کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS

دانشگاهی
مشخص نشده
20
پاورپوینت
122 KB
1055
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS

    ***2

    سولاریس چیست ؟

    سولاریس  یک محیط عملیاتی بسیار قوی می باشد که دربرگیرنده سیستم عامل چندپردازنده ای چند کاربری          (                 )  می باشد.

    سولاریس یک سیستم عامل شبکه است که در سیستم های      ، وابسته به اینتل و همچنین سیستم هایی با پردازنده دارای ساختار معماری                                       اجرا میگردد .

    این سیستمها می توانند دارای حداکثر64،        باشند که بطور همزمان در سیستم سرور            در حال کار می باشند . با این حال ، هنگامی که مدیران این سیستمها در مورد “       “ صحبت می کنند ، بیشتر سیستمهای کامپیوتری وابسته به معماری   -                   و یا محیط عملیاتس سولاریس مورد نظرشان می باشد .  

     

    ***3

    کاربردهای سولاریس :

    یک سیستم سولاریس متوسط می تواند لاگین های واسطه کاربری گرافیکی را برای صدها کاربر پشتیبانی کند ، مقایسه آن با سیستم عامل های تک کاربری ، همانند بعضی از نسخه های ویندوز مایکروسافت ، کاملا بی معنی می باشد .

     

    ***4

    کاربردهای سولاریس :

    سولاریس سیستم عامل شبه یونیکس از خانواده لینوکس ها می باشد . سیستم های    سخت افزار مطلوبی برای کاربردهایی با قابلیت دسترسی بالا ، همانند سیستم های پایگاه داده و سرورهای وب هستند و همچنین برای انجام وظایفی  که دارای محاسبات پیشرفته و سنگین می باشند ، همانند مدل سازی و شبیه سازی ، به کار می روند . آنها به طور گسترده ای در سازمانهای بازرگانی و سازمانهای تحقیق و توسعه (              ) به کار گرفته می شوند و همچنین شبکه های غیر همسان و غیر همجنس را ، که از سیستم های لینوکس و ویندوز مایکروسافت تشکیل شده اند مخصوصا همانند فایلهای سرور ها به خوبی با هم در یکجا جمع آوری می کنند 

     

    ***5

    کاربردهای سولاریس :

    سولاریس 8 که اخیرا به بازار آمده ، در یک خط طولانی تولید ، آخرین تولیدی است که قابلیت های افزایش یافته کارآیی و اطمینان را در هر یک از مراحل با خود به همراه دارد . نوآوریهای اخیر در سولاریس شامل پشتیبانی از هسته های مرکزی 64 بیتی ، کلاستر بندی  ماه کامل  با  قابلیت  دسترسی  بالا ،  و پذیرفتن        ( محیط رومیزی مشترک) می باشد .

  • فهرست و منابع پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی SOLARIS, پاورپوینت درسی سیستم عامل, پاورپوینت درسی سیستم عامل SOLARIS, پاورپوینت دانشگاهی SOLARIS, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل SOLARIS, پاورپوینت پایان نامه SOLARIS, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل SOLARIS, دانلود پاورپوینت SOLARIS, دانلود پاورپوینت سیستم عامل, دانلود پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS, دانلود نمونه پاورپوینت SOLARIS, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS, پاورپوینت آماده درسی SOLARIS, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل SOLARIS, پاورپوینت آماده دانشگاهی SOLARIS, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل SOLARIS, دانلود قالب پاورپوینت SOLARIS, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل SOLARIS

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان