کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت جاذبه های گردشگری آمریکا (جغرافی)

دانشگاهی
مشخص نشده
14
پاورپوینت
679 KB
1940
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت جاذبه های گردشگری آمریکا (جغرافی)

    ***2

    مقدمه

    قاره‌ی آمریکا (Americas)‏ یکی از قاره‌های کره‌ی زمین است. این قاره 3/8 درصد از مساحت زمین و 4/28 درصد از مساحت خشکی‌ها را در بر می‌گیرد. همچنین ۱۴درصد از جمعیت جهان برابر با ۹۰۰ میلبون نفر در این قاره زندگی می‌کنند. این قاره به سه بخش آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی تقسیم می‌شود.

     

    ***3

    کشف قاره‌ی آمریکا

    ایف اریکسون، معروف به ایف خوش شانس، پسر اریک سرخ بود. او در سال ۱۰۰۱ ، هنگامی که گرفتار طوفان شده بود و کشتی او از راه منحرف شد، به سوی گروئنلند رفت. او هنگامی که در سرزمینی به نام نیوفونداند، پا گذاشت، در جایگاه نخستین اروپایی که به آمریکا گام نهاده بود، نامور گشت. او آن سرزمین را برای انگور فراوان و توت‌های بزرگ و خودرویی که در آنجا یافت می‌شد، وینلند نامید، که به معنی سرزمین شراب است. او همچنان در درازای کنار دریا به پیش رفت و سرزمین‌های مارکند (سرزمین جنگلی) و هلولند (سرزمین سنگ‌ها) را یافت. چنین بر می‌آید که این دو سرزمین جزایر «لابرادور» و «بافین» بوده‌اند. در سالهای پسین، وایکینگ‌ها و کوچندگان دیگری به وینلند آمدند. اما برای زمان درازی در آنجا نماندند.

    در سال ۱۴۹۲ کریستف کلمب دریانورد پادشاهی اسپانیا قاره‌ی آمریکا را به صورت رسمی کشف کرد. اما او تصور می‌کرد که به سرزمین هند رسیده است. پس به همین دلیل مردم آن منطقه را هندی نامید. گفته می‌شود که مسلمانان نیز پیش از اروپائیان به قاره‌ی آمریکا رسیده باشند اما جز چند نقشه، مدرک معتبری در دسترس نیست.

     

    ***4

    آبشار آتش آمریکا

    مهارت طبیعت در خلق مناظر و چشم انداز‌های زیبا و بدیع چون آبشار آتش در باورهای آدمی نمی‌گنجد.

    یوسمیت (Yosemite) یک پارک ملی در ایالت کالیفرنیا – آمریکا است. این پارک در سال 1870 به‌عنوان پارک ملی انتخاب شد. این آبشار یکی از دیدنی‌ترین چشم اندازهای این پارک به شمار می‌آید، که حدود 153 متر است. البته معروفیت این آبشار زمانی است که تبدیل به آبشار آتش می‌شود. این پدیده سالی یکبار هنگام غروب خورشید در اواخر ماه فوریه اتفاق می‌افتد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت جاذبه های گردشگری آمریکا (جغرافی)

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی جاذبه های گردشگری, پاورپوینت درسی جغرافی, پاورپوینت درسی گردشگری, پاورپوینت درسی گردشگری آمریکا, پاورپوینت دانشگاهی جاذبه های گردشگری, پاورپوینت دانشگاهی جغرافی, پاورپوینت دانشگاهی گردشگری, پاورپوینت دانشگاهی گردشگری آمریکا, پاورپوینت پایان نامه جاذبه های گردشگری, پاورپوینت پایان نامه جغرافی, پاورپوینت پایان نامه گردشگری, پاورپوینت پایان نامه گردشگری آمریکا, دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری, دانلود پاورپوینت جغرافی, دانلود پاورپوینت گردشگری, دانلود پاورپوینت گردشگری آمریکا, دانلود نمونه پاورپوینت جاذبه های گردشگری, دانلود نمونه پاورپوینت جغرافی, دانلود نمونه پاورپوینت گردشگری, دانلود نمونه پاورپوینت گردشگری آمریکا, پاورپوینت آماده درسی جاذبه های گردشگری, پاورپوینت آماده درسی جغرافی, پاورپوینت آماده درسی گردشگری, پاورپوینت آماده درسی گردشگری آمریکا, پاورپوینت آماده دانشگاهی جاذبه های گردشگری, پاورپوینت آماده دانشگاهی جغرافی, پاورپوینت آماده دانشگاهی گردشگری, پاورپوینت آماده دانشگاهی گردشگری آمریکا, دانلود قالب پاورپوینت جاذبه های گردشگری, دانلود قالب پاورپوینت جغرافی, دانلود قالب پاورپوینت گردشگری, دانلود قالب پاورپوینت گردشگری آمریکا

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان