کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی کشاورزی جهانی

دانشگاهی
مشخص نشده
13
پاورپوینت
2 MB
1999
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی کشاورزی جهانی

    ***2

    در اکتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی1 به همراه مرکز ملی اقیانوسی و جوی2 ایالات متحده آمریکا و موسسه هواشناسی و هیدرولوژی وابسته به دریای کارائیب یک کارگاه منطقه ای را با حضور 25 متخصص از 21 کشور در رابطه با گسترش بولتن های هواشناسی کشاورزی در بارابادوس برگزار کرد و شرکت کنندگان در آن پیشنهادات خود را در ایجاد یک سایت اختصاصی هواشناسی کشاورزی بیان کردند.

    هدف از ایجاد این سایت دستیابی به بولتن های هواشناسی کشاورزی، توصیه های هواشناسی کشاورزی و روش های آموزشی هواشناسی کشاورزی کشورهای مختلف بود.

     

    ***3

    پس از آن در می 2002 کمیسیون هواشناسی کشاورزی1  سازمان هواشناسی جهانی ، نشستی از یک گروه مجرب با حضور 12 متخصص از 7 کشور جهت گفتگو در مورد ابزارها و روش های عملی مورد نیاز برای گسترش این سایت در واشنگتن تشکیل داد. بدنبال این نشست ، سرویس اطلاعات هواشناسی کشاورزی جهانی2 به وجود آمد.

    وامیس با ایجاد یک محیط مرکزی به کاربران خود این امکان را می دهد که بولتن های هواشناسی کشاورزی کشورهای مختلف را به آسانی ارزیابی کنند و به بینشی وسیع برای ارتقاء یافته های هواشناسی کشاورزی خود دست یابند.

     

    ***4

    6 منطقه آفریقا، آسیا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و مرکزی، جنوب غربی اقیانوس آرام و اروپا از مناطقی هستند که اطلاعات هواشناسی کشاورزی خود را در وامیس قرار داده اند.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی کشاورزی جهانی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی هواشناسي كشاورزي, پاورپوینت درسی هواشناسی, پاورپوینت درسی کشاورزی, پاورپوینت دانشگاهی هواشناسي كشاورزي, پاورپوینت دانشگاهی هواشناسی, پاورپوینت دانشگاهی کشاورزی, پاورپوینت پایان نامه هواشناسي كشاورزي, پاورپوینت پایان نامه هواشناسی, پاورپوینت پایان نامه کشاورزی, دانلود پاورپوینت هواشناسي كشاورزي, دانلود پاورپوینت هواشناسی, دانلود پاورپوینت کشاورزی, دانلود نمونه پاورپوینت هواشناسي كشاورزي, دانلود نمونه پاورپوینت هواشناسی, دانلود نمونه پاورپوینت کشاورزی, پاورپوینت آماده درسی هواشناسي كشاورزي, پاورپوینت آماده درسی هواشناسی, پاورپوینت آماده درسی کشاورزی, پاورپوینت آماده دانشگاهی هواشناسي كشاورزي, پاورپوینت آماده دانشگاهی هواشناسی, پاورپوینت آماده دانشگاهی کشاورزی, دانلود قالب پاورپوینت هواشناسي كشاورزي, دانلود قالب پاورپوینت هواشناسی, دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان