کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال

دانشگاهی
مشخص نشده
329
پاورپوینت
2 MB
1289
قیمت: ۳۹,۹۵۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال

    ***5

    ?مقدمه ای بر کامپیوتر

              کامپیوتر ابزاری است که محاسبات را با سرعتی بالا و دقتی زیاد  انجام می دهد. برای انجام کارهای مفید با کامپیوتر باید برنامه ای برای آن نوشته شود. برنامه به مجموعه دستور العمل ها گفته می شود که کار خاصی را انجام می دهند. برنامه معمولاَ تحت یک زبان برنامه سازی مثل پاسکال انجام می شود

     

    ***6

    ?کامپیوترهای الکترونیکی قدیمی و فعلی

    در کامپیوتر های اولیه از لامپ خلا ُ استفاده می شد. اما با تکنولوژی امروز می توان پردازنده یک کامپیوتر را در یک قطعه الکترونیکی با عنوان تراشه کامپیوتر قرار داد که اندازه ان تقریباً برابر با یک تمبر پستی است .یک کامپیوتر از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. 

     

    ***8

              حافظه یکی از اجزاء اصلی کامپیوتر است. حافظه یک کامپیوتر را به مثابه دنباله مرتبی از محل های حافظه در نظر بگیرید که سلول ها ی حافظه نامیده  می شود. هر کدام از سلول های حافظه دارای آدرس منحصر به فردی هستند.کلیه داده های موجود در حافظه با الگوی خاصی از 0 و 1 نمایش داده می شوند. 

     

    ***9

    ?حافظه جانبی

    حافظه جانبی از طریق دستگاه های ذخیره سازی جانبی قابلیتی شبیه قابلیت ذخیره سازی داده ها به صورت پایداررا فراهم می کند. یکی از دستگاه های ذخیره سازی متداول دیسک گردان است. این وسیله  داده ها و برنامه ها را روی رسانه  حافظه ای به نام دیسک ذخیره و بازیابی می نماید.

    دو نوع دیسک وجود دارد :

    دیسک سخت (ثابت)

     

    ***11

    ?واحد پردازش مرکزی (CPU)

    برای پردازش  برنامه ای که در حافظه  اصلی ذخیره شده است  CPUهر دستور العمل را به ترتیب بازیابی نموده (به این کار واکشی دستور العمل گفته می شود .) دستور العمل را تفسیر می کند تا عملکرد آن مشخص گردد سپس داده هایی را که برای اجرای آن دستور العمل لازم است ، بازیابی می کند .آنگاه پردازش اصلی را روی داده های که بازیابی کرده است انجام می دهد. 

     

    ***12

    ?دستگاه های ورودی و خروجی

    برای برقراری ارتباط با کامپیوتر از دستگاه های ورودی و خروجی  استفاده می نماییم.این دستگاه ها به ما اجازه می دهند تا برای محاسبات ، داده ها را وارد نماییم و نتایج حاصله از آن را مشاهده نماییم. از صفحه کلید به عنوان دستگاه ورودی و از صفحه نمایش به عنوان دستگاه خروجی استفاده می شود. 

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال

    فهرست:

    فصل اول : مقدمه ای بر کامپیوتر و برنامه سازی

    فصل دوم : پاسکال و حل مساله

    فصل سوم : توابع و رویه ها

    فصل چهارم : ساختارهای انتخاب : دستورات if  و else

    فصل پنجم : حلقه های تکرار : ستورات while  و for و repeat

    فصل ششم : برنامه سازی پیمانه ای

    فصل هفتم : انواع داده های ساده

    فصل هشتم : فایل های متن

    فصل نهم : مهندسی نرم افزار

    فصل دهم : آرایه

    فصل یازدهم : آرایه های فشرده و آرایه های چند بعدی

    فصل دوازدهم :  رکورد

    فصل سیزدهم :بازگشت پذیری

    ندارد

پاورپوینت درسی برنامه سازی, پاورپوینت درسی برنامه سازی ساخت یافته, پاورپوینت درسی برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, پاورپوینت درسی پاسکال, پاورپوینت دانشگاهی برنامه سازی, پاورپوینت دانشگاهی برنامه سازی ساخت یافته, پاورپوینت دانشگاهی برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, پاورپوینت دانشگاهی پاسکال, پاورپوینت پایان نامه برنامه سازی, پاورپوینت پایان نامه برنامه سازی ساخت یافته, پاورپوینت پایان نامه برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, پاورپوینت پایان نامه پاسکال, دانلود پاورپوینت برنامه سازی, دانلود پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته, دانلود پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, دانلود پاورپوینت پاسکال, دانلود نمونه پاورپوینت برنامه سازی, دانلود نمونه پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته, دانلود نمونه پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, دانلود نمونه پاورپوینت پاسکال, پاورپوینت آماده درسی برنامه سازی, پاورپوینت آماده درسی برنامه سازی ساخت یافته, پاورپوینت آماده درسی برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, پاورپوینت آماده درسی پاسکال, پاورپوینت آماده دانشگاهی برنامه سازی, پاورپوینت آماده دانشگاهی برنامه سازی ساخت یافته, پاورپوینت آماده دانشگاهی برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاسکال, دانلود قالب پاورپوینت برنامه سازی, دانلود قالب پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته, دانلود قالب پاورپوینت برنامه سازی ساخت یافته پاسکال, دانلود قالب پاورپوینت پاسکال

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان