کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت پراکسی و فایروال

دانشگاهی
مشخص نشده
14
پاورپوینت
1 MB
1232
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پراکسی و فایروال

    ***3

    پراکسی چیست؟
    در دنیای امنیت شبکه، افراد از عبارت پراکسی برای خیلی چیزها استفاده می کنند. اما عموماً، پراکسی ابزار است که بسته های « پراکسی » در دنیای امنیت شبکه، افراد از عبارت دیتای اینترنتی را در مسیر دریافت می کند، آن دیتا را می سنجد و عملیاتی برای سیستم مقصد آن دیتا انجام می دهد. در اینجا از پراکسی به معنی پروسه ای یاد می شود که در راه ترافیک شبکه ای قبل از اینکه به شبکه وارد یا از آن خارج شود، قرار می گیرد و آن را می سنجد تا ببیند با سیاست های امنیتی شما مطابقت دارد و سپس مشخص می کند که آیا به آن اجازه عبور از فایروال را بدهد یا خیر. بسته های مورد قبول به سرور مورد نظر ارسال و بسته های ردشده دور ریخته می شوند.

    پراکسی چه چیزی نیست؟

    پراکسی ها بعضی اوقات با دو نوع فایروال اشتباه می شوند، Stateful packet filter و Packet filterکه البته هرکدام از روش ها مزایا و معایبی دارد، زیرا همیشه یک مصالحه بین کارایی و امنیت وجود دارد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت پراکسی و فایروال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی Proxy, پاورپوینت درسی پراکسی, پاورپوینت درسی پراکسی و فایروال, پاورپوینت درسی فایروال, پاورپوینت دانشگاهی Proxy, پاورپوینت دانشگاهی پراکسی, پاورپوینت دانشگاهی پراکسی و فایروال, پاورپوینت دانشگاهی فایروال, پاورپوینت پایان نامه Proxy, پاورپوینت پایان نامه پراکسی, پاورپوینت پایان نامه پراکسی و فایروال, پاورپوینت پایان نامه فایروال, دانلود پاورپوینت Proxy, دانلود پاورپوینت پراکسی, دانلود پاورپوینت پراکسی و فایروال, دانلود پاورپوینت فایروال, دانلود نمونه پاورپوینت Proxy, دانلود نمونه پاورپوینت پراکسی, دانلود نمونه پاورپوینت پراکسی و فایروال, دانلود نمونه پاورپوینت فایروال, پاورپوینت آماده درسی Proxy, پاورپوینت آماده درسی پراکسی, پاورپوینت آماده درسی پراکسی و فایروال, پاورپوینت آماده درسی فایروال, پاورپوینت آماده دانشگاهی Proxy, پاورپوینت آماده دانشگاهی پراکسی, پاورپوینت آماده دانشگاهی پراکسی و فایروال, پاورپوینت آماده دانشگاهی فایروال, دانلود قالب پاورپوینت Proxy, دانلود قالب پاورپوینت پراکسی, دانلود قالب پاورپوینت پراکسی و فایروال, دانلود قالب پاورپوینت فایروال

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان