کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سیستم عامل

دانشگاهی
مشخص نشده
43
پاورپوینت
173 KB
1054
قیمت: ۱۲,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سیستم عامل

    ***3

    آشنایی با سیستم کامپیوتر

    طور کلی کامپیوتر به دو بخش اصلی تقسیم می شود .

     
    الف - سخت افزار     

     ب - نرم افزار                   

    سخت افزار

    به کلیه قطعات قابل لمس کامپیوتر همانند : آی سی ها ، مقاومتها، خازنها، دیسکها، سیم ها، لامپ و کلیدها، سخت افزار کامپیوتر می گویند که زیر نظر علم الکترونیک اداره میشود.

     

    ***4

    ساختار کامپیوتر

    ساختار کامپیوتر از بخشهای زیر تشکیل شده است.


    1- ورودی

     اجزایی هستند که توسط آنها میتوان اطلاعاتی را وارد کامپیوتر نمود. این اجزاء عبارتند از: صفحه کلید Keyboard، ماوس Mouse، اسکنرScanner

    2- خروجی

     اجزایی هستند که توسط آنها میتوان اطلاعات را از کامپیوتر دریافت کرد و مهمترین آنها عبارتند از : مانیتور یا صفحه نمایش(Monitor)، پرینتر یا چاپگر(Printer) و پلاتر یا رسام(Platter)

     

    ***5

    آشنایی با سیستم کامپیوتر

    نرم افزار

    طرحها ، اطلاعات، فرمها ، و برنامه هایی که به یک کامپیوتر داده میشود تا توانایی انجام عملیات ویژه ای را داشته باشد نرم افزار کامپیوتر نامیده می شود که قابل لمس نبوده و زیر نظر علم ریاضی اداره میشود.

    نرم افزار به دو بخش اصلی تقسیم می شود

    نرم افزارهای سیستمی  (سیستم عامل )

    نرم افزارهای کاربرد

     

    ***6

    lکاربردها

    lارتباط از طریق ماهواره یکی از پیشرفتهای تکنیکی است که به اهمیت فیبر نوری می باشد. از میان مهمترین کاربردهای ماهواره می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    lپخش تلویزیونی

    lارتباط تلفنی راه دور

    lشبکه های تجاری انتقال داده اختصاصی

          به دلیل آنکه ماهوارهها دارای طبیعت پخش هستند، برای پخش تلویزیونی بسیار مناسب هستند و به شکل گسترده ای برای این منظور در سراسر دنیا بکار می روند.

     

    ***7

    برنامه نویسان شبکه اکنون برنامه ای خویش را به ماهواره انتقال می دهند و سپس به مراکز دلخواه انتقال می یابد و از آنجا نیز به نوبه خود به کاربران خاص خویش می رسد . امروزه سرویسهای خبر پراکنی عمومی PSB (public broadcast service) برنامه های تلویزیونی خویش را انحصارا به کمک ماهواره ها ارسال می کنند.

          بسیاری از شبکه های تجاری دیگر نیز ماهواره خویش را دارند و تلویزیونهای کابلی قادر به دریافت مناسب برنامه های آنها از ماهواره ها می باشند.بیشتر کاربرد اخیر فناوری ماهواره ها در پخش تلویزیون در ماهواره خبر پراکنی مستقیم DBS(direct broadcast satellite) است که در این ماهواره ها ،سیگنالهای ویدئویی مستقیما به کاربران خانگی انتقال پیدا کنند.

     

    ***8

    کاهش هزینه و اندازه آنتن های گیرنده سبب اقتصادی بودن DBS شده است و تعداد زیادی از کانالها اخیرا در حال بهره برداری یا در مرحله تصمیم گیری برای پخش قرار گرفته اند.

          همچنین از ارتباطات ماهواره ای برای ارتباط نظیر به نظیر بین مراکز سوئیچینگ در شبکه های تلفن عمومی استفاده می شوند.این جنبه برا ی بکارگیری ارتباطات جهانی بهینه است و به ویژه در سیستمهای زمینی در مسافتهای طولانی ارتباطی بکار می رود و بالاخره برای تعدادی از کاربردهای تجاری انتقال داده از ماهواره ها استفاده می شوند . دارندگان ماهواره می توانند ظرفیت کل آن را به تعدادی کانال تقسیم کنند و این کانال ها را  به کاربران تجاری و یا موسسات اجاره دهند.  

  • فهرست و منابع پاورپوینت سیستم عامل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:  
پاورپوینت درسی سيستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی سيستم عامل, پاورپوینت پایان نامه سيستم عامل, دانلود پاورپوینت سيستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم عامل, پاورپوینت آماده درسی سيستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت سيستم عامل

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان