کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سمینار درس ریزپردازنده

دانشگاهی
مشخص نشده
49
پاورپوینت
1 MB
1050
قیمت: ۱۴,۷۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سمینار درس ریزپردازنده

    ***2

    توجه به اهمیت و گسترش روزافزون کاربردهای میکروکنترلرها و محدودیت هایی که میکروکنترلرهای خانواده ی MCS51 ایجاد می کرد،شرکت  Microchipنسل جدیدی از میکروکنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه کرد.با توجه به قابلیت بسیار زیاد این میکروکنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگی در استفاده از میکروکنترلرها ایجاد کرد.

    با ارائه نسل جدید میکروکنترلرها توسط  شرکت میکروچیپ،برنامه نویسی میکرو وارد مرحله جدیدی شد و روشهای سنتی برچیده شد-به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای ارسال اطلاعات به LCD  زیر برنامه ای فراخوانی شود بلکه فقط با استفاده از یک دستور LCDOUT اطلاعات وفرمان ها به LCD منتقل می شود.

     

    ***3

    همچنین برای خواندن ورودی آنالوگ دیگر لازم نیست زیر برنامه ای نوشته شود ودر آن بارها رجیسترهای مختلف را چک کنیم و بسیاری از وقت و انرژی خود را صرف کنیم بلکه فقط با استفاده از دستور ADCIN مستقیما ورودی آنالوگ را در یک متغیر میریزیم،همه این قابلیت ها به مدد استفاده از زبان سطح بالا ایجاد می شود.

    بدین صورت که بسیاری از زیر برنامه های متداول از قبیل :نوشتن در LCD وخواندن ورودی آنالوگ وتولید موج DTMF وشمردن فرکانس روی هر پین و نوشتن و خواندن حافظه و ارتباطات سریال وتأخیر به مدت طولانی و... توسط شرکت میکروچیپ به صورت یک تابع یا دستور مشابه با دستورات Basic  یا C ارائه شده است که باعث می شود هم تعداد خطوط برنامه کاهش یابد وهم برنامه نویس از سردر گمی رهایی یابد.

     

    ***11

    Eeprom Memory

    کم مصرف،سرعت زیاد،می توان حافظه را بایت بایت برنامه نویسی کرد،به کمک میکرو کنترلرها یا پروگرامر برنامه ریزی می شود،این حافظه را می توان RAM باطری دار در نظر گرفت.

    Flash Rom Memory

    کم مصرف،سرعت زیاد،کل حافظه را باید یکجا پر کرد و نمی توان بایت بایت آن را به دلخواه برنامه ریزی کرد،به کمک پروگرام برنامه ریزی می شود.

    RAM

    برای ذخیره اطلاعات به صورت موقت به کار میرود و با قطع برق اطلاعات از بین میرود،میتوان هر بایت یا هر بیت را جداگانه برنامه ریزی کرد.

    انواع حافظه

     

    ***12

    میکرو کنترلر های خانواده PIC از معماری هاروارد استفاده میکنند.این بدین معناست که کل حافظه به دو قسمت تقسیم شده است که عبارتند از:حافظه داده و حافظه برنامه.

    مزیت این معماری آن است که میتوان به هر دو بخش حافظه در یک دستورالعمل دسترسی داشت.این امر موجب می شود که این نوع معماری سریع تر از معماری استاندارد وان نیومن(VonNeuman) باشد.معماری وان نیومن از یک حافظه برای داده ها و برنامه استفاده می شود. 

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت سمینار درس ریزپردازنده

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پردازنده, پاورپوینت درسی تراشه PIC, پاورپوینت درسی درس ريزپردازنده, پاورپوینت درسی ريز پردازنده, پاورپوینت دانشگاهی پردازنده, پاورپوینت دانشگاهی تراشه PIC, پاورپوینت دانشگاهی درس ريزپردازنده, پاورپوینت دانشگاهی ريز پردازنده, پاورپوینت پایان نامه پردازنده, پاورپوینت پایان نامه تراشه PIC, پاورپوینت پایان نامه درس ريزپردازنده, پاورپوینت پایان نامه ريز پردازنده, دانلود پاورپوینت پردازنده, دانلود پاورپوینت تراشه PIC, دانلود پاورپوینت درس ريزپردازنده, دانلود پاورپوینت ريز پردازنده, دانلود نمونه پاورپوینت پردازنده, دانلود نمونه پاورپوینت تراشه PIC, دانلود نمونه پاورپوینت درس ريزپردازنده, دانلود نمونه پاورپوینت ريز پردازنده, پاورپوینت آماده درسی پردازنده, پاورپوینت آماده درسی تراشه PIC, پاورپوینت آماده درسی درس ريزپردازنده, پاورپوینت آماده درسی ريز پردازنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی پردازنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی تراشه PIC, پاورپوینت آماده دانشگاهی درس ريزپردازنده, پاورپوینت آماده دانشگاهی ريز پردازنده, دانلود قالب پاورپوینت پردازنده, دانلود قالب پاورپوینت تراشه PIC, دانلود قالب پاورپوینت درس ريزپردازنده, دانلود قالب پاورپوینت ريز پردازنده

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان