کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت کاربرد انواع رله ها در حین کار

دانشگاهی
مشخص نشده
9
پاورپوینت
1 MB
2200
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت کاربرد انواع رله ها در حین کار

    ***3

    منعکس کننده حرارتی

    رله کمکی تاخیری

    رله حفاظت روغنی (رله با اثر غیر الکتریکی)

     

    ***4

    نظر به اینکه قدرت باردهی ترانسفورماتورهای روغنی علاوه بر شدت جریان بار بستگی به درجه حرارت آن دارد ، برای تنظیم قدرت باردهی ترانسفورماتور ، درجه حرارت روغن ترانسفورماتور نیز کنترل می شود .

    منعکس کننده حرارتی یکی از این وسایل کنترل است .

    منعکس کننده حرارتی تشکیل شده است از یک سیم پیچ حرارتی که در داخل بک محفظه کوچک پر از روغن قرار دارد و این محفظه در داخل منبع روغن  ترانسفورماتور نصب می شود . سیم پیچی گرم کن داخل محفظه  ، به کمک یک ترانسفورماتور جریان ، متناسب با جریان بار ترانسفورماتور تغذیه شده و سبب گرم شدن روغن داخل محفظه می شود . حرارت محفظه متناسب با حرارت روغن تراسفورماتور و حرارتی که سیم پیچ گرمکن محفظه بوجود می آورد مشخص و تعیین می شود و هر چه درجه حرارت تراسفورماتور کمتر باشد ، درجه حرارت محفظه نیز کوچکتر می شود . 

     

    ***5

    رله کمکی با تاخیر در کارعبارت است از یک رله کمکی با تاخیر در قطع یا وصل . با این رله می توان وظایف رله کمکی آنی را نیز از قبیل قطع کلید اصلی انجام داد . رله کمکی که می تواند تاخیر در قطع ایجاد کند و زما این تاخیر غیرقابل تنظیم باشد رله تاخیری نامیده می شود و در صورتی که بتوان زمان تاخیر را نیز کنترل و تنظیم کرد رله را رله زمانی گوییم . عاملی که سبب تاخیر در قطع می شود ممکن است در رله زمانی و تاخیری هر دو یکسان باشد ولی عملا برای این دو نوع رله ، از دو نوع وسیله مختلف استفاده می شود . به این طریق که در رله تاخیری معمولا از یک خازن و یا از یک سیم پیچی اتصال کوتاه و یا کنتاکت جیوه ای و در رله زمانی از یک موتر ، مثل ساعت الکتریکی و .... استفاده می شود . همانطور که در بحث رله بی متال و رله اندوکسیونی نیز اشاره شد می توان از این دو رله نیز به عنوان رله کمکی تاخیری استفاده کرد .

    این رله خود به شش قسمت تقسیم می شود .

    الف) رله تاخیری با خازن

    ب) رله با حلقه اتصال کوتاه

    ج) رله تاخیری با کنتاکت جیوه ای

    د) رله زمانی با موتور جریان متناوب

    ه) رله زمانی با موتور جریان دایم

    ن) رله زمانی با اهرم مکانیکی   

  • فهرست و منابع پاورپوینت کاربرد انواع رله ها در حین کار

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی رله حفاظت, پاورپوینت درسی رله زماني, پاورپوینت درسی رله كمكي, پاورپوینت درسی منعكس كننده حرارتي, پاورپوینت دانشگاهی رله حفاظت, پاورپوینت دانشگاهی رله زماني, پاورپوینت دانشگاهی رله كمكي, پاورپوینت دانشگاهی منعكس كننده حرارتي, پاورپوینت پایان نامه رله حفاظت, پاورپوینت پایان نامه رله زماني, پاورپوینت پایان نامه رله كمكي, پاورپوینت پایان نامه منعكس كننده حرارتي, دانلود پاورپوینت رله حفاظت, دانلود پاورپوینت رله زماني, دانلود پاورپوینت رله كمكي, دانلود پاورپوینت منعكس كننده حرارتي, دانلود نمونه پاورپوینت رله حفاظت, دانلود نمونه پاورپوینت رله زماني, دانلود نمونه پاورپوینت رله كمكي, دانلود نمونه پاورپوینت منعكس كننده حرارتي, پاورپوینت آماده درسی رله حفاظت, پاورپوینت آماده درسی رله زماني, پاورپوینت آماده درسی رله كمكي, پاورپوینت آماده درسی منعكس كننده حرارتي, پاورپوینت آماده دانشگاهی رله حفاظت, پاورپوینت آماده دانشگاهی رله زماني, پاورپوینت آماده دانشگاهی رله كمكي, پاورپوینت آماده دانشگاهی منعكس كننده حرارتي, دانلود قالب پاورپوینت رله حفاظت, دانلود قالب پاورپوینت رله زماني, دانلود قالب پاورپوینت رله كمكي, دانلود قالب پاورپوینت منعكس كننده حرارتي

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان