کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت وب سایت و وبلاگ

دانشگاهی
مشخص نشده
49
پاورپوینت
2 MB
1265
قیمت: ۱۴,۷۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت وب سایت و وبلاگ

    ***3

    وب سایت

    تاریخچه وب

    در اوایل دهه ۱۹۸۰ در موسسه سرن (مرکز تحقیقات هسته اى اروپا)، دانشمندى به نام تیم برنرزلى گسترش اتصال درونى رایانه هاى دنیا را مطرح کرد و پیش بینى کرد که در آینده بتوان به تمام اطلاعات و فایل هاى مرتب مربوط به فیزیک دسترسى یافت.

    در ۱۹۸۸ اولین برنامه کاربردى فرامتن (Hyper Text) منتشر شد و در مارس ۱۹۸۹ برنرزلى به همراه روبرت کایلیائو براى شروع کار پروژه اى را ایجاد کرد که از طریق شبکه رایانه اى دستیابى به فرامتن (Hyper Text) را فراهم مى کرد. پروژه اى به نام «تار عنکبوتى وب» که شامل شبکه اى از پیوندها بود. در واقع هدف اصلى آن، اشتراک مسائل تحقیقاتى و همکارى میان فیزیکدانان در نقاط مختلف بود. 

     

    ***4

    شبکه وب در ماه مه ۱۹۹۱ پس از تحقیقات گسترده با نام وب در سرن منتشر شد و در سال ۱۹۹۳ به عموم معرفى گردید. شبکه جهانى وب یکى از جدیدترین خدمات اطلاع رسانى در اینترنت است که نسبت به دیگر ابزارها و خدمات اینترنت به سرعت در حال رشد و گسترش است و بسیارى از صاحب نظران عقیده دارند که ظهور شبکه جهانى وب با قابلیت ارائه تصاویر گرافیکى رنگى، فیلم، صوت و متن همراه با پیوندهاى فرامتنى مهمترین دلیل رشد روزافزون استفاده از اینترنت است، به طورى که مشتاقان به کارگیرى وب به سرعت در حال افزایش اند.

    طبق گزارش هاى آمارى در ژوئن سال ۱۹۹۳ تنها ۱۳۰ سایت وب بر روى اینترنت قابل دسترسى بود در حالى که این میزان تا ماه ژوئن سال ۱۹۹۵ به بیش از ۲۳ هزار سایت وب رسید. همچنین طبق برآورد شرکت دیناکوئست تا پایان سال ۱۹۹۷ بیش از ۸۰ میلیون رایانه به اینترنت متصل شد که رشدى معادل ۷۱ درصد را نسبت به سال ۱۹۹۶ نشان مى دهد.

     

    ***5

    —CERN در سال ۱۹۹۳ وب را براى استفاده به طور رایگان آزاد اعلام کرد. وب جذب کاربران در خارج از دنیاى آموزشى را نیز آغاز کرده است. سازمان سرن، وب را در اختیار علاقه مندان به آن قرار داده است..

    را اینگونه معرفی می نماید: آمار کاربران اینترنت در جهان به تفکیک قاره و کشور را از سایت Internet World Stats ببینید:

    * کل جمیعت جهان تا سال 2006 : 6,499,697,060 نفر
    * تعداد کاربران اینترنت در سطح جهان : 1,022,863,307 نفر (یعنی حدود 15.2 %)

    * زبان اول کاربران اینترنت : انگلیسی 30.6 %

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت وب سایت و وبلاگ

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   -
پاورپوینت درسی وب سایت, پاورپوینت درسی وبلاگ, پاورپوینت دانشگاهی وب سایت, پاورپوینت دانشگاهی وبلاگ, پاورپوینت پایان نامه وب سایت, پاورپوینت پایان نامه وبلاگ, دانلود پاورپوینت وب سایت, دانلود پاورپوینت وبلاگ, دانلود نمونه پاورپوینت وب سایت, دانلود نمونه پاورپوینت وبلاگ, پاورپوینت آماده درسی وب سایت, پاورپوینت آماده درسی وبلاگ, پاورپوینت آماده دانشگاهی وب سایت, پاورپوینت آماده دانشگاهی وبلاگ, دانلود قالب پاورپوینت وب سایت, دانلود قالب پاورپوینت وبلاگ

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان