کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سیستم عامل لینوکس

دانشگاهی
مشخص نشده
16
پاورپوینت
4 MB
2084
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سیستم عامل لینوکس

    ***4

    تاریخچه لینوکس :

    دانشجویی سوئدی به نام لینوس توروالدز با انگیزه تهیه ی سیستم عاملی مانند یونیکس برای کامپیوترهای pc پروژه ای کاملا شخصی را آغاز کرد که نتیجه آن سیستم عاملی بود به نام لینوکس .

    پیش تر از توروالدز، سیستم عاملی شبیه به یونیکس برای pc طراحی کرده بودند که یکی از مهمترین و مطرح ترین آنها  minix است که توسط پروفسور آندرو تاننبام طراحی شده بود .توروالدز نسخه ابتدایی سیستم عاملش را از طریق اینترنت در اختیار عموم قرار داد. لینوکس به سرعت مورد توجه کاربران حرفه ای که دستی هم در برنامه نویسی داشتند قرار گرفت. رایگان بودن سورس این سیستم عامل نیز باعث افزایش سرعت پراکنده شدن و معروفیت لینوکس شد.

     

    ***6

    لایناس تورالدز

    خالق هسته لینوکس

     

    ***8

    •لینوکس؛سیستم عامل بامزه !

    لینوس توروالدز در زندگینامه ی خود نوشت اش که با نام “Just For Fun” منتشر شده است، از این مساله صحبت می کند که طراحی لینوکس برای او لذت بخش و سرگرم کننده بوده است. و نام این کتاب نیز اشاره ای به این موضوع است.

    حقیقت اینست که لینوکس با وجود قدرت فراوان هنوز کوچک، کم حجم، سریع و کاملا خوش دست باقی مانده است و در ساده ترین حالت نصبش می تواند روی دستگاهی با RAM چهار مگابایتی اجرا شود.

     

    ***9

    •پنگوئن: نشان لینوکس

    نشان لینوکس یک پنگوئن است،برخلاف سایر سیستم عامل های تجاری این نشان زیاد جدی نیست!توکس نشانگر وضعیت بدون نگرانی حرکت لینوکس است این نشان تاریخچه بسیار جالبی دارد.لینوکس در ابتدا فاقد هرگونه نشانی بود هنگامی که توروالدز برای تعطیلات به استرالیا رفته بود در دیداری که از یک باغ وحش داشت هنگامی که می خواست با یک پنگوئن بازی کند پنگوئن دست وی را گاز گرفت و همین ایده ای شد تا از پنگوئن به عنوان نشان لینوکس استفاده شود .از نظر او این پنگوئن باید دوست داشتنی، با مزه و کمی پر خور جلوه می کرد. نتیجه ی نهایی تصویر روبرو بود.

    توروالدز در ادامه در مورد دلیل وجودی پنگوئن بعنوان نشانه ی لینوکس از بامزه بودن در کنار قدرت فراوان پنگوئن ها که می توانند با سرعت 100 مایل در ساعت بدوند، صحبت می کند.

    • 

  • فهرست و منابع پاورپوینت سیستم عامل لینوکس

    فهرست:

    تاریخچه لینوکس

    لینوکس سیستم عامل بامزه

    پنگوئن، نشان لینوکس

    لینوکس سیستم عامل عمومی

    انواع لینوکس

    درون لینوکس 

    از میز کار تا ابر کامپیوترها

    تفاوت لینوکس با یونیکس

    شباهت لینوکس و یونیکس

    ویندوز یا لینوکس ؟

    دلایلی بر اینکه لینوکس از ویندوز بهتر است .

    خصوصیات محیط دسکتاپ

     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی سیستم عامل, پاورپوینت درسی لایناس تورالدز, پاورپوینت درسی لینوکس, پاورپوینت درسی هسته لینوکس, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی لایناس تورالدز, پاورپوینت دانشگاهی لینوکس, پاورپوینت دانشگاهی هسته لینوکس, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل, پاورپوینت پایان نامه لایناس تورالدز, پاورپوینت پایان نامه لینوکس, پاورپوینت پایان نامه هسته لینوکس, دانلود پاورپوینت سیستم عامل, دانلود پاورپوینت لایناس تورالدز, دانلود پاورپوینت لینوکس, دانلود پاورپوینت هسته لینوکس, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت لایناس تورالدز, دانلود نمونه پاورپوینت لینوکس, دانلود نمونه پاورپوینت هسته لینوکس, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل, پاورپوینت آماده درسی لایناس تورالدز, پاورپوینت آماده درسی لینوکس, پاورپوینت آماده درسی هسته لینوکس, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی لایناس تورالدز, پاورپوینت آماده دانشگاهی لینوکس, پاورپوینت آماده دانشگاهی هسته لینوکس, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت لایناس تورالدز, دانلود قالب پاورپوینت لینوکس, دانلود قالب پاورپوینت هسته لینوکس

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان