کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی

دانشگاهی
مشخص نشده
116
پاورپوینت
1 MB
2213
قیمت: ۳۴,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی

    رشته مدیریت بازرگانی

    ***3

    مقدمه ای بر تجارت الکترونیک یابه تعبیر وسیعتر کسب وکار الکترونیکی

    در دنیایی که معاصرش هستیم بدون شک کسی نیست که ارزش

    وقت وکاربرد اطلاعات اگاهی
    نداشته باشد روزی نخستین رایانه در حجم یک ساختمان دوطبقه

    اختراع شد کمتر کسی باور داشت که این دسیتگاه عظیم الجثه 

    روزی در ابعاد یک ساعت مچی موردبهره برداری قرار گیرد

     

    ***4

    تکنولوژی اطلاعات وشبکه جهانی اینترنت  تجارت ودادو ستد جهانی را وارد عصر جدیدی به نام EC (تجارت الکترونیک) کرد
                                 که با سرعت زیادی در حال
    گسترش است بر اساس امار ارایه شده با حضور
    کسب وکار انلاین در سال 2004 در امد جهانی
    کسب و کار اینترنتی به سقف 7/2 تریلیون دلار
                            رسید

     

    ***5



    کسب وکار در حقیقت چیزی جز برقراری ارتبات با

    افراد نیست وافراد میتوانند 24ساعت شبانه روز به راحتی بدون صرف
    هزینه در محیط W.W.W باشند وهمچنین با وارد شدن بر گستره جهانی تجارت میتوانند با کمترین

    وکوچکترین امکانات در هر نقطه از جهان به ان بپیوندند

     

    ***6

    کاربرد فناوری اطلاعات در امور مربوط به  تجارت و اقتصاد و فرآیندهای بازرگانی منجر به پیدایش علم

    جدیدی به نام تجارت الکترونیک یا E-COMMERCE  شده است که نقش اصلی و  بسزایی را در امور            اقتصادی جهان بر عهده دارد.

    با توجه به پیشرفت‌های فناوری روزمره و شتابان,

    جوامع به جوامعی مبتنی بر دانش و آگاهی تبدیل شده‌اند.

     

    ***7

    در قرن بیست و یکم فناوری اطلاعاتی و ارتباطی با سرعت بیشتر پیشرفت خواهد کرد. پیشرفت‌های به وجود آمده در فناوری اطلاعات و ارتباطات در اواخر قرن بیستم باعث شکل‌گیری تجارت الکترونیکی شده است. تجارت الکترونیکی انقلابی عظیم در شیوه تجارت و کسب و کار به وجود آورده است.
    تجارت الکترونیکی و به تعبیر وسیع‌تر کسب و کار الکترونیکی شیوه و نحوه زندگی کردن انسانها را نیز متحول می‌سازد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به مؤسسات و سازمانها این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های تجاری و مبادلات خود را با سرعت و انعطاف‌پذیری انجام دهند.

     

    ***8

    کشورهای پیشرفته چندین سال است که تجارت الکترونیکی را آغاز کرده‌اند و کم کم مسائل و مشکلات آن را تجربه کرده‌اند بنابراین تا حدودی بسترهای فناوری, قانونی و سرمایه‌های انسانی و مادی لازم برای توسعه و گسترش آن را فراهم ساخته‌اند و در آستانه تحول اساسی و کامل در شیوه کسب و کار و زندگی هستند, که در آن به میزان وسیع از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده خواهد شد.

     

    ***9

       علاوه بر کشور های پیشرفته, کشورهای در حال توسعه نیز به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای تجارت الکترونیکی, در حال برنامه‌ریزی و تلاش هستند. در کشور ما هم تلاش‌های پراکنده‌ای صورت گرفته است, ولی این تلاشها تاکنون اثربخش نبوده است زیرا از یک طرف از انسجام و یکپارچگی لازم برخوردار نمی‌باشد و از طرف دیگر فاقد سرعت مناسب هستند. رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه پایانی قرن بیستم و شروع قرن بیست و یکم  افق‌های جدیدی را بر روی کسب و کار و تجارت باز نمود. این افق‌های جدید سبب تحول در امر تجارت گردید و با سرعت و شتاب وصف‌ناپذیری در حال گسترش می‌باشد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    1-WWW.KARAFARINY.COM

    2-WWW.SHABAKEH-MAG.COM

    3-WWW.GOOGLE.COM

     

     4-کتاب کسب وکار الکترونیکی     

    5-هفته نامه بازارکار

    6-.پایگاه اطلاع رسانی شبکه 

پاورپوینت درسی بازرگانی, پاورپوینت درسی پایگاه اطلاع رسانی, پاورپوینت درسی فناوری اطلاعات, پاورپوینت درسی كسب و كار الكترونيكي, پاورپوینت درسی مدیریت بازرگانی, پاورپوینت درسی کسب و کار, پاورپوینت دانشگاهی بازرگانی, پاورپوینت دانشگاهی پایگاه اطلاع رسانی, پاورپوینت دانشگاهی فناوری اطلاعات, پاورپوینت دانشگاهی كسب و كار الكترونيكي, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت بازرگانی, پاورپوینت دانشگاهی کسب و کار, پاورپوینت پایان نامه بازرگانی, پاورپوینت پایان نامه پایگاه اطلاع رسانی, پاورپوینت پایان نامه فناوری اطلاعات, پاورپوینت پایان نامه كسب و كار الكترونيكي, پاورپوینت پایان نامه مدیریت بازرگانی, پاورپوینت پایان نامه کسب و کار, دانلود پاورپوینت بازرگانی, دانلود پاورپوینت پایگاه اطلاع رسانی, دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات, دانلود پاورپوینت كسب و كار الكترونيكي, دانلود پاورپوینت مدیریت بازرگانی, دانلود پاورپوینت کسب و کار, دانلود نمونه پاورپوینت بازرگانی, دانلود نمونه پاورپوینت پایگاه اطلاع رسانی, دانلود نمونه پاورپوینت فناوری اطلاعات, دانلود نمونه پاورپوینت كسب و كار الكترونيكي, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت بازرگانی, دانلود نمونه پاورپوینت کسب و کار, پاورپوینت آماده درسی بازرگانی, پاورپوینت آماده درسی پایگاه اطلاع رسانی, پاورپوینت آماده درسی فناوری اطلاعات, پاورپوینت آماده درسی كسب و كار الكترونيكي, پاورپوینت آماده درسی مدیریت بازرگانی, پاورپوینت آماده درسی کسب و کار, پاورپوینت آماده دانشگاهی بازرگانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی پایگاه اطلاع رسانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی فناوری اطلاعات, پاورپوینت آماده دانشگاهی كسب و كار الكترونيكي, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت بازرگانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی کسب و کار, دانلود قالب پاورپوینت بازرگانی, دانلود قالب پاورپوینت پایگاه اطلاع رسانی, دانلود قالب پاورپوینت فناوری اطلاعات, دانلود قالب پاورپوینت كسب و كار الكترونيكي, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت بازرگانی, دانلود قالب پاورپوینت کسب و کار

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان