مشخص نوری که گیرنده نوری باید دریافت کند را مشخص کند. اما از این اندازه برای تاثیر حرکت در عکس هم استفاده می شود.

    برای سرعتهای شاتر طولانی تر از ثانیه و جهت احتراز از لرزش دست، باید از سه پایه و یا سایر وسایل ثابت نگهداشتن دوربین استفاده کنید. حتی اگر همه کارها به طور اتوماتیک در دوربین شما انجام می شود، باز هم بهتر است که قبل از گرفتن عکس کنترلی در مورد سرعت شاتر بکنید تا بدانید که عکس شما با چه سرعتی گرفته می شود.

  • فهرست و منابع پاورپوینت دوربین های دیجیتال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی دوربین, پاورپوینت درسی دوربین چشمی, پاورپوینت درسی دوربین دیجیتال, پاورپوینت درسی دوربین منظره یاب, پاورپوینت درسی دوربین های عکاسی, پاورپوینت درسی دوربین های عکاسی دیجیتال, پاورپوینت درسی دوربین های کمپکت, پاورپوینت درسی دیافراگم, پاورپوینت دانشگاهی دوربین, پاورپوینت دانشگاهی دوربین چشمی, پاورپوینت دانشگاهی دوربین دیجیتال, پاورپوینت دانشگاهی دوربین منظره یاب, پاورپوینت دانشگاهی دوربین های عکاسی, پاورپوینت دانشگاهی دوربین های عکاسی دیجیتال, پاورپوینت دانشگاهی دوربین های کمپکت, پاورپوینت دانشگاهی دیافراگم, پاورپوینت پایان نامه دوربین, پاورپوینت پایان نامه دوربین چشمی, پاورپوینت پایان نامه دوربین دیجیتال, پاورپوینت پایان نامه دوربین منظره یاب, پاورپوینت پایان نامه دوربین های عکاسی, پاورپوینت پایان نامه دوربین های عکاسی دیجیتال, پاورپوینت پایان نامه دوربین های کمپکت, پاورپوینت پایان نامه دیافراگم, دانلود پاورپوینت دوربین, دانلود پاورپوینت دوربین چشمی, دانلود پاورپوینت دوربین دیجیتال, دانلود پاورپوینت دوربین منظره یاب, دانلود پاورپوینت دوربین های عکاسی, دانلود پاورپوینت دوربین های عکاسی دیجیتال, دانلود پاورپوینت دوربین های کمپکت, دانلود پاورپوینت دیافراگم, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین چشمی, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین دیجیتال, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین منظره یاب, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین های عکاسی, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین های عکاسی دیجیتال, دانلود نمونه پاورپوینت دوربین های کمپکت, دانلود نمونه پاورپوینت دیافراگم, پاورپوینت آماده درسی دوربین, پاورپوینت آماده درسی دوربین چشمی, پاورپوینت آماده درسی دوربین دیجیتال, پاورپوینت آماده درسی دوربین منظره یاب, پاورپوینت آماده درسی دوربین های عکاسی, پاورپوینت آماده درسی دوربین های عکاسی دیجیتال, پاورپوینت آماده درسی دوربین های کمپکت, پاورپوینت آماده درسی دیافراگم, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین چشمی, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین دیجیتال, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین منظره یاب, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین های عکاسی, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین های عکاسی دیجیتال, پاورپوینت آماده دانشگاهی دوربین های کمپکت, پاورپوینت آماده دانشگاهی دیافراگم, دانلود قالب پاورپوینت دوربین, دانلود قالب پاورپوینت دوربین چشمی, دانلود قالب پاورپوینت دوربین دیجیتال, دانلود قالب پاورپوینت دوربین منظره یاب, دانلود قالب پاورپوینت دوربین های عکاسی, دانلود قالب پاورپوینت دوربین های عکاسی دیجیتال, دانلود قالب پاورپوینت دوربین های کمپکت, دانلود قالب پاورپوینت دیافراگم

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان