کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مقایسه اجمالی Windows 2000 , Linux , Open Source

دانشگاهی
مشخص نشده
14
پاورپوینت
5 MB
2063
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مقایسه اجمالی Windows 2000 , Linux , Open Source

    ***2

    متن پروژه مقایسه بین لینوکس ،  ویندوز 2000 و

    سیستم عامل Open Source دیگری به نام FreeBSD

    است که البته به نظر می آید  نویسندش از  طرفدارهای  سرسخت  

    لینوکس  باشد!

    مقایسه اجمالی سیستم عاملهای ویندوز 2000، لینوکس و FreeBSD :

     

    ***5

    FreeBSD : FreeBSD بسیار قدرتمند است (سرور های فعال با دوره های عمر چند ساله دلیل این ادعا است). سیستم فایلی جدید Soft Updates ورودی و خروجی های دیسک را برای بهترین عملکرد  بهینه    می کند و در عین حال قابلیت اطمینان را برای

    کاربردهایی از قبیل پایگاه های داده که بر اساس تعاملات (Transactions) می باشند تضمین می کند.

     

    Linux: قابلیت اطمینان Linux مشهور است، سرور ها((Server غالبا برای سال ها فعال می مانند. اگرچه ورودی/خروجی دیسک در حالت پیش فرض ناهمگام می باشد که قابلیت اطمینان کمتری برای عملیات مبتنی بر تعاملات دارد و  ممکن است فایل سیستم   را بعد از

    بروز اشکال در سیستم و یا قطع برق معیوب کند. اما در کل برای استفاده کنندگان Linux یک سیستم عامل قابل اطمینان محسوب می شود.

     

     

    Windows 2000: تمام کاربران این نرم افزار با صفحه آبی رنگ مرگ! در هنگام قفل کردن سیستم آشنا می باشند. قابلیت اطمینان ضعیف یکی از عمده ترین معایب ویندوز است. برخی از این ایرادات در ویندوز 2000 رفع گرد یده    اما افزایش حجم      کدها مشکلات بیشتری از

    نظر قابلیت اطمینان را به وجود آورده است. ویندوز 2000 از منابع سیستمی زیادی استفاده می کند و با توجه به معیوب شدن تدریجی حافظه و خراب شدن فایل های سیستمی، استفاده از سیستم برای بیش از چند ماه،                                                                                                                                                                                                           کار بسیار مشکلی است.

     

    ***6

    کارایی

    FreeBSD : FreeBSD  انتخاب برتر سیستم برای قابلیت اجرایی بالای کاربردهای شبکه می باشد.FreeBSD  از سایر سیستم هایی که روی سخت افزار یکسانی کار می کنند، بهتر و بیشتر کارایی دارد. یکی از بزرگترین و شلوغ ترین سرورهای اینترنتی به آدرس ftp://ftp.cdrom.com ازFreeBSD برای خدمات رسانی به بیش از 1.2 تریلیون بایت Download در روز استفاده می کند. بسیاری از سرورها از FreeBSD به دلیل توانایی آن در پشتیبانی از ترافیک سنگین شبکه با قابلیت اطمینان و اجرای بالا به عنوان OS اصلی خود استفاده می کنند.

     

    Linux : Linux برای بسیاری از کابران به خوبی کار می کند اما با این وجود قابلیت اجرایی تحت بار سنگین شبکه بهینه نیست. قابلیت اجرایی شبکه تحت هسته لینوکس 2.3 پایین تر از ظرفیت FreeBSD با سخت افزار مشابه می باشد. با عرضه شدن هسته لینوکس 2.4 که یک حافظه مجازی جدید مشابه FreeBSD می باشد، وضعیت بهبود یافته است. از آنجایی که هر دوی این سیستم ها Open Source می باشند، صرفه اقتصادی بالایی دارند به همین دلیل کارکرد Linux وFreeBSD به سرعت در حال همگرایی می باشد.

     

    Windows 2000: ویندوز برای نرم افزارهای متداول و Desktop ها مناسب است اما قابلیت تحمل بارهای سنگین شبکه را ندارد. تعداد محدودی از سازمان ها تلاش می کنند تا از آن به عنوان یک سرور اینترنت استفاده کنند. به عنوان مثال)  Barnesandnobel.Com  که از ویندوز NT استفاده می کند را می توان با پیغامهای خطایی که سرور آنها معمولا تولید می کند شناخت. حتی سایت  Hotmail  که متعلق به خود  Microsoft  می باشد مدتها می توان از FreeBSD به عنوان سیستم عامل خود استفاده نمود. 

     

    ***7

    FreeBSD : FreeBSD برای چندین سال تحت تست مداوم بوده است. تمامی اجزای سیستم مورد چک و بازبینی مجدد قرار گرفته اند تا اشکالات مرتبط با امنیت کشف شوند. از آنجاییکه کل سیستم Open source می باشد، امنیت سیستم توسط دیگران قابل بررسی بوده است و این بررسی نیز به طور کامل انجام شده است. نصب اولیه FreeBSD هنوز از پیشنهاد امنیتی CERT در سال 2000 تبعیت می کند. FreeBSD همچنین سطوح امنیتی را در سطح هسته (Kernel) سیستم عامل پیاده سازی می کند که بسیار قدرتمند تر از پیاده سازی در سطح اجرا می باشد. FreeBSD شامل یک سیستم دیوار امنیتی بسیار قدرتمند و ابزارهای متعددی برای جستجوی نفوذها می باشد.

    Linux:  طبیعت Open source لینوکس به هرکس این اجازه رامی دهد که امنیت کد را مورد بررسی قرار داده و آن را تغییر دهد، اما واقعیت این است که پایگاه کد لینوکس توسط برنامه نویسانی بی تجربه و در مدت زمانی کم تعریف شده است. هیچ سیاست بازنگری رسمی برای کد وجود ندارد و به همین علت لینوکس هر سال در لیست پیشنهادات CERT برای Unix قرار دارد. این مسئله با این واقعیت همراه است که شرکت هایی چون Red hat به ارایه خدماتی که به ناامنی مشهور می باشند، گرایش دارند. با این وجود لینوکس نیز از سیستم دیوار آتش (Firewall) قدرتمند و ابزارهای تشخیص نفوذ فراوانی پشتیبانی می کند.

     

    Microsoft : windows 2000 ادعا می کند که محصولاتش ایمن است اما هیچ تضمینی در این مورد ارائه نمی کند. نرم افزار های آنها قابل بازنگری و بررسی توسط بقیه نمی باشد و از آنجایی که ویندوز Close source می باشد هیچ راهی برای کاربران به منظور تشخیص و تغییر هیچ یک از مخاطرات امنیتی که معمولا درباره سیستم های ویندوز منتشر می شوند وجود ندارد. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت مقایسه اجمالی Windows 2000 , Linux , Open Source

    فهرست:

    قابلیت اطمینان

    کارایی

    امنیت

    گردانندگان دستگاه جانبی

    نرم

    نرم افزار های تجاری

    نرم افزار های رایگان

    هزینه ها و قیمت های مالکیت

    سیستم فایلی

    زیر ساخت محیط تولید نرم افزار

     

     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی Linux, پاورپوینت درسی Open Source, پاورپوینت درسی Windows 2000, پاورپوینت درسی سیستم عامل, پاورپوینت درسی لینوکس, پاورپوینت درسی ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی Linux, پاورپوینت دانشگاهی Open Source, پاورپوینت دانشگاهی Windows 2000, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی لینوکس, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت پایان نامه Linux, پاورپوینت پایان نامه Open Source, پاورپوینت پایان نامه Windows 2000, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل, پاورپوینت پایان نامه لینوکس, پاورپوینت پایان نامه ویندوز, دانلود پاورپوینت Linux, دانلود پاورپوینت Open Source, دانلود پاورپوینت Windows 2000, دانلود پاورپوینت سیستم عامل, دانلود پاورپوینت لینوکس, دانلود پاورپوینت ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت Linux, دانلود نمونه پاورپوینت Open Source, دانلود نمونه پاورپوینت Windows 2000, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت لینوکس, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز, پاورپوینت آماده درسی Linux, پاورپوینت آماده درسی Open Source, پاورپوینت آماده درسی Windows 2000, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل, پاورپوینت آماده درسی لینوکس, پاورپوینت آماده درسی ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی Linux, پاورپوینت آماده دانشگاهی Open Source, پاورپوینت آماده دانشگاهی Windows 2000, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی لینوکس, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت Linux, دانلود قالب پاورپوینت Open Source, دانلود قالب پاورپوینت Windows 2000, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت لینوکس, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان