کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت پروژه اسمبلی ساعت بدون آلارم

دانشگاهی
مشخص نشده
31
پاورپوینت
131 KB
1030
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پروژه اسمبلی ساعت بدون آلارم

    ***3

    nمعرفی مجموعه دستورات این برنامه

    ORG

    این شبه دستور افست ادرس محل ذخیره دستور یا داده بعدی را تعیین میکند . شکل کلی ان بصورت زیر است

    ORG ادرس

    مثلا دستور ORG1000H

    سبب میشود که انتقال برنامه به خانه ی هزارم حافظه برود و از آنجا شروع به ادامه ی اجرای برنامه کند استفاده از این دستور در هر مکانی از برنامه اختیاری است . و هر گاه کاربر لازم دید که ادامه برنامه در خانه دیگری از حافظه اجرا شود از این دستور استفاده میکند . اما استفاده از این دستور در برنامه های  کام بلافاصله قبل از شروع کد نویسی برنامه اجباری است 

     

    ***4

    nآدرس دهی فوری یا بلافاصله:

    در صورتی که بخواهیم یک عدد ثابت نه یک آدرس را در مکانی از حافظه قرار دهیم از آدرس دهی فوری استفاده می کنیم.مشخصه آدرس دهی فوری استفاده از پیشوند # قبل از عدد است.

    در صورتی که در یک دستور از عددی استفاده کنیم اگر عدد بدون پیشوند باشد نوع آدرس دهی مستقیم است و در صورتی که عدد پیشوند # داشته باشد آدرس دهی فوری خواهد بود.

     

    ***5

    MOV

    این دستور برای کپی کردن یک خانه از حافظه یا داده ها در بایت ها ی حافظه استفاده می شود.توجه کنیدکه این دستوریک دستوربایتی است.
     

     

    ***6

     فراخوانی زیر برنامه

     برای فراخوانی زیر برنامه از دستور

     CALL

     استفاده میشود که به شکل زیر است

    nCALLآدرس       

     آدرس را میتوان مستقیم یا غیر مستقیم در نظر گرفت

     هنگامی که این دستور اجرا میگردد دو عمل انجام میشود

     .آدرس برگشت به زیر برنامه فراخوان در پشته ذخیره میشود

     .کنترل اجرای برنامه به آدرس شروع زیر برنامه میرود

  • فهرست و منابع پاورپوینت پروژه اسمبلی ساعت بدون آلارم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد DIGITAL WATCH, پروپوزال در مورد پروژه اسمبلی, پروپوزال در مورد ساعت بدون آلارم, گزارش سمینار در مورد DIGITAL WATCH, گزارش سمینار در مورد پروژه اسمبلی, گزارش سمینار در مورد ساعت بدون آلارم, تز دکترا در مورد DIGITAL WATCH, تز دکترا در مورد پروژه اسمبلی, تز دکترا در مورد ساعت بدون آلارم, رساله در مورد DIGITAL WATCH, رساله در مورد پروژه اسمبلی, رساله در مورد ساعت بدون آلارم, پایان نامه در مورد DIGITAL WATCH, پایان نامه در مورد پروژه اسمبلی, پایان نامه در مورد ساعت بدون آلارم, تحقیق درباره DIGITAL WATCH, تحقیق درباره پروژه اسمبلی, تحقیق درباره ساعت بدون آلارم, مقاله درباره DIGITAL WATCH, مقاله درباره پروژه اسمبلی, مقاله درباره ساعت بدون آلارم, پروژه دانشجویی در مورد DIGITAL WATCH, پروژه دانشجویی در مورد پروژه اسمبلی, پروژه دانشجویی در مورد ساعت بدون آلارم, تحقیق دانشجویی در مورد DIGITAL WATCH, تحقیق دانشجویی در مورد پروژه اسمبلی, تحقیق دانشجویی در مورد ساعت بدون آلارم, مقاله دانشجویی در مورد DIGITAL WATCH, مقاله دانشجویی در مورد پروژه اسمبلی, مقاله دانشجویی در مورد ساعت بدون آلارم, روش تحقیق در مورد DIGITAL WATCH, روش تحقیق در مورد پروژه اسمبلی, روش تحقیق در مورد ساعت بدون آلارم

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان