کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت آنتی ویروس

دانشگاهی
مشخص نشده
16
پاورپوینت
449 KB
1193
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت آنتی ویروس

    ***3

    •آنتی ویروس چیست؟

    نرم افزارهای آنتی ویروس اختصاصاً برای دفاع از سیستم ها در برابر تهدیدهای ویروسها طراحی و نوشته می شوند. متخصصان امنیتی قویاً توصیه به استفاده از آنتی ویروس می کنند زیرا آنتی ویروس از رایانه شما نه تنها در برابر ویروسها بلکه در برابر انواع بدافزارها نیز محافظت می کند. در واقع آنتی ویروس یک برنامه کامپیوتری است که برای مرور فایلها و تشخیص و حذف ویروسها و دیگر بدافزارها از آن استفاده می شود. 

     

    ***4

    •در حالت کلی آنتی ویروس ها از دو تکنیک اصلی برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند:

    vروش مبتنی بر کد (امضا): در این روش با استفاده از یک دیکشنری ویروس که حاوی امضای ویروسهای شناخته شده است، احتمال وجود ویروسهای شناخته شده در فایلها مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند.

    v روش مبتنی بر رفتار: در این روش هدف شناسایی رفتارهای مشکوک هر برنامه کامپیوتری است، زیرا احتمال دارد رفتار مذکور نشان دهنده یک آلودگی ویروسی باشد. 

     

    ***5

    •روش مبتنی بر کد (امضا(

    اغلب برنامه های آنتی ویروس در حال حاضر از این تکنیک استفاده می کنند. در این شیوه، رایانه میزبان، درایوهای حافظه و یا فایلها با هدف پیدا کردن الگویی که نشان دهنده یک بدافزار باشد، مورد جستجو قرار می گیرند. این الگوها معمولاً در فایلهایی به نام فایلهای امضا ذخیره می شوند. فایلهای مذکور توسط فروشندگان نرم افزارهای آنتی ویروس طبق یک برنامه منظم به روز رسانی می شوند تا قادر باشند بیشترین تعداد ممکن حمله های بدافزاری را شناسایی کنند. مشکل اصلی تکنیک بررسی امضا این است که نرم افزار آنتی ویروس باید قبلاً به روز رسانی شده باشد تا بتواند به مقابله و خنثی سازی بدافزارها بپردازد و لذا بدافزارهای جدیدی که هنوز شناسایی نشده و به فایلهای امضا اضافه نشده اند تشخیص داده نمی شوند. 

     

    ***6

    •روش مبتنی بر رفتار

    روش مبتنی بر رفتار بر خلاف روش پیشین تنها در تلاش برای شناسایی ویروسهای شناخته شده نیست و به جای آن رفتار همه برنامه ها را نظارت می کند. این تکنیک سعی در تشخیص انواع شناخته شده و همچنین انواع جدید بدافزار دارد و این کار را از طریق جستجوی ویژگیهای عمومی و مشترک بدافزارها انجام می دهد. برای مثال اگر یک برنامه سعی در نوشتن داده بر روی یک برنامه اجرایی دیگر را داشته باشد، این رفتار به عنوان یک رفتار مشکوک شناسایی شده و به کاربر هشدار لازم داده می شود. سپس از او در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود سؤال می شود.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت آنتی ویروس

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:  
پاورپوینت درسی آنتی ویروس, پاورپوینت دانشگاهی آنتی ویروس, پاورپوینت پایان نامه آنتی ویروس, دانلود پاورپوینت آنتی ویروس, دانلود نمونه پاورپوینت آنتی ویروس, پاورپوینت آماده درسی آنتی ویروس, پاورپوینت آماده دانشگاهی آنتی ویروس, دانلود قالب پاورپوینت آنتی ویروس

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان