کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت چگونگی کارکرد گیربکس های اتوماتیک - شماتیک و مسیر قدرت دنده ها - هیدرولیک و نحوه ی تعویض دنده ها

دانشگاهی
مشخص نشده
10
پاورپوینت - ورد
209 KB
307
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت چگونگی کارکرد گیربکس های اتوماتیک - شماتیک و مسیر قدرت دنده ها - هیدرولیک و نحوه ی تعویض دنده ها

    ***2

    مکانیزم  گیربکس های اتوماتیک

    در سال 1938 کرایسلر کلاچ هیدرولیکی را تولید نمود که با وجود آن در حالی که جعبه دنده می توانست در وضعیت درگیری باشد موتور با دور آرام به کار خود ادامه می داد . و با این طرح گام موفقیت آمیزی در ابداع جعبه دنده های نیمه اتوماتیک برداشته شد و بدین لحاظ کرایسلر مشهور گردید .

    جعبه دنده های نیمه اتوماتیکی که طراحی گردید به نام های مختلف در تجارت شناخته شد مانند: و در طراحی های بعد به جای کلاچ هیدرولیکی مبدل گشتاور هیدرولیکی جایگزین شد و به نام های کرایسلر تورک – درایو و پلی موث هیدرایو نامیده شد.مشاهده می شود که در آن ها به منظور تعویض دنده ها هنوز از یک کلاچ پایی استفاده شده است . 

     

    ***3

    در سال 1940 کارخانه جنرال موتور جعبه دنده هیدراماتیک را برای اولین بار در اتومبیل اولد زموبیل به کار برد . این طراحی اولین بار در اتومبیل اولدزموبیل به کار برد . این طراحی اولین کاربرد کلاچ های هیدرولیکی را در ترکیب جعبه دنده 4 دنده ای مشخص کرد و جعبه دنده اتوماتیک نامیده شد که در آن مجموعه خورشیدی جلو و عقب برای وضعیت خلاص و دنده های جلو به کار برده شد و در دنده عقب مجموعه ی خورشیدی جلو نسبت دور کاهنده ای ( افزایش گشتاور ) دارد و مجموعه خورشید عقب مسیر قدرت را عکس نمود و همچنین نسبت دور دنده عقب را بیشتر کاهش می دهد . ( افزایش گشتاور را بیشتر افزایش می دهد . ) 

     

    ***4

    در سال 1948 بیوک جعبه جعبه دنده داینافلو را ارائه داد و اولین اتومبیلی بود که در آن موفق شده بودند جعبه دنده اتوماتیک را با مبدل گشتاور هیدرولیکی به کار برند که با استفاده از مجموعه خورشیدی حرکت مستقیم دنده یک و دنده عقب را شامل می شد و اهرم تعویض دنده جعبه دنده را به محور خروجی مبدل گشتاور بدون دنده های اضافی مربوط می سازد . ضریب ماکزیمم در مبدل گشتاور 1 : 25/2 و نسبت دنده در دنده یک 1 : 82/1 می باشد که دارای کشش عالی در سر بالایی ها بوده و حالت ترمز موتوری در سرازیری ها را نیز دارا می باشد کاربرد عمومی جعبه دندذه های اتوماتیک که ناشی از رشد صنعتی بوده است . جعبه دنده های اتو ماتیک فورد – ا – ماتیک ترکیبی است از یک

    مبدل گشتاور 3 عنصری و یک سیستم مجموعه خورشیدی که شامل 3 دنده جلو ( 3 سرعته ) و یک دنده عقب می باشد . ضریب ماکزیمم مبدل گشتاور آن برابر 1: 1/2 می باشد . مسیر حرکت از مبدل گشتاور شروع می شود و دارای نسبت دنده متوسط ( دنده دو ) 1 : 48/1 ( افزایش گشتاور کم ) با تعویض دنده به طور خودکار بوده و همچنین دارای نسبت دنده یک 1 : 44/2 ( افزایش گشتاور زیاد ) که برای عبور در سر بالایی ها و حالت ترمز موتوری در سرازیریها می باشد طراحی شده است . 

     

    ***5

    کرایسلر دارای جعبه دنده اتوماتیک دو سرعته به نام پاور فلایت می باشد که دارای یک مبدل گشتاور 3 عنصری ( توربین پمپ استاتور ) و دو مجموعه خورشیدی با نسبت دنده هایی به منظور درگیری دنده یک دنده عقب و دنده مستقیم می باشد . هنگام حرکت مسیر قدرت از مبدل گشتاور که دارای ضریب ماکزیمم گشتاوری 1 : 7/2 است شروع می شود و در دنده یک نسبت دنده ی 1 : 27/1 می باشد که به طور خودکار در دنده مستقیم قرار می گیرد . ( در دنده مستقیم نسبت دنده 1 : 1 است و در صورت لزوم نسبت مبدل گشتاور اعمال می گردد . ) این جعبه دنده نیز توسط اهرم تعویض دنده به طور دستی در دنده یک ( برای حرکت در سربالایی و سرازیری ) قرار می گیرد .
    طرح جدید جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک مربوط به اتومبیل پاکارد نشان می دهد که

    دارای مبدل گشتاور 4 عنصری و یک مجموعه دنده های خورشیدی است که مشابه جعبه دنده داینافلوی بیوک می باشد و قادر است تا وضعیت های دنده مستقیم دنده یک و دنده عقب را درگیر نماید.

  • فهرست و منابع پاورپوینت چگونگی کارکرد گیربکس های اتوماتیک - شماتیک و مسیر قدرت دنده ها - هیدرولیک و نحوه ی تعویض دنده ها

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی تعویض دنده, پاورپوینت درسی دنده هیدرولیک, پاورپوینت درسی گیربکس, پاورپوینت درسی گیربکس اتوماتیک, پاورپوینت درسی گیربکس شماتیک, پاورپوینت درسی مسیر قدرت دنده, پاورپوینت درسی کلاچ هیدرولیکی, پاورپوینت دانشگاهی تعویض دنده, پاورپوینت دانشگاهی دنده هیدرولیک, پاورپوینت دانشگاهی گیربکس, پاورپوینت دانشگاهی گیربکس اتوماتیک, پاورپوینت دانشگاهی گیربکس شماتیک, پاورپوینت دانشگاهی مسیر قدرت دنده, پاورپوینت دانشگاهی کلاچ هیدرولیکی, پاورپوینت پایان نامه تعویض دنده, پاورپوینت پایان نامه دنده هیدرولیک, پاورپوینت پایان نامه گیربکس, پاورپوینت پایان نامه گیربکس اتوماتیک, پاورپوینت پایان نامه گیربکس شماتیک, پاورپوینت پایان نامه مسیر قدرت دنده, پاورپوینت پایان نامه کلاچ هیدرولیکی, دانلود پاورپوینت تعویض دنده, دانلود پاورپوینت دنده هیدرولیک, دانلود پاورپوینت گیربکس, دانلود پاورپوینت گیربکس اتوماتیک, دانلود پاورپوینت گیربکس شماتیک, دانلود پاورپوینت مسیر قدرت دنده, دانلود پاورپوینت کلاچ هیدرولیکی, دانلود نمونه پاورپوینت تعویض دنده, دانلود نمونه پاورپوینت دنده هیدرولیک, دانلود نمونه پاورپوینت گیربکس, دانلود نمونه پاورپوینت گیربکس اتوماتیک, دانلود نمونه پاورپوینت گیربکس شماتیک, دانلود نمونه پاورپوینت مسیر قدرت دنده, دانلود نمونه پاورپوینت کلاچ هیدرولیکی, پاورپوینت آماده درسی تعویض دنده, پاورپوینت آماده درسی دنده هیدرولیک, پاورپوینت آماده درسی گیربکس, پاورپوینت آماده درسی گیربکس اتوماتیک, پاورپوینت آماده درسی گیربکس شماتیک, پاورپوینت آماده درسی مسیر قدرت دنده, پاورپوینت آماده درسی کلاچ هیدرولیکی, پاورپوینت آماده دانشگاهی تعویض دنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی دنده هیدرولیک, پاورپوینت آماده دانشگاهی گیربکس, پاورپوینت آماده دانشگاهی گیربکس اتوماتیک, پاورپوینت آماده دانشگاهی گیربکس شماتیک, پاورپوینت آماده دانشگاهی مسیر قدرت دنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی کلاچ هیدرولیکی, دانلود قالب پاورپوینت تعویض دنده, دانلود قالب پاورپوینت دنده هیدرولیک, دانلود قالب پاورپوینت گیربکس, دانلود قالب پاورپوینت گیربکس اتوماتیک, دانلود قالب پاورپوینت گیربکس شماتیک, دانلود قالب پاورپوینت مسیر قدرت دنده, دانلود قالب پاورپوینت کلاچ هیدرولیکی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان