کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت پروژه درس گرافیک کامپیوتر

دانشگاهی
مشخص نشده
20
پاورپوینت
290 KB
1143
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پروژه درس گرافیک کامپیوتر

    ***2

    امروزه SWF، استانداردی جهانی برای ایجاد انیمیشن‌ بُرداری در وب

    به شمار می‌رود. این فرمت توسط شرکت ماکرومدیا ابداع شده است. نرم‌افزار Flash MX که محصول شرکت ماکرومدیا است، اولین نرم‌افزاری است که فایل‌های فلش (با پسوند swf) تولید می‌کند، ولی پس از آن شرکت‌های زیادی شروع به تولید نرم‌افزارهایی برای ساخت فلش کرده‌اند، به‌طوری که امروزه بیش از صد شرکت برروی این نرم‌افزارها فعالیت می‌کنند. اکثر این نرم‌افزارها به اندازه کافی شناخته شده نیستند. کسانی که کارشان طراحی سایت‌های وب است و نیز کسانی که به‌طور اتفاقی نیاز به ساخت فایل فلش پیدا می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها، کارهای خود را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.

     

    ***3

    مقدمه ای بر ماکرو مدیا فلش (SWF)

    شکل فایل ماکرو مدیا فلش (swf) طراحی شده و بصورت بردارهای گرافیکی و انیمیشن بر روی اینترنت ارائه می شود. شکل فایل های ماکرو مدیا فلش (swf) بعنوان یک شکل ارائه خیلی موثر و نه یک شکلی که مبادله گرافیکی است بین ویراستارهای گرافیکی طراحی شده است. اهداف زیر برای آن در نظر گرفته شده است :

    - نمایش روی صفحه : این شکل در درجه اول نمایش روی صفحه را داراست و همچنین آن هموارکردن نا صافی ها  ،  ترجمه سریع به bitmap با هر قالب رنگی ،  انیمیشن و دکمه های واکنشی را پشتیبانی می کند.

    -توسعه پذیری : این شکل یک شکل برچسب زده شده می باشد ، بنا براین این شکل

    -می تواند با خصوصیت های جدید تکامل یافته شود زمانی که درعقب سازش پذیری با کاربران قدیمی تر را نگه می دارد.

    تحویل شبکه : فایل ها به یک شبکه با پهنای باند محدود و غیر قابل پیش بینی تحویل داده می شوند. فایل ها خیلی کم فشرده می شوند و توسط گروهبندی اجرا افزایش

         می یابد.swf  یک شکل باینری است و به خوانایی  html برای انسان نیست . ماکرو مدیا فلش (swf) از تکنیک هایی مثل بسته بندی - بیتی و ساختارها با ضمینه های اختیاری  که اندازه فایل به حداقل برسد استفاده می کند.

     

    ***4

    سادگی : این شکل ساده است تا این که این پخش کننده ساده و به آسانی به پورت

    می رود. همچنین این پخش کننده  فقط به یکسری توابع سیستم عاملی محدود وابسته است.

    استقلال فایل : فایل ها می توانند نمایش داده شوند بدون هیچ وابستگی به منابع خارجی مانند فونت ها.

    مقیاس پذیری : کامپیوترهای مختلف دارند دقت نمایش و عمق بیتی متفاوتی دارند. این فایل ها کار می کنند به خوبی در سخت افزار محدود شده ، تا زمانی که برتری  گرفتن سخت افزارهای گرانتر زمانی که آنها در دسترس هستند.

    سرعت : این فایل ها برای ترجمه (Render) با کیفیت خیلی بالا و با سرعت طراحی شده اند.

    فایل های ماکرو مدیا فلش (SWF) توسعه پذیری دارند .swf و هم اکنون دلایل تاریخی نوع MIME  کاربردی هستند.(x-shockwave-flash(

    عنوان ماکرو مدیا فلش (SWF)

    همه فایل های ماکرو مدیا فلش (SWF)  با عنوان ذیل شروع می شوند 

  • فهرست و منابع پاورپوینت پروژه درس گرافیک کامپیوتر

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پروپوزال در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, پروپوزال در مورد درس گرافیک کامپیوتر, پروپوزال در مورد گرافیک کامپیوتر, پروپوزال در مورد کامپیوتر, گزارش سمینار در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, گزارش سمینار در مورد درس گرافیک کامپیوتر, گزارش سمینار در مورد گرافیک کامپیوتر, گزارش سمینار در مورد کامپیوتر, تز دکترا در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, تز دکترا در مورد درس گرافیک کامپیوتر, تز دکترا در مورد گرافیک کامپیوتر, تز دکترا در مورد کامپیوتر, رساله در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, رساله در مورد درس گرافیک کامپیوتر, رساله در مورد گرافیک کامپیوتر, رساله در مورد کامپیوتر, پایان نامه در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, پایان نامه در مورد درس گرافیک کامپیوتر, پایان نامه در مورد گرافیک کامپیوتر, پایان نامه در مورد کامپیوتر, تحقیق درباره پروژه درس گرافیک کامپیوتر, تحقیق درباره درس گرافیک کامپیوتر, تحقیق درباره گرافیک کامپیوتر, تحقیق درباره کامپیوتر, مقاله درباره پروژه درس گرافیک کامپیوتر, مقاله درباره درس گرافیک کامپیوتر, مقاله درباره گرافیک کامپیوتر, مقاله درباره کامپیوتر, پروژه دانشجویی در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, پروژه دانشجویی در مورد درس گرافیک کامپیوتر, پروژه دانشجویی در مورد گرافیک کامپیوتر, پروژه دانشجویی در مورد کامپیوتر, تحقیق دانشجویی در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, تحقیق دانشجویی در مورد درس گرافیک کامپیوتر, تحقیق دانشجویی در مورد گرافیک کامپیوتر, تحقیق دانشجویی در مورد کامپیوتر, مقاله دانشجویی در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, مقاله دانشجویی در مورد درس گرافیک کامپیوتر, مقاله دانشجویی در مورد گرافیک کامپیوتر, مقاله دانشجویی در مورد کامپیوتر, روش تحقیق در مورد پروژه درس گرافیک کامپیوتر, روش تحقیق در مورد درس گرافیک کامپیوتر, روش تحقیق در مورد گرافیک کامپیوتر, روش تحقیق در مورد کامپیوتر

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان