کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ورود  \ ثبت‌ نام  )

اطلاعات تماس


کاربر گرامی می توانید با تکمیل فرم زیر اقدام به ارسال پیام به ما نمائید. همکاران ما در اولین فرصت پاسخگویی پیام های ارسالی شما دوستان می باشند:

توجه داشته باشید که پاسخ شما تنها از طریق ایمیل ارسال می شود. لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود نهایت دقت لازم را به عمل آورید.

همچنین برای دریافت پاسخ، علاوه بر چک کردن inbox ایمیل خود حتما شاخه ی spam را نیز چک نمائید.


قبل از ارسال پیام به نکات زیر توجه فرمائید:

  • همزمان با خرید شما و پرداخت وجه موفق به صورت آنلاین، فایل به صورت خودکار و در لحظه به ایمیل شما ارسال می شود. لذا در صورتی که پس از پرداخت، موفق به دانلود فایل از داخل سایت نشدید می توانید از داخل ایمیل خود اقدام به دانلود آن نمائید. توجه داشته باشید که برای این منظور باید در زمان خرید ایمیل صحیح خود را وارد کرده باشید. همچنین در صورتی که در شاخه inbox ایمیل خود فایل را نیافتید شاخه spam یا junk را نیز بررسی نمائید.

  • در صورتی که پس از پرداخت، لینک دانلود فایل به شما ارائه نشد بدین معنی است که شما مراحل پرداخت خود را تا پایان تکمیل ننموده اید. لذا قبل از ارسال پیام، از کسر وجه از حساب خود مطمئن شوید. سپس در صورتی که وجه از حساب شما کسر شده بود و ظرف مدت 1 ساعت توسط بانک به حساب شما باز نگشت پیام خود را به همراه نام فایل دانلود شده و تاریخ و زمان دقیق پرداخت ارسال نمائید تا پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

  • کلیه فایل های Word داخل سایت قابلیت ویرایش دارند. لذا در صورتی که امکان ویرایش آنرا نداشتید پس از باز کردن فایل ابتدا باید بر روی دکمه Enable Editing در نوار زرد رنگ بالای نرم افزار Word کلیک کنید تا امکان ویرایش فایل برای شما فراهم شود.


تماس با ما و پیگیری شکایات

 

همراه پشتیبانی: 09153201812

تلفن پشتیبانی: 05135318408

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، آزاد شهر، خیابان استقلال 3، خیابان امامت 17 (آزادی 18)، پلاک 64

ثبت سفارش
تعداد
عنوان