کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت استراتژی در مدیریت

دانشگاهی
مشخص نشده
40
پاورپوینت
218 KB
965
قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت استراتژی در مدیریت

    ***2

    nاستراتژی ،یک بازی جدی ، دقیق و اغلب رویایی است که مدیران همه روزه به آن مشغولند. نوعی بازی که مدیران با دیگرگروه ها در سازمان خود یا دیگر سازمانها ویا با افراد درون یا بیرون سازمان انجام می دهند. کوچکترین بازیکنان این بازی را مدیران ، سهامداران ، بازرگانان ، و.... تشکیل می دهند وبزرگترین بازیکنان نیز از تیمهای قدرتمند مدیران ارشد در شرکتهای بین المللی و سازمانهای دولتی شکل می گیرد. برخی از بازیکنان داخلی ، بخشها و دیگر واحدهای تجاری و حتی سایر گروهها نامیده می شوندو برخی از بازیکنان خارجی را مشتریان، عرضه کنندگان وحتی رقبا قانونگذاران و سرمایه گذاران می نامند.

     

    ***3

    nهوندا در برابر جنرال موتوروز

    مثال بارز بازی استراژی ، ماجرای هوندا و جنرال موتوروز است. در اواخر دهه 1950، مدیران هوندا حرکتی در بازار موتور سیکلت های آمریکایی پدید آوردند ، آنها کوشیدند که نظرات وزارت بازرگانی ژاپن  MITI را برای پشتیبانی از این اقدام جلب کنند:اما موفق نشدند . آتها با هدف فروش موتور سیکلتهای بزرگ در آمریکا فعالیت خود را آغازکردند ، ولی دریافتند که مشتریان بالقوه تمایلی به موتور سیکلتهای یاد شده ، ندارند . بنابراین کاگزاران هوندا از فروش موتور سیکلتهای کوچک به جای موتور سیکلتهای پیشین ، کار آفرینی هوندا را به نمایش گذاشتند

     

    ***4

    nمدیران جنرال موتورز توجهی به این حرکت نکردند . براستی ، چرا باید توجه می کردند! که آنها تولید خودرو بود ، نه موتور سیکلت . آنها با داشتن 50 درصد از سهام بازارهای آمریکا قویترین تولیدکننده و تسخیر کننده بازار در این زمینه بودند. از همین رو ،ورود موتورهای بسیار کوچک وارداتی ساحل غربی ، ارزش توجه جدی نداشت .                    

    ولی به طور معمول ، رقیبان از زاویه ای غیر منتظره وارد   استراتژی می شوند وهوندا با ایجاد تغییرات جزئی ، موجب تحول در بازار شد و نتایج مطلوبی دست یافت . هوندا در سال 1960 قابلیت ها و تواناییهای خود را در صنعت خودرو بدون آنکه از سویIT حمایت و پشتیبانی شود ، در آمریکا به معرض نمایش گذاشت ، تا آنجا که در سال 1970 موافق به صادر کردن   خودرو به بازار آمریکا شد.                                           

     

    ***5

    nاین روند به گونه ای بود که تا سال 1978 ،204 درصد از سهام بازار در اختیار این کارخانه قرار گرفت و در دهه بعد توانست تواناییهایش را در تولید و صنعت خودرو در کشور آمریکا به نمایش درآورد و 7 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.                        

    با توسعه دیگر صنایع در ژاپن و وارادات خودرو به آمریکا ، سهم خودروی ژاپن در بازار آمریکا از میزان صفردر سال 1950 به مرز 30 درصد در اواخر دهه 1980 رسید . در حالی که سهم بازار جنرال مو ترز از 50 درصد به 33 درصد کا هش یافت و گذشته از ان میزان سود و ارزش سهامش نیز سقوط کرد . این در حالی بود که عملکرد آن نیز به طرز محسوسی رو به نزول می رفت . در سال 1992 وضعیت جنرال موتورز از نظر مسائل یاد شده  همچنان رو به نزول بود . ادامه این روند فرسایشی در دهه 1990 با بیشترین کاهش در سود و تعداد قرار دادهای منعقد شده و نی تجدید ساختارهای گسترده همراه بوده .                                              

  • فهرست و منابع پاورپوینت استراتژی در مدیریت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی استراتژی, پاورپوینت درسی استراتژی در مدیریت, پاورپوینت درسی مدیریت, پاورپوینت دانشگاهی استراتژی, پاورپوینت دانشگاهی استراتژی در مدیریت, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت پایان نامه استراتژی, پاورپوینت پایان نامه استراتژی در مدیریت, پاورپوینت پایان نامه مدیریت, دانلود پاورپوینت استراتژی, دانلود پاورپوینت استراتژی در مدیریت, دانلود پاورپوینت مدیریت, دانلود نمونه پاورپوینت استراتژی, دانلود نمونه پاورپوینت استراتژی در مدیریت, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت, پاورپوینت آماده درسی استراتژی, پاورپوینت آماده درسی استراتژی در مدیریت, پاورپوینت آماده درسی مدیریت, پاورپوینت آماده دانشگاهی استراتژی, پاورپوینت آماده دانشگاهی استراتژی در مدیریت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت, دانلود قالب پاورپوینت استراتژی, دانلود قالب پاورپوینت استراتژی در مدیریت, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان