کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks Mx

دانشگاهی
مشخص نشده
15
پاورپوینت
1 MB
2016
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks Mx

    ***3

    Fireworks نرم افزاری است که تقریبا از روی نرم افزار فتوشاپ  محصول ادوب به منظور آماده سازی و بهینه ساختن تصاویر جهت انتشار بر روی وب و ساخت انمیشن های GIF نوشته شده است وتقریبا این دو نرم افزار رقیب یکدیگر بودند اما پس ازادغام این دوشرکت دیگرخبری از ImageReady که همراه با فتوشاپ نصب میشد نیست و اکنون شاهد گسترش FireWorksهستیم.

     

    ***5

    Fireworks نرم افزار گرافیک Pixel شرکت Macromedia است که برای web طراحی شده است .

    هم اکنون تنها رقیب Fireworks نرم افزار Image Ready از شرکت ADOBE میباشد که هیچ کدام از آن دوGif Animation را خوب نمی سازند .

     باید این توضیح را داد که نرم افزار Fireworks با Dreamweaver از شرکت Macromedia و Image Ready با Golive که ساخته شرکت Adobe است به خوبی مکالمه میکنند .

     

    ***6

    قابلیتهای Fireworks

    حال در مورد قابلیتهایی که نرم افزار Fireworks دارد ، به اختصارگفته می شود :

    n- Fireworks یک نرم افزار گرافیک وب است که هم Pixel کار میکند و هم Vector و ترسیمات هر دو حالت گرافیک را میتوان در یک محیط و در کنار هم انجام داد و این در سرعت کار بسیار مهم است که خود Vector کار کردن این نرم افزار خودش مزیتی بزرگ است . چون تصاویر Vector مشکل حجم ندارند و به راحتی قابل بزرگ و کوچک شدن است .

    n-Fireworks توانایی ساخت Gif Animation را هم دارد .

    - این نرم افزار دارای قابلیت Image Map برای قابلیت دادن به قسمتی از عکس که قرار است Link شود که قابلیت این را دارد که هم مستطیل و هم یک شکل نا منظم باشد مانند یک نقشه . 

  • فهرست و منابع پاورپوینت معرفی Macromedia Fireworks Mx

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی Fireworks, پاورپوینت درسی طراحی, پاورپوینت درسی فتوشاپ, پاورپوینت درسی نرم افزار گرافیک Pixel, پاورپوینت دانشگاهی Fireworks, پاورپوینت دانشگاهی طراحی, پاورپوینت دانشگاهی فتوشاپ, پاورپوینت دانشگاهی نرم افزار گرافیک Pixel, پاورپوینت پایان نامه Fireworks, پاورپوینت پایان نامه طراحی, پاورپوینت پایان نامه فتوشاپ, پاورپوینت پایان نامه نرم افزار گرافیک Pixel, دانلود پاورپوینت Fireworks, دانلود پاورپوینت طراحی, دانلود پاورپوینت فتوشاپ, دانلود پاورپوینت نرم افزار گرافیک Pixel, دانلود نمونه پاورپوینت Fireworks, دانلود نمونه پاورپوینت طراحی, دانلود نمونه پاورپوینت فتوشاپ, دانلود نمونه پاورپوینت نرم افزار گرافیک Pixel, پاورپوینت آماده درسی Fireworks, پاورپوینت آماده درسی طراحی, پاورپوینت آماده درسی فتوشاپ, پاورپوینت آماده درسی نرم افزار گرافیک Pixel, پاورپوینت آماده دانشگاهی Fireworks, پاورپوینت آماده دانشگاهی طراحی, پاورپوینت آماده دانشگاهی فتوشاپ, پاورپوینت آماده دانشگاهی نرم افزار گرافیک Pixel, دانلود قالب پاورپوینت Fireworks, دانلود قالب پاورپوینت طراحی, دانلود قالب پاورپوینت فتوشاپ, دانلود قالب پاورپوینت نرم افزار گرافیک Pixel

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان