کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت ویژگی های بد windows xp

دانشگاهی
مشخص نشده
18
پاورپوینت
6 MB
2050
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت ویژگی های بد windows xp

    ***3

    رجیستری (  Registery)

    چرا مایکروسافت همه تنظیمات حیاتی ویندوز

     را دریکجا جمع کرده؟

    درحالی که اگر یک مشکل جزئی برای هریک از فایل ها

     و این  کلاف سر درگم پیش  بیاید ، منجر به یک فاجعه

     بزرگ می شود.

    شمامیتوانید مرتب از رجیستری خود پشتیبان (backup بگیرید

    و یاازیوتیلیتی هایی که به این منظور تهیه شده انداستفاده

     نمایید.

    ضمناًامکان ویرایش رجیستری وجود دارد،اما برای اینکار باید

     خیلی خیلی محتاط باشید

     

    ***4

    کنترل گرهای اکتیو ایکس (ActiveX Controls)

    حتماً تا به حال به سایت هایی بر خورده اید که اپلت های ActiveX را در کامپیوتر شما اجرا می کنند .

     با این کار، کامپیوتر خود را در معرض انواع ریسک های امنیتی قرار داده اید . ActiveX  ها محصول فکر مهندسان مایکروسافت هستند و هم می تواند مضر باشند و هم مفید.

     این امر که  ActiveX ها تنها در مرورگر ویندوز (اینترنت اکسپلورر) اجرا می شوند برای سال ها رشد دیگر مرور گرها و سیتم عامل ها را با مشکل مواجه کرده است. ActiveX هنوز وجود دارد، اما با محدودیت و کاربردی کمتر.

     البته با استفاده از مزایای به روز رسانی ویندروز و advantage  Windows Genuine، راحت تر از همیشه می توان از آنهاچشم پوشی کرد .

     

    ***5

    اینترنت اکسپلور ر 6      (IE6)

    در اواسط  دهه 1990،  مایکروسافت  با تمام توانایی، جنگ علیه مرورگر نت اسکیپ (Netscape) راشروع کرد وبا انتشار اینترنت اکسپلورر 6 (IE6) تغییر کردودراین مدت رقبای آن یعنی  Firefox و Opera  نشان دادند که راه های زیادی برای بهتر کردن مرورگربرای جستجو دروب وجود دارد. دراین زمان ، حمله به حفره های امنیتی IE6 یک کار تمام وقت  برای گروهای هکری و

     نصب پچ های (PATCH) ارائه شده ازسوی

     مایکروسافت،یک کار نیمه وقت برای کسانی بود

     که از IE6 استفاده می کردند در سال 2007

     مایکروسافت IE7 رامنتشر کرد که یک نسخه قابل قبول

    است.  

     

    ***6

    اعلان های نوار وظیفه

     (Notifications)

    به تازگی برنامه ای نصب کرده اید؟ یکی از کابل های شبکه شما جا به جا شده است؟ روی دسکتاپ، آیکون هایی دارید  که از آنها کم استفاده می کنید ؟ ویندوز دائماً به وسیله منوهای pop up که در نواروظیفه قرار دارند، این جور موارد را به ما یادآوری می کند. این قسمت از ویندوز به قسمت آگاه سازی ویندوز یا  Taskbar Notification Area معروف است. تعداد بسیار زیادی از این اعلان ها مبهم، بی ربط  و یا پیام های ساده اند  که کمی مضحک   به نظر  می رسند. حتماً برای شما پیش آمده زمانی  که مشغول انجام کار مهمی بوده اید واین اعلان ها حواس شما راپرت کرده اند.

     

    ***7

    سرویس پیام رسانی البته از نوع تبلیغات

    (Messenger Service)

    اگرتبلیغات و آگهی ها در کامپیوتر شما با پنجره ای با عنوان Messenger Service نشان داده می شوند، بدانید که کامپیوترشما امن نیست ...

    بعضی شرکت های تبلیغاتی، از این سرویس برای فرستادن آگهی های خود استفاده می کنند و این پیام ها به راحتی می توانند عامل پخش گسترده یک ویروس شوند. قابل ذکر است این برنامه در Service Pack II ویندوز به طور پیش فرض غیر فعال است و در ویندوز ویستا به طور کلی حذف شده است.    

     

    ***8

    کنترل دستی کاربر (User Account Control)

    کسی نمی تواند ایده ای را که پشت این

    عملکرد (UAC) است، توجیه کند.

    اگر کامپیوتر در حال انجام کاری باشد که

    خطرناک است، منطقی به نظر می رسد

    که کاربر بداند چه اتفاقی در حال رخ دادن است ً. واقعاً مکرر اعلام کردن اجازه و موافقت برای اجرای برنامه هایی که مشکوک هم نیستند ، خسته کننده است. این عملکرد در نسخه هایی از ویستا وجود دارد و امید است در آینده ، ویستا ویرایشی بهتری از UAC ارائه دهد،زیرا نسخه کنونی آزار دهنده است و شما را وادار می کند که آن را غیر فعال  کنید. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت ویژگی های بد windows xp

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   - - -
پاورپوینت درسی Registery, پاورپوینت درسی اكتيو ايكس, پاورپوینت درسی رجيستري, پاورپوینت درسی ويندوز, پاورپوینت دانشگاهی Registery, پاورپوینت دانشگاهی اكتيو ايكس, پاورپوینت دانشگاهی رجيستري, پاورپوینت دانشگاهی ويندوز, پاورپوینت پایان نامه Registery, پاورپوینت پایان نامه اكتيو ايكس, پاورپوینت پایان نامه رجيستري, پاورپوینت پایان نامه ويندوز, دانلود پاورپوینت Registery, دانلود پاورپوینت اكتيو ايكس, دانلود پاورپوینت رجيستري, دانلود پاورپوینت ويندوز, دانلود نمونه پاورپوینت Registery, دانلود نمونه پاورپوینت اكتيو ايكس, دانلود نمونه پاورپوینت رجيستري, دانلود نمونه پاورپوینت ويندوز, پاورپوینت آماده درسی Registery, پاورپوینت آماده درسی اكتيو ايكس, پاورپوینت آماده درسی رجيستري, پاورپوینت آماده درسی ويندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی Registery, پاورپوینت آماده دانشگاهی اكتيو ايكس, پاورپوینت آماده دانشگاهی رجيستري, پاورپوینت آماده دانشگاهی ويندوز, دانلود قالب پاورپوینت Registery, دانلود قالب پاورپوینت اكتيو ايكس, دانلود قالب پاورپوینت رجيستري, دانلود قالب پاورپوینت ويندوز

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان