کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت انشعاب و تحدید Branch & Bound

دانشگاهی
مشخص نشده
12
پاورپوینت
114 KB
1227
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت انشعاب و تحدید Branch & Bound

    ***2

     تفاوتها و شباهتهای دو روش بازگشت به عقب و انشعاب و تحدید

    .Iروش پیمایش درخت (گراف)

    اصولا دو روش جستجوی اصلی برای پیمایش گرافها در حالت کلی وجود دارد :

     جستجو در پهنا با جستجوی ردیفی ( سطحی )(Breadth First Search)

     جستجو در عمق یا جستجوی عمقی (Depth First Search)

     الگوی جستجو برای روش بازگشت به عقب ( عقبگرد ) به صورت جستجو در عمق می باشد. اما در روش انشعاب و تحدید یکی از روشهای جستجوی درخت ، جستجو به ترتیب پهنا ( سطحی ) می باشد .

    به روش جستجو به روش سطحی اصطلاحا جستجوی FIFO  ( اولین ورودی - اولین خروجی ) نیز گویند . در این الگوریتم از یک صف استفاده می شود ، هر نودی که پیمایش می شود ، در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر ، به انتهای صف افزوده      می شود .

     

    ***5

    تفاوتها و شباهتهای دو روش بازگشت به عقب و انشعاب و تحدید

    .IIهرس کردن شاخه ها

    در هر دوروش سعی می شود شاخه هایی از درخت هرس شود .در اینصورت تعداد حالات ایجاد شده کاهش یافته و در نتیجه زمان لازم برای اجرای الگوریتم کاهش می یابد .

    گرچه این کار مرتبه زمانی را به حد قابل قبولی کاهش نمی دهد ، اما برای تعداد داده های کم زمان اجرا را به حد قابل قبولی کاهش می دهد .

     در روش بازگشت به عقب امکان تغییر ترتیب بررسی گره ها پیش بینی نشده است ، اما در روش انشعاب و تحدید این امکان وجود دارد .

    در برخی مسائل ، با انجام محاسبات اضافی می توان میزان امید برای رسیدن به جواب را در هر شاخه برآورد کرد .

    مساله ای که به روش بازگشت به عقب حل می گردد می تواند بیش از یک جواب داشته باشد و هیچ جواب بر دیگری امتیازی ندارد. اما در اغلب مسائلی که به  روش انشعاب و تحدید حل می شوند مهم یافتن جواب بهینه است .

    همانندالگوریتم عقبگرد ، زمان الگوریتمهای انشعاب و تحدید نیز معمولا در بدترین حالت زمانی نمایی (یا بدتر) می باشد 

     

    ***6

    حل مسئله فروشنده دوره گرد با استفاده از روش انشعاب و تحدید

    هدف : یافتن یک دور کامل به گونه ای که از یکی از گره ها پیمایش آغاز کرده و هر گره را تنها یک بار ملاقات کنیم و به گره اولیه بر گردیم .

    فرض کنید می خواهیم مسیری روی گراف داده شده G پیدا کنیم که ماتریس وزن گراف  G  به صورت زیر باشد :

    üچون مسیر باید کامل باشد، باید همه گره ها را در برگیرد ، پس میتوان هریک از گره ها را به عنوان نقطه شروع عملیات انتخاب کرد .

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت انشعاب و تحدید Branch & Bound

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   - - - -
پاورپوینت درسی Bound, پاورپوینت درسی Branch, پاورپوینت درسی انشعاب, پاورپوینت درسی انشعاب و تحديد, پاورپوینت درسی تحديد, پاورپوینت دانشگاهی Bound, پاورپوینت دانشگاهی Branch, پاورپوینت دانشگاهی انشعاب, پاورپوینت دانشگاهی انشعاب و تحديد, پاورپوینت دانشگاهی تحديد, پاورپوینت پایان نامه Bound, پاورپوینت پایان نامه Branch, پاورپوینت پایان نامه انشعاب, پاورپوینت پایان نامه انشعاب و تحديد, پاورپوینت پایان نامه تحديد, دانلود پاورپوینت Bound, دانلود پاورپوینت Branch, دانلود پاورپوینت انشعاب, دانلود پاورپوینت انشعاب و تحديد, دانلود پاورپوینت تحديد, دانلود نمونه پاورپوینت Bound, دانلود نمونه پاورپوینت Branch, دانلود نمونه پاورپوینت انشعاب, دانلود نمونه پاورپوینت انشعاب و تحديد, دانلود نمونه پاورپوینت تحديد, پاورپوینت آماده درسی Bound, پاورپوینت آماده درسی Branch, پاورپوینت آماده درسی انشعاب, پاورپوینت آماده درسی انشعاب و تحديد, پاورپوینت آماده درسی تحديد, پاورپوینت آماده دانشگاهی Bound, پاورپوینت آماده دانشگاهی Branch, پاورپوینت آماده دانشگاهی انشعاب, پاورپوینت آماده دانشگاهی انشعاب و تحديد, پاورپوینت آماده دانشگاهی تحديد, دانلود قالب پاورپوینت Bound, دانلود قالب پاورپوینت Branch, دانلود قالب پاورپوینت انشعاب, دانلود قالب پاورپوینت انشعاب و تحديد, دانلود قالب پاورپوینت تحديد

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان