کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

دانشگاهی
مشخص نشده
30
پاورپوینت
167 KB
1165
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

    ***2

    مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید. در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با و توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور موثر و کارآمدی عمل کند. 

     

    ***3

    در این مقاله تلاش شده تا سخن معرفی زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید ویژگی های آن، طی 4 دول ارائه شده و توانایی مدل های مورد نظر در توسعه کمی و کیفی کشور بیان شود .در این مقاله تلاش شده تا سخن معرفی زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید ویژگی های آن، طی 4 دول ارائه شده و توانایی مدل های مورد نظر در توسعه کمی و کیفی کشور بیان شود .

     

    ***4

    زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید:

    حمله به دولت از جهت ساختار بزرگ و گسترده و غیر مردمی – در اوج حکومت های رفاه در سال های قبل از 1960 در اروپا و آمریکا. دولت ها به تدریج بزرگ شده و بوروکراسی های دولتی منابع کمیاب جامعه را می بلعیدند. در چنین رایطی دولت ها مورد انتقادهای فراوانی قرار می گرفتند و لزوم مدیریت دولتی جدیدی مطرح می شود. گروه دیگری از منتقدان دولت، آن را به علت سازمان های غیر مردمی مورد حمله قرار دادند. در این سازمان ها، اهداف بوروکراتیک دنبال می شود و مردم ارزش چندانی در مقابل سازمان نداشتند. ادارات دولتی با اتکاء به تخصص گرایی صرف و حرفه ای بودن، نقش مردم را ناچیز می دانستند و اهمیت چندانی برای ارباب رجوع خود قائل نبودند.

     

    ***5

    طرح نظریات اقتصادی ضد دولت و تئوری انتخاب عمومی در دهه 70، در نظریات اقتصادی ضد دولت سازوکارهای بازار به علت آن که آزادی انتخاب را برای مشتریان حفظ می کند بر بوروکراسی ها که خدمات انحصاری خود را به جامعه و مشتریان تحمیل می سازند رحجان دارند. یکی از تئوری های اقتصادی که در مدیریت دولتی جدید بسیار نقش دارد تئوری انتخاب عمومی است. فرض اصلی انتخاب عمومی، وجود یک دیدگاه جامعه تعقل گرایی است.

     

    ***6

    در این نظریه فرض بر این است که بوروکراست ها مانند هر کس دیگری به جای اینکه به وسیله منافع عمومی برانگیخته شوند توسط علائق خود خواهانه خود برانگیخته می شوند. در انتخاب عمومی رقابت مجاز شمرده شده و فعالیت های تصدی دولت باید به بخش خصوصی بازگردانیده شود تا در محیطی رقابتی و کارا تحقق پیدا کند. تئوری اقتصادی اصیل / وکیل : که رابطه پاسخگویی مدیران (وکیل) به سهام داران (اصول) را مشخص می سازد نیز در ایجاد مدیریت دولتی جدید اثر داشته است. این تئوری مسائل مهمی را در زمینه پاسخگویی مطرح می سازد که ساختارهای دولتی را از ساختارهای خصوصی متمایز می سازد. کاربرد این تئوری در مدیریت دولتی موجب می شود تا کارگزاران در جهت علائق شهروندان عمل کنند و به آن ها پاسخگو باشند. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی برنامه ريزي, پاورپوینت درسی برنامه ريزي استراتژيك, پاورپوینت درسی بوروکراتیک, پاورپوینت درسی مدیریت, پاورپوینت درسی مدیریت دولتی, پاورپوینت درسی مدیریت دولتی سنتی, پاورپوینت دانشگاهی برنامه ريزي, پاورپوینت دانشگاهی برنامه ريزي استراتژيك, پاورپوینت دانشگاهی بوروکراتیک, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دولتی, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دولتی سنتی, پاورپوینت پایان نامه برنامه ريزي, پاورپوینت پایان نامه برنامه ريزي استراتژيك, پاورپوینت پایان نامه بوروکراتیک, پاورپوینت پایان نامه مدیریت, پاورپوینت پایان نامه مدیریت دولتی, پاورپوینت پایان نامه مدیریت دولتی سنتی, دانلود پاورپوینت برنامه ريزي, دانلود پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيك, دانلود پاورپوینت بوروکراتیک, دانلود پاورپوینت مدیریت, دانلود پاورپوینت مدیریت دولتی, دانلود پاورپوینت مدیریت دولتی سنتی, دانلود نمونه پاورپوینت برنامه ريزي, دانلود نمونه پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيك, دانلود نمونه پاورپوینت بوروکراتیک, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت دولتی, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت دولتی سنتی, پاورپوینت آماده درسی برنامه ريزي, پاورپوینت آماده درسی برنامه ريزي استراتژيك, پاورپوینت آماده درسی بوروکراتیک, پاورپوینت آماده درسی مدیریت, پاورپوینت آماده درسی مدیریت دولتی, پاورپوینت آماده درسی مدیریت دولتی سنتی, پاورپوینت آماده دانشگاهی برنامه ريزي, پاورپوینت آماده دانشگاهی برنامه ريزي استراتژيك, پاورپوینت آماده دانشگاهی بوروکراتیک, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت دولتی, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت دولتی سنتی, دانلود قالب پاورپوینت برنامه ريزي, دانلود قالب پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيك, دانلود قالب پاورپوینت بوروکراتیک, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت دولتی, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت دولتی سنتی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان