پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری دانشگاهی ۱۴ ***4 مشتری گرائی چیست؟ نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد. ***5 مشتری کیست؟ v مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می ...
پاورپوینت آزمون سازی فرایند های شناختی و غیر شناختی روانشناسی ۱۴ ***2 محورهاي يادگيري يونسکو يادگيري براي دانستن يادگيري براي انجام دادن يادگيري براي بودن يادگيري براي با هم زيستن ***3 يادگيري براي دانستن در اين محور يادگيري، فرد به توسعه مهارت هاي شناختي براي استفاده از فرصت هاي يادگيري ،که در طول عمر خود به دست خواهند آورد مي پردازد. ***4 يادگيري براي انجام دادن در اين محور، فرد نه تنها به کسب مهارت هاي شغلي مي پردازد. بلکه صلاحيت هايي که ...