کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت درس ریز پردازنده

دانشگاهی
مشخص نشده
51
پاورپوینت
1 MB
1139
قیمت: ۱۵,۳۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت درس ریز پردازنده

    ***2

    مقدمه

    با توجه به اهمیت و گسترش روزافزون کاربردهای میکروکنترلرها و محدودیت هایی که میکروکنترلرهای خانواده ی MCS51 ایجاد می کرد،شرکت  Microchipنسل جدیدی از میکروکنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه کرد.با توجه به قابلیت بسیار زیاد این میکروکنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگی در استفاده از میکروکنترلرها ایجاد کرد.

    با ارائه نسل جدید میکروکنترلرها توسط  شرکت میکروچیپ،برنامه نویسی میکرو وارد مرحله جدیدی شد و روشهای سنتی برچیده شد-به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای ارسال اطلاعات به LCD  زیر برنامه ای فراخوانی شود بلکه فقط با استفاده از یک دستور LCDOUT اطلاعات وفرمان ها به LCD منتقل می شود.

     

    ***3

    مقدمه

    همچنین برای خواندن ورودی آنالوگ دیگر لازم نیست زیر برنامه ای نوشته شود ودر آن بارها رجیسترهای مختلف را چک کنیم و بسیاری از وقت و انرژی خود را صرف کنیم بلکه فقط با استفاده از دستور ADCIN مستقیما ورودی آنالوگ را در یک متغیر میریزیم،همه این قابلیت ها به مدد استفاده از زبان سطح بالا ایجاد می شود.

    بدین صورت که بسیاری از زیر برنامه های متداول از قبیل :نوشتن در LCD وخواندن ورودی آنالوگ وتولید موج DTMF وشمردن فرکانس روی هر پین و نوشتن و خواندن حافظه و ارتباطات سریال وتأخیر به مدت طولانی و... توسط شرکت میکروچیپ به صورت یک تابع یا دستور مشابه با دستورات Basic  یا C ارائه شده است که باعث می شود هم تعداد خطوط برنامه کاهش یابد وهم برنامه نویس از سردر گمی رهایی یابد.

     

    ***8

    IN CIRCUIT DEBUGGING

    پس از اینکه IC برنامه ریزی وپروگرام شد آن را در مدار سخت افزار مربوطه قرار میدهیم و از طریق کابل ارتباطی به پورت کامپیوتر متصل میشود سپس توسط نرم افزار Micro code Studio میتوان برنامه داخل IC را خط به خط اجرا کرد ونتایج را در مدار عملی مشاهده کرد و هر جا لازم باشد اشکال زدایی کرد. 

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت درس ریز پردازنده

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی درس ريز پردازنده, پاورپوینت درسی ريز پردازنده, پاورپوینت دانشگاهی درس ريز پردازنده, پاورپوینت دانشگاهی ريز پردازنده, پاورپوینت پایان نامه درس ريز پردازنده, پاورپوینت پایان نامه ريز پردازنده, دانلود پاورپوینت درس ريز پردازنده, دانلود پاورپوینت ريز پردازنده, دانلود نمونه پاورپوینت درس ريز پردازنده, دانلود نمونه پاورپوینت ريز پردازنده, پاورپوینت آماده درسی درس ريز پردازنده, پاورپوینت آماده درسی ريز پردازنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی درس ريز پردازنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی ريز پردازنده, دانلود قالب پاورپوینت درس ريز پردازنده, دانلود قالب پاورپوینت ريز پردازنده

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان