کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت ویندوز موبایل Windos Mobile

دانشگاهی
مشخص نشده
24
پاورپوینت
1 MB
2040
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت ویندوز موبایل Windos Mobile

    ***5

    Windos Mobile

    چیست

    ویندوز موبایل یک سیستم عامل فشرده به همراه تعدادی از برنامه های اصلی و کاربردی موبایل برای گوشی های است که بر اساس APIهای Microsoft Win 32 کار می کند،کامپیوتر های جیبی(pocket pc)، گوشی های هوشمند(smart phones) و وسایل چند رسانه ای همراه (portable media center) میباشد . این سیستم عامل شبیه نسخه رومیزی ویندوز طراحی شده است

    ویژگی های اصلی ویندوز موبایل

    1- در قسمت today screen با صفحه نمایش روز ،تاریخ جاری ،اطلاعاتی در مورد صاحب گوشی ،قرار ملاقات ها ،پیام های ایمل و برخی کارها و وظایف روزانه از قبل تعریف شده قرار دارند. شامل آیکون های مثل وضعیت اتصال به بلوتوث نیز در این صفحه مشخص می شوند. برنامه های که روی این سیستم عامل نصب میشود آیتم ها و آیکون های جدیدی را روی صفحه todayاضافه میکند. یکی از این برنامه ها Microsoft Moneyبرای کامپیوترهای جیبی می باشد . تصویر پس زمینه نیز مستقیم از همین صفحه قابل تغییرات است همچنین می توان از تم های خاصی را ایجاد کرد.

     

    ***6

    •2- نوار وظیفه یا Talk Bar نشان دهنده زمان جاری ،ولوم صدا و ضعیت اتصال راست زمانیکه یک

    •برنامه یا صندوق پیام ها باز باشد روی قسمت خالی این نوار آیکونی برای Ok  یا Close  کردن برنامه در کنار ساعت قرار دارد. ویژگی اصلی نوار وظیفه دکمه Start  یا شروع است که شبیه دکمه Start  نسخه رومیزی ویندوز برای کمپیوتر ها طراحی شده است . در منوی Start  برنامه های که اخیرا اجرا شده اند ، 9 آیکون منوی قابل تغییر ، لینک هائی به برنامه ها، تنظیمات Setting، دکمه جستجو Search، Find، و Help وجود دارد.

    •3- Office Mobile که یک نسخه از برنامه های Microsoft Office برای موبایل است در این سیستم عامل گنجانده شده است . این برنامه شامل واژه پرداز Power point ،Excel Mobile، Word Mobilمی باشد. برنامه ای به نام Active Syncقابلیت تبدیل فایل های Officeویندوزهای رومیزی به فایل های آفیس موبایل را دارد.

     

    ***7

    •4- نرم افزار Outlook Mobileنیز شامل tasks(کارها) Calendar(تقویم)، Contacts(تماس ها) و In box(صندوق پیام ها) در این سیستم عامل وجود دارد که قابل هم زمان شدن و تطبیق به Outlookکامپیوتر می باشد. البته برای این کار اتصال به اینترنت لازم است.

    •برنامه Windows Media Player  که برای پخش فایل های صوتی وتصویری استفاده می شود در ویندوز موبایل وجود دارد . در ویندوزها جدید ورژنهای 6 به بالا نسخه 10.3 این نرم افزار وجود دارد اما برای ورژن های پائین تر نسخه 10 این نرم افزار قابل دانلود و استفاده است. این پلیمر قابلیت پخش فایل های Avi ، Mp3 ، Wmv، Wma  را دارد. در حال حاضر فایل های  MPEG4 با این نرم افزار قابل اجرا نیستند و برای پخش آنها باید یک برنامه ی جانبی را نصب کرد . فایل های   Wav نیز به طور جداگانه و در یک  Player دیگر پخش می شوند.  

     

    ***8

    •نسخه های مختلف ویندوز موبایل

     pocket pc 2002: سیستم عامل pocket pc 2002که بر اساس windows ce 3.0و مخصوص کامپیوترهای جیبی بدون کیبورد با صفحه نمایش    (320*240) طراحی شد، مشابه نسخه اولیه آن یعنی pocket pc2000می باشد.

    Windows mobile 2003: سوم نسل ویندوز موبایل که windows mobile 2003نام گرفت در 23 ژوئن ارائه شد، در واقع  اولین نسخه این سیستم عامل با عنوان ”ویندوز موبایل ” بود و در نسخه مختلف ارائه شد:

    Windows mobile 2003 for pocket pc premium edition

    Windows mobile 2003 for smart phone premium edition

    Windows mobile 2003 for pocket pc professional edition

    Windows mobile 2003 for pocket pc phone edition

  • فهرست و منابع پاورپوینت ویندوز موبایل Windos Mobile

    فهرست:

      Windows Mobile چیست؟

        ویژگی های اصلی ویندوز موبایل

        نسخه های مختلف ویندوز موبایل

       پیدایش و حیات Symbian

       شرکت های بوجود آورنده Symbian

       تکنولوژی Symbian

       زبان های برنامه نویسی Symbian

       امنیت در Symbian

       چند توصیه امنیتی موبایل از زبان Symbian

       چند مطلب جالب و خواندنیMobile

     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی Windos Mobile, پاورپوینت درسی سيستم عامل, پاورپوینت درسی ويندوز موبايل, پاورپوینت دانشگاهی Windos Mobile, پاورپوینت دانشگاهی سيستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی ويندوز موبايل, پاورپوینت پایان نامه Windos Mobile, پاورپوینت پایان نامه سيستم عامل, پاورپوینت پایان نامه ويندوز موبايل, دانلود پاورپوینت Windos Mobile, دانلود پاورپوینت سيستم عامل, دانلود پاورپوینت ويندوز موبايل, دانلود نمونه پاورپوینت Windos Mobile, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت ويندوز موبايل, پاورپوینت آماده درسی Windos Mobile, پاورپوینت آماده درسی سيستم عامل, پاورپوینت آماده درسی ويندوز موبايل, پاورپوینت آماده دانشگاهی Windos Mobile, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی ويندوز موبايل, دانلود قالب پاورپوینت Windos Mobile, دانلود قالب پاورپوینت سيستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت ويندوز موبايل

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان