کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت دولتی

دانشگاهی
مشخص نشده
11
پاورپوینت
993 KB
1497
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت دولتی

    ***3

    مقدمه

    مدیریت دولتی همچون سایر نهادها دراین ایام درمعرض دگرگونی ها و تحولات چشمگیری قرار گرفته است ، به گونه ای که بقای آن در آینده با رویکردهای کنونی غیرممکن به نظر می رسد. رویارویی با این تغییر و تحولات نیاز به تحول ذهنی مدیران و تغییرات ساختاری در مدیریت دولتی دارد تا بتواند بر چالش های رویاروی خود توفیق یابد.

    تحولاتی که مدیریت دولتی معاصر با آنها روبروست ازاین جمله اند:

    1 - ابداعات خارق العاده و تکنولوژیک   

     2 – دانشی شدن سازمانها

     3 – جهانی شدن 

     4 – تنوع و تعدد فرهنگی  

    5 – کاهش اعتماد به نهادهای دولتی

        ابداعات و نواوری های خارق العاده و سریع تکنولوژیک

    ابداعات و نوآوری های تکنولوژیک در زمینه های مختلف صورت گرفته است که شاید مهمترین آنها از جهت اثرگذاری بر مدیریت دولتی ، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات بوده است .

     

    ***4

     مزایا

    1-   در حال حاضر مدیران به سادگی اطلاعات بسیار زیادی را در رایانه های خود، همراهشان حمل می کنند وهرزمان که اراده کنند می توانند از آنها بهره برداری نمایند.

    2-   رایانه ، ظرفیت ها و توانمندیهای زیادی را در اختیار مدیر دولتی قرار می دهد و مدیر می تواند با شبکه های اطلاعات جهانی ارتباط برقرارکند وهمین قدرت و بینش مدیران دولتی را متحول  می سازد.

    3-بافنون و ابزارهای اطلاعاتی جدید مدیران می توانند ضمن تفویض اختیار، جریان مستمر اطلاعات را در دست داشته باشند.

    4- درزمینه خط مشی گذاری ، شاید در آینده ای نه چندان دور افراد بتوانند درخانه های خود با استفاده از رایانه های شخصی رای و  نظرخود را به مرکز تصمیم گیری ارسال دارند و نظرات  آنان همواره در خط مشی ها منعکس می شود و این امر بیانگر نوعی دموکراسی و مشارکت مستقیم است. ازنظر دنهارت این شیوه نوعی دموکراسی ناب به شمارمی آید چون همگان در تصمیم گیریها سهیمند و دیگر واسطه و نماینده ای در میان نیست.

     

    ***5

    5-  ایجاد سازمان های مجازی و همچنین حذف ساختارهای سلسله مراتبی – خرید و فروش در شبکه ارتباط جهانی

    6- حذف ثبت و ضبط های انبوه کاغذی ،حذف کاغذبازی و تشریفات اداری و حذف کندی وتاخیر در امور و دخالت های انسانی

    7-  برخورداری ارباب رجوع از خدماتی سریعتر وبا کیفیت تر

    در تمامی این موارد مدیر باید به گونه ای از این ابداعات تکنولوژیک بهره برداری نماید که تکنولوژی در اختیار وی باشد، نه اینکه او وسازمان در اختیار تکنولوژی قرار گیرند و الزامات تکنولوژیک منطق منافع ومصالح انسانها و جامعه رامخدوش سازند.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت دولتی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

کلمات کلیدی:   -
پاورپوینت درسی مديريت, پاورپوینت درسی مديريت دولتي, پاورپوینت دانشگاهی مديريت, پاورپوینت دانشگاهی مديريت دولتي, پاورپوینت پایان نامه مديريت, پاورپوینت پایان نامه مديريت دولتي, دانلود پاورپوینت مديريت, دانلود پاورپوینت مديريت دولتي, دانلود نمونه پاورپوینت مديريت, دانلود نمونه پاورپوینت مديريت دولتي, پاورپوینت آماده درسی مديريت, پاورپوینت آماده درسی مديريت دولتي, پاورپوینت آماده دانشگاهی مديريت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مديريت دولتي, دانلود قالب پاورپوینت مديريت, دانلود قالب پاورپوینت مديريت دولتي

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان