کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تفاوت های سیستم های عامل لینوکس و ویندوز

دانشگاهی
مشخص نشده
15
پاورپوینت
1 MB
1237
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تفاوت های سیستم های عامل لینوکس و ویندوز

    ***3

    لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ای است که معروف‌ترین مثال نرم‌افزار آزاد و توسعه به روش اُپن‌سورس (متن‌باز) شناخته می‌شود. اگر بخواهیم دقیق باشیم فقط باید هستهٔ لینوکس را لینوکس بنامیم اما به طور معمول این کلمه به سیستم‌عامل‌های یونیکس‌مانندی (یا گنو/لینوکسی) اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه‌ گنو ساخته شده‌اند. به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای توسعه‌ نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مثل گنوم و کی‌دی‌ای و مجموعه‌های اداری مثل اُپن آفیس هستند.

    این سیستم عامل که در ابتدا بیشتر توسط افراد مشتاق توسعه پیدا می‌کرد و به کار گرفته می‌شد توانسته‌است پشتیبانی شرکت‌های سرشناسی چون آی بی ام و هیولت-پاکارد را به دست آورد و با بسیاری از نسخه‌های خصوصی یونیکس رقابت کند. طرفداران لینوکس و بسیاری از تحلیل‌گران این موفقیت را ناشی از استقلال از فروشنده، کم هزینه بودن پیاده‌سازی، سرعت بالا, امنیت و قابلیت اطمینان آن می‌دانند.

     

    ***4

    شرکت مایکروسافت یک شرکت آمریکایی چند ملیتی با ۸۹۰۰۰ کارمند در ۱۰۵ کشور دنیا است که در زمینه فناوری‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند. درآمد سالیانهٔ این شرکت در سال ۲۰۰۷ میلادی ۵۱٫۱۲ میلیارد دلار بود. مایکروسافت در زمینهٔ طراحی، توسعه، ساخت، صدور مجوز، پشتیبانی و ارائهٔ خدمات نرم افزاری برای وسایل کامپیوتری فعال است.‬ دفتر مرکزی مایکروسافت در ردموند، واشنگتن در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

    مایکروسافت ویندوز در فرهنگ رایانه عنوان سیستم‌عاملی است که شرکت مایکروسافت آن را برای رایانه‌های شخصی تولید کرده‌است. این سیستم‌عامل، نسخه‌های متعددی دارد که از سال ۱۹۸۵ تاکنون به بازار عرضه شده‌اند.

     

    ***5

    ویندوز و لینوکس انواع مختلفی دارند. تمامی انواع ویندوز را مایکروسافت تولید می کند، اما توزیع متنوع لینوکس از سوی شرکت های متعددی مانند Linspire، Red Hat، SuSE، Ubunta، Mandriva، Knoppix، Slackware و Lycoris صورت می گیرد. ویندوز دو خط اصلی دارد که می توان آنها را Win9x که شامل ویندوزهای 95، 98، 98SE، Me و کلاس NT که ویندوزهای NT، 2000 و XP را در خود جای داده است، اشاره کرد. ویندوز در واقع کار خود را با نسخه 3.x آغاز کرد و پس از چند سال ویندوز 95 را روانه بازار کرد. 
    انواع لینوکس به عنوان توزیع از آن یاد می شود. تمامی توزیع های لینوکس که در چارچوب زمانی یکسان منتشر شده، از یک هسته اصلی(مهمترین بخش سیستم عامل) تبعیت می کنند. تفاوت آنها در نرم افزارهای اضافی ارائه شده، واسطه گرافیکی کاربر، فرایند نصب، قیمت، اسناد سازی و پشتیبانی های فنی است. 

     

    ***6

    ویندوز و لینوکس هر دو در Desktop و ویرایش های سروری ظاهر می شوند.
    لینوکس می تواند کارایی خود را بالا برد که ویندوز نمی تواند. نسخه های هدفمند ویژه از لینوکس وجود دارد. به عنوان مثال NASLite نسخه ای از لینوکس است که بااستفاده از یک فلاپی دیسک، رایانه قدیمی را تبدیل به یک فایل سرور می کند. این نسخه از لینوکس قادر به اتصال به شبکه، تقسیم فایل ها و عملکرد به عنوان یک وب سرور است.

    تصاویر اسلاید بعدی، فضای ظاهری دو نسخه جدید از ویندوز و لینوکس را نشان می دهد.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت تفاوت های سیستم های عامل لینوکس و ویندوز

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی سيستم عامل, پاورپوینت درسی سيستم عامل لينوكس, پاورپوینت درسی سيستم عامل ويندوز, پاورپوینت درسی لينوكس, پاورپوینت درسی ويندوز, پاورپوینت دانشگاهی سيستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی سيستم عامل لينوكس, پاورپوینت دانشگاهی سيستم عامل ويندوز, پاورپوینت دانشگاهی لينوكس, پاورپوینت دانشگاهی ويندوز, پاورپوینت پایان نامه سيستم عامل, پاورپوینت پایان نامه سيستم عامل لينوكس, پاورپوینت پایان نامه سيستم عامل ويندوز, پاورپوینت پایان نامه لينوكس, پاورپوینت پایان نامه ويندوز, دانلود پاورپوینت سيستم عامل, دانلود پاورپوینت سيستم عامل لينوكس, دانلود پاورپوینت سيستم عامل ويندوز, دانلود پاورپوینت لينوكس, دانلود پاورپوینت ويندوز, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم عامل لينوكس, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم عامل ويندوز, دانلود نمونه پاورپوینت لينوكس, دانلود نمونه پاورپوینت ويندوز, پاورپوینت آماده درسی سيستم عامل, پاورپوینت آماده درسی سيستم عامل لينوكس, پاورپوینت آماده درسی سيستم عامل ويندوز, پاورپوینت آماده درسی لينوكس, پاورپوینت آماده درسی ويندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم عامل لينوكس, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم عامل ويندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی لينوكس, پاورپوینت آماده دانشگاهی ويندوز, دانلود قالب پاورپوینت سيستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت سيستم عامل لينوكس, دانلود قالب پاورپوینت سيستم عامل ويندوز, دانلود قالب پاورپوینت لينوكس, دانلود قالب پاورپوینت ويندوز

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان