کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

دانشگاهی
مشخص نشده
58
پاورپوینت
1 MB
723
قیمت: ۱۷,۴۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

    ***4

    بازاریابی چیست ؟

    بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

         - محصول مناسب

         - قیمت مناسب

         - توزیع مناسب

         - ترویج و تبلیغ مناسب 

     

    ***11

     اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:

     تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.

      جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.

     جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.

     ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.

     ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.

     

    ***16

    مفاهیم گوناگون کیفیت

    کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:

    .     Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر  

    پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل

    .    Forward looking کیفیت آینده نگر

    جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت  شرکتها ست .  

     

    ***22

    چک لیست سازمان صادرات

    .1آماده کردن بودجه صادرات

       شامل مسافرتها، کارکنان، تبلیغات و ترفیعات و . . . 

    .2تماس با شرکتهای بازرگانی و صادراتی 

    .3شناسائی بازارهای اولویت دار

      گردآوری آمارها و اطلاعات بازارهای مختلف از سفارتخانه ها ، بانکهای اطلاعاتی، اطاقهای بازرگانی، سازمانهای حرفه ای و اتحادیه ها و گروههای منفی و بازرگانی، شناسائی 5 یا 6 بازار  مهم و قابل نفوذ

     

    ***23

    چک لیست سازمان صادرات

    .4طرح ریزی  امور تبلیغاتی و ترفیعی

      آمادگی و ارزیابی طرحهای تبلیغاتی و تشویق در بازارهای مورد نظر و انتخابی، ارائه گزارشات و اطلاعات خاص به کارگزاران خارجی

    .5شناسائی نمودن کارگزاران در بازارهای اولویت دار

      تهیه لیستی از کارگزاران و ارسال پرسشنامه به کارگزاران توانمند و ارزیابی آنها

    .6شناسائی پروژه های کمک خارجی تماس گرفتن با سازمانهای کمک کننده خارجی و پروژه های فعلی و آتی آنان 

     

    ***24

    چک لیست سازمان صادرات

    .7برقرار کردن یک سیستم ارتباطی مناسب

      اطمینان یافتن از ارتباطات مؤثر و مفید شامل: تلفن، فکس، تلکس و . . .

    .8تهیه یک برنامه مسافرت یکساله

      این برنامه باید شامل حداقل سه ملاقات یا بازدید از بازارهای اولویت دار و انتخاب شده باشد.

    انتخاب کارگزار

      تکمکیل کردن ارزیابی ها در مورد بازارهای مرحله اول و گزینش کارگزار خود در آن بازارها 

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی بازاریابی بین الملل, پاورپوینت درسی بازاریابی بین الملل راهکارها, پاورپوینت درسی بازاریابی بین الملل روشها, پاورپوینت درسی مدیریت صادرات, پاورپوینت دانشگاهی بازاریابی بین الملل, پاورپوینت دانشگاهی بازاریابی بین الملل راهکارها, پاورپوینت دانشگاهی بازاریابی بین الملل روشها, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت صادرات, پاورپوینت پایان نامه بازاریابی بین الملل, پاورپوینت پایان نامه بازاریابی بین الملل راهکارها, پاورپوینت پایان نامه بازاریابی بین الملل روشها, پاورپوینت پایان نامه مدیریت صادرات, دانلود پاورپوینت بازاریابی بین الملل, دانلود پاورپوینت بازاریابی بین الملل راهکارها, دانلود پاورپوینت بازاریابی بین الملل روشها, دانلود پاورپوینت مدیریت صادرات, دانلود نمونه پاورپوینت بازاریابی بین الملل, دانلود نمونه پاورپوینت بازاریابی بین الملل راهکارها, دانلود نمونه پاورپوینت بازاریابی بین الملل روشها, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت صادرات, پاورپوینت آماده درسی بازاریابی بین الملل, پاورپوینت آماده درسی بازاریابی بین الملل راهکارها, پاورپوینت آماده درسی بازاریابی بین الملل روشها, پاورپوینت آماده درسی مدیریت صادرات, پاورپوینت آماده دانشگاهی بازاریابی بین الملل, پاورپوینت آماده دانشگاهی بازاریابی بین الملل راهکارها, پاورپوینت آماده دانشگاهی بازاریابی بین الملل روشها, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت صادرات, دانلود قالب پاورپوینت بازاریابی بین الملل, دانلود قالب پاورپوینت بازاریابی بین الملل راهکارها, دانلود قالب پاورپوینت بازاریابی بین الملل روشها, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت صادرات

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان