کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت دانش

دانشگاهی
مشخص نشده
55
پاورپوینت
391 KB
590
قیمت: ۱۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت دانش

    ***3

    مدیریت دانش – معرفی

    اگر میدانستیم که چه چیزهایی را نمی دانیم ، موفقیتی صد چندان داشتیم .

    دانش می داندکه چه چیزهایی را نمی داند .

    کسی خردمند و بابصیرت است که مطالب مفیدی را بداند نه مطالب زیادی را .

    فناوری با تغییری که در منطق رقابت بوجود می آورد یگر نمی تواند بعنوان منبعی پایدار برای رسیدن به میت رقابتی مطرح باشد .

    دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است .

    عوامل نامعلومی که باعث رشد و افزایش ارزش کالا و خدمات می شوند متنی بردانش اند .

     

    ***4

    دانش برخلاف داده ها و اطلاعات شامل قضاوت نیز می شود .

    دانش دارای قابلیت حرکت در مسیر عکس خود است و به داده تبدیل می شود .( دانش زدایی بدلیل حجیم شدن دانش )

    دلیل ارزشمند بودن دانش ، عملی تر بودنش در مقایسه با داده و عملیات است .

    دانش از اطلاعات و اطلاعات از داده ریشه می گیرد .

    تبدیل اطلاعات به دانش بعهده خود بشر است .

    دانش برخلاف محصولات جدید و کارایی ، می تواند موجب مزیت پایدار باشد .

     

    ***5

    منابع دانش ، تفکرات دارای استعداد نامحدودی برای رشد هستند .

     

    بر خلاف سرمایه های مادی ، ارزش سرمایه ای دانش با استفاده ای که از آن می شود افزایش می یابد .

     

    دسترسی به دانش ارزشمند بوده و ارزش آن با افزایش دسترسی بالا می رود .

     

    عدم انتشار دانش موجب دوباره کاریها و استفاده از راه حلهای تکراری برای مشکلات تکراری است.

     

    فناوری اطلاعات تنها وسیله ای برای تبادل دانش است و سازنده دانش نیست .

     

    ***6

    بزودی دیگر شرکتها نمی توانند انتظار داشته باشند که تولیدات و خدمات که قبلا باعث موفقیت آنها شده بود در آینده نیز زمینه ساز ادامه حیات آنها گردد .

    باید از هوش انسانها استفاده کرد .

    شرکتها بطور روزافزون  برپایه دانسته های خود از یکدیگر فاصله می گیرند .

    سازمان براثر تعامل با محیط خود اطلاعاتی را جذب و آن را به دانش تبدیل می کند .

    پذیرش مبادلات دانش منجر به ظهور راهبردهایی شده که قدرت این بازار را افزایش می دهد .

    تحریفات مانع از جریان دانش می شوند .

     

    ***7

    جستجوگری دانش بخش مهم فعالیت مدیران را تشکیل میدهد و حدود 20 درصد کار مدیران صرف جستجو برای کسب دانش و پاسخ به درخواست آن می شود .

    مدیران 3/2 دانش خود را از طریق تلفن و گفتگوی رودررو بدست آورده و تنها 3/1 را با مراجعه به اسناد و مدارک بدست می آورند .

    مهمترین عامل ناکارآیی مدیریت دانش ، روشن نبودن شیوه پرداخت به افرادی بوده که عرضه کننده دانش خود هستند .

    خط تولید انسانی در مقایسه با خط تولید روباتها بازدهی بیشتر داشته است .

    مدیریت دانش ، پیش از پرداختن به “صلاحیت های محوری“ ، “سازمان یادگیر“ ، “سامانه های هوشمند” ، و “تمرکز راهبردی “ مطرح می باشد .

     

    ***8

    برای کسب موفقیت در اقتصاد دنیای کنونی و آتی ، به چیز ی بیش از دستیابی اتفاقی و ناآگاهانه به دانشی یکپارچه نیاز دارند .

    قدرت کنونی دانش برای سازماندهی ، گزینش ، مطالعه و داوریها ، عمدتا از باورها و اعتقادات سرچشمه می گیرند نه از اطلاعات و منطق .

    هنوز با مدیریت ارزش افزوده اطلاعات و دانش شرکتهای خود آشنا نیستیم .

    مدیران به بصیرت بیش از اطلاعات نیاز دارند .

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت دانش

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   - -
پاورپوینت درسی دانش, پاورپوینت درسی مدیریت, پاورپوینت درسی مدیریت دانش, پاورپوینت دانشگاهی دانش, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت دانش, پاورپوینت پایان نامه دانش, پاورپوینت پایان نامه مدیریت, پاورپوینت پایان نامه مدیریت دانش, دانلود پاورپوینت دانش, دانلود پاورپوینت مدیریت, دانلود پاورپوینت مدیریت دانش, دانلود نمونه پاورپوینت دانش, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت آماده درسی دانش, پاورپوینت آماده درسی مدیریت, پاورپوینت آماده درسی مدیریت دانش, پاورپوینت آماده دانشگاهی دانش, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت دانش, دانلود قالب پاورپوینت دانش, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت دانش

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان