کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تکنولوژی آموزشی

دانشگاهی
1385
20
پاورپوینت
124 KB
1444
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تکنولوژی آموزشی

    ***2

    «سیستم»
    به نظر می رسد که واژه  سیستم  واژه ای  است  مناسب روز...... معنی واژه نامه ای معادل سیستم را چنین  بیان می کند: مجموعه ای از اشیاء که به وسیله نوعی تعامل یا وابستگی متقابل و منظم وحدت یافته اند، یک کل  ارگانیک یا سازمان یافته چون منظومه شمسی یا یک سیستم تلگراف جدید  .  از این تعریف چنین  بر می آید  که  سیستم   به صورت  طبیعی موجود است  مانند منظومه  شمسی  یا انسان  آنها  را ساخته است مانند سیستم تلگراف.

     

    ***3

    •سیستم های انسان ساخته معمولاً برای رسیدن به هدف معینی به وجود می آیند، پس می توان آنها را «مجموعه ی سازمان یافته ای از اجزاء متعامل و مرتبط که عمداً بوجود آمده تا به شکل  وحدت یافته ای  هدفهای معینی را  متحقق سازد  دانست . مطابق این  تعریف در هر سیستم  اجزایی وجود دارند که به هم مرتب هستند و به طور دائم با یکدیگر در حال کنش متقابل  یا  تعامل هستند.  این اجزاء  محتوای سیستم هستند اجزاء  کارهایی را انجام می دهند که  به  هر کدام از آن کارها با  فعالیت ها فرآیند گفته می شود . انجام این کارها یا فرایندها برای رسیدن به یک هدف معین  است

     

    ***4

    •. این هدف به وسیله انسان و از قبل تعیین شده است. در هر سیستم هدف فرایند های لازم یا کارهایی را که باید انجام شوند تعیین می کند و فرایندها نوع اجزاء یا محتوایی را که باید برای رسیدن به هدف به کار گرفته شوند معین می سازند.

    سیستم ها در سطح وسیع تری از محیط خود عمل می کنند که این سطح وسیعتر را سیستم برتر گویند. به عبارت دیگر هر سیستم جزئی از سیستم بزرگتری است. سیستم جزء را فرده سیستم و سیستم بزرگتر را سیستم برتر آن سیستم گویند. مثلاً دبستان ..... سیستمی از نظام آموزشی ابتدایی است. پس نظام آموزش ابتدایی سیستم برتر دبستان است. 

     

    ***5

    •نظام آموزش ابتدایی در حالی که سیستم برتر دبستان است، خود خرده سیستم، نظام آموزش و پرورش است. در ضمن هر سیستم را می توان به وسیله ی الف) منبع انرژی یا درون داد ، ب) بخشهایی که انرژی را تغییر می دهند و ج) برون داد تشخیص داد.
    اگر بخواهیم در سیستم کلاس درون داد، برون داد و بخشهای مختلف را مورد شناسایی قرار دهیم می توانیم بگوئیم که دانش آموز درون داد سیستم یا منبع انرژی است. بخشهایی که این انرژی را تغییر می دهند تمام اجزاء و فرایندهایی هستند که برای ایجاد تغییرات مطلوب در او به کار گرفته می شوند، برون داد دانش آموزی است که در او تغییرات ایجاد شده است.
     

     

    ***6

    •در سیستم آموزش و پرورش ایران، درون داد کلیه دانش آموزان هستند. بخشهایی که این درون داد یا انرژی را تغییر می دهند معلمان، روشها ، ابزار ، فضاها و کلیه امکانات به کار گرفته شده هستند برون داد آموزش و پرورش فارغ التحصیلان می باشند

  • فهرست و منابع پاورپوینت تکنولوژی آموزشی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی آموزش و پرورش, پاورپوینت درسی تكنولوژي آموزشي, پاورپوینت درسی سيستم آموزش و پرورش, پاورپوینت درسی نظام آموزشی, پاورپوینت دانشگاهی آموزش و پرورش, پاورپوینت دانشگاهی تكنولوژي آموزشي, پاورپوینت دانشگاهی سيستم آموزش و پرورش, پاورپوینت دانشگاهی نظام آموزشی, پاورپوینت پایان نامه آموزش و پرورش, پاورپوینت پایان نامه تكنولوژي آموزشي, پاورپوینت پایان نامه سيستم آموزش و پرورش, پاورپوینت پایان نامه نظام آموزشی, دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش, دانلود پاورپوینت تكنولوژي آموزشي, دانلود پاورپوینت سيستم آموزش و پرورش, دانلود پاورپوینت نظام آموزشی, دانلود نمونه پاورپوینت آموزش و پرورش, دانلود نمونه پاورپوینت تكنولوژي آموزشي, دانلود نمونه پاورپوینت سيستم آموزش و پرورش, دانلود نمونه پاورپوینت نظام آموزشی, پاورپوینت آماده درسی آموزش و پرورش, پاورپوینت آماده درسی تكنولوژي آموزشي, پاورپوینت آماده درسی سيستم آموزش و پرورش, پاورپوینت آماده درسی نظام آموزشی, پاورپوینت آماده دانشگاهی آموزش و پرورش, پاورپوینت آماده دانشگاهی تكنولوژي آموزشي, پاورپوینت آماده دانشگاهی سيستم آموزش و پرورش, پاورپوینت آماده دانشگاهی نظام آموزشی, دانلود قالب پاورپوینت آموزش و پرورش, دانلود قالب پاورپوینت تكنولوژي آموزشي, دانلود قالب پاورپوینت سيستم آموزش و پرورش, دانلود قالب پاورپوینت نظام آموزشی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان