کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت ترفندهای ویندوز xp

دانشگاهی
مشخص نشده
35
پاورپوینت
3 MB
2068
قیمت: ۱۰,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت ترفندهای ویندوز xp

    ***2

    رایت بر روی CD در XP بدون استفاده از نرم افزار خاص

    یکی از جالبترین قابلیت های XP نسبت به سایر ویندوز ها، قدرت رایت CD هستش.
    برای اینکه فایلهاتونو از روی هارد دیسک بر روی CD منتقل کنین ، ابتدا پس از انتخاب اونا روی فایلای مورد نظرتون راست کلیک کرده و از گزینه Send to ، باید CD-RW Drive رو انتخاب کنین.
    ویندوز در این حالت شروع به ساختن فایل موقت بر روی CD میکنه.
    حالا اگه از My Computer وارد درایو سی دی رایتر بشین فایلای کپی شده رو مشاهده میکنین
    اینکارو میتونین با کپی فایلها بر روی درایو CD رایتر هم انجام بدین!
    حالا در سمت چپ My Computer گزینه Write these files to cd از پنجره CD writing tasks رو کلیک کنین
    پنجره CD writing wizard باز میشه!
    نام مورد نظرتون رو در قسمت CD name تایپ کنین
    حالا next رو بزنین تا رایت cd شروع بشه

     

    ***4

    مشکلی که بسیاری از کاربران اینترنت در ویندوز xp دارند

    ویندوز XP این قابلیت را داراست که می تواند وقتی به اینترنت متصل می شوید به طور خود کار فایل های سیستم را به روز رساند و آن ها را از سایت مایکروسافت در یافت کند .
    اما این امکان بیشتر برای کاربرانی است که نسخه اصلی ویندوز را خریده اند ( نه ایران! ) و به سرعت بالای اینترنت دسترسی دارند . برای اینکه نزدیک به 100 Mb است و هفتگی هم زیادتر می شود ! وقتی که به اینترنت متصل می شوید کمی طول می کشد تا این امکان فراهم شود .
    ولی باید توجه داشت که سرعت اینترنت شما نیز کم می شود . پس بهتر است که آن را غیر فعال کنید
    برای غیر فعال کردن به روز کردن ویندوز روی آیکون My Computer کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید . در کادر باز شده به زبانه Automatic Updates بروید و در قسمت Notification Setting ، گزینه Turn Off Automatic Updating را انتخاب نمایید . در پایان دکمه Apply و OK را کلیک کنید .
    چیز راحتی هست و ظاهرآ خیلی ساده ولی 50% کاربران به همین علت از سرعت اینترنت خود به شرکتی که اینترنت میگیرند شاکی می شوند

     

    ***6

    آموزش تنظیمات Recycle Bin

    Recycle Bin قسمتی از ویندوز است که مسئولیت نگهداری فایلهای حذف شده از سیستم بصورت محلی را عهده دار است و دارای یک پنجره جهت تغییر و کنترل تنظیمات و نحوه عملکرد است که در اینجا به آن اشاره میشود:

    هنگامیکه قصد حذف کردن یک فایل و یا پوشه را دارید یک جعبه محاوره ای جهت تایید حذف ظاهر میشود که شما میتوانید با طی مراحل زیر از ظاهر شدن این پیغام جلوگیری کنید:

    1 - بر روی Recycle Bin کلیک راست نمایید و Properties را انتخاب کنید
    2- در پایین برگه Global گزینه Display Delete Confirmation Dialog وجود دارد که بصورت پیشفرض در حالت انتخاب قرار دارد و باید آن را از حالت انتخاب خارج کنید 

     

    ***6

    Recycle Bin بطور پیشفرض یک تنظیم یکسان برای کلیه درایو ها اعمال میکند که شامل درصد استفاده حجم یک درایو برای اطلاعات حذف شده میباشد. شما میتوانید با انتخاب گزینه Configure Drives independently تنظیمات هر درایو را به دلخواه تغییر دهید. بعنوان مثال شاید محتویات یکی از درایوهای شما فقط شامل چرک نویسها و فایلهای موقتی و یا اطلاعاتی باشد که اهمیتی ندارند و نیازی نیست بعد از حذف به Recycle Bin منتقل شوند تا حجم درایو را اشغال کنند. در این صورت به برگه درایو مورد نظر رفته و گزینه Do Not Move Files to Recycle Bin را فعال کنید. همچنین این امکان وجود دارد حجم مورد استفاده Recycle Bin را تغییر دهید.
    نکته ای که یادآوری آن ضروری است این است که متاسفانه چنانچه اطلاعات از یک منبع به اشتراک گذاشته شده در شبکه توسط یک از کاربرها حذف گردد به Recycle Bin منتقل نمیشود و ویندوز 2000 نیز راه حلی برای این مشکل ارائه نداده هر چند میتوان از برنامه های شرکتهای ثالث برای بازیابی اطلاعات استفاده کرد. این مشکل در ویندوز دات نت رفع شده است.

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت ترفندهای ویندوز xp

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی windows xp, پاورپوینت درسی اينترنت در ويندوز xp, پاورپوینت درسی قابلیت های XP, پاورپوینت درسی ویندوز, پاورپوینت درسی ویندوز xp, پاورپوینت دانشگاهی windows xp, پاورپوینت دانشگاهی اينترنت در ويندوز xp, پاورپوینت دانشگاهی قابلیت های XP, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز xp, پاورپوینت پایان نامه windows xp, پاورپوینت پایان نامه اينترنت در ويندوز xp, پاورپوینت پایان نامه قابلیت های XP, پاورپوینت پایان نامه ویندوز, پاورپوینت پایان نامه ویندوز xp, دانلود پاورپوینت windows xp, دانلود پاورپوینت اينترنت در ويندوز xp, دانلود پاورپوینت قابلیت های XP, دانلود پاورپوینت ویندوز, دانلود پاورپوینت ویندوز xp, دانلود نمونه پاورپوینت windows xp, دانلود نمونه پاورپوینت اينترنت در ويندوز xp, دانلود نمونه پاورپوینت قابلیت های XP, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز xp, پاورپوینت آماده درسی windows xp, پاورپوینت آماده درسی اينترنت در ويندوز xp, پاورپوینت آماده درسی قابلیت های XP, پاورپوینت آماده درسی ویندوز, پاورپوینت آماده درسی ویندوز xp, پاورپوینت آماده دانشگاهی windows xp, پاورپوینت آماده دانشگاهی اينترنت در ويندوز xp, پاورپوینت آماده دانشگاهی قابلیت های XP, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز xp, دانلود قالب پاورپوینت windows xp, دانلود قالب پاورپوینت اينترنت در ويندوز xp, دانلود قالب پاورپوینت قابلیت های XP, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز xp

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان