کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت دیوار آکوستیک

دانشگاهی
مشخص نشده
18
پاورپوینت
234 KB
1603
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت دیوار آکوستیک

    ***2

    مقدمه

    عایق های صوتی در بخش اجرا چند دسته هستن که با توجه به کاربری فضا تعیین میشن . مثلا در یک فضای آپارتمانی برای جلوگیری از مشکلات صدا در طبقات از دو جداره سقف استفاده میشود یعنی اینکه سقف در دو قسمت روی هم و با فاصله کمی از هم اجرا میشود که مانع نفوذ صوت در طبقات میشود. این سیستم در اجرای دیوارهاهم کار برد دارد که البته اجرای این نوع سقف یا دیوار زیاد مقرون به صرفه نیست . در حال حاضر برای عایق بندیهای قانونمند از متریالهای ویژه ای استفاده میشود که مصطلح ترین آنه کناف است . کناف یکسری دیوارهای پیش ساخته گچی است که درای چندید لایه و ضخامت گوناگون است که با توجه به جنس مصالح می تواند عایقهای فوق العاده ایی را بسازد.

     

    ***3

    بحث عایق ها در معماری بسیار اهمیت داره ولی در مراتب سوم و چهارم اهمیت قرار میگره به دلیل اینکه زیبایی ظاهری و تعادل فضایی حرف اول معماریه. اما در مورد عایقها می تونم بگم عایقهای صوتی و حرارتی و رطوبتی سه گروه مهم عایقها هستند که هرکدوم مقوله کاملا جدایی دارند مثلا بحث عایق بندی رطوبتی در ساختمان چند وجه داره مثلا موقع اجرا در بعضی از قسمتها عایق کاری هنگام زیر سازی و عملیات عمرانی انجام میشه و در بعضی قسمتها مثل سقف بعد از اتمام کار سفت کاری یا در مورد عایق بندی صوتی این موضوع به مراتب پیچیده تر میشه در عین حال متریال کار هم کاملا تفاوت میکنه . اگر اطلاعات دقیق تری راجه به کار تحقیقاتیتون در اختیارم بگذارید سعی میکنم بیشتر شما رو راهنمایی کنم. زنده باشید

     

    ***4

    عایقکاری صوتی دیوار ها و کف ساختمان

    به آن طرف نگاه کنید، آنجا اتاق پسر شماست که صدای استریوی آن خانه را برداشته است و به داد و فریادهای شما برای کم کردن صدای ضبط و استریو کمتر توجه می‌کند. این طرف اتاق دختر شماست که گوشی تلفن ساعت‌ها در دست اوست و شما از دست خنده‌های گاه و بی‌گاه و مکالمات طولانی او با دوستانش آرامش ندارید. به زیر پایتان نگاه کنید، طبقه پایین آپارتمان شما پارکینگ ساختمان چند طبقه‌ای است که در آن زندگی می‌کنید و صدای گاز و ترمز و بوق اتومبیل‌های همسایگان، گاه و بی‌گاه سکوت منزل شما را بر هم می‌زند. طبقه بالا، آپارتمان نزدیک‌ترین دوست و همسایه‌تان است ولی این صدای پا و دویدن کودکان خردسالش است که مانند صدای بمب در فضا پیچیده شده است. دیوارها و پنجره‌ها هم که صدای رفت و آمد ماشین‌ها در بزرگراه مقابل منزلتان را به داخل انتقال می‌دهند... شما فقط یک راه دارید برای اینکه سکوت و آرامش را در منزل حکمفرما کنید و آن هم استفاده از عایق‌های صوتی و کاهش آلودگی صوتی منزلتان است. چگونه؟ با ما همراه باشید. 

     

    ***5

    از این دیوار صدا درنمی‌آید

    اگر قرار است خودتان منزلتان را بسازید یا قرار است درون آن را بازسازی کنید، باید به شما تبریک بگوییم چون شما بخت این را دارید که خانه‌تان را به راحتی علیه سر و صدا ایزوله کنید. اول از هر چیز باید به سراغ دیوارهای داخلی منزلتان بروید. یک دیوار معمولی از آجر، گچ و رنگ پوشیده شده است، گرچه این مواد جامد تا حدی جلوی انتقال صدا را می‌گیرند ولی درون این مواد نیز حفره‌ها و فضاهای ریزی وجود دارد که دارای هواست و به هر حال صدا از دیوار به آن سوی آن منتقل می‌شود. یک راه‌حل این است که دیوارهای میان اتاق‌های منزلتان را با عایق‌های صوتی بپوشانید. بهتر است شما عایق‌ های صوتی را که سنگین‌تر و دارای چگالی بیشتری هستند، انتخاب کنید چون بهتر از انتقال صوت جلوگیری می‌کنند. یکی از معمولی‌ترین عایق‌های صوتی برای دیوارها، ورقه‌های چوب پنبه‌ای است. دیوارهایی که به عنوان عایق صدا طراحی و ساخته می‌شوند، دارای جنس، طول، شکل، ارتفاع و طراحی ویژه‌ای هستند. مصالح مورد استفاده در ساخت و طراحی این دیوارها در مقدار کاهش صدای آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. دیوارهایی که به صدا عایق هستند یا صوت را جذب کرده و یا از انعکاس آن در ساختمان جلوگیری می‌کنند. انرژی صوتی در مواد نرم و دارای تخلخل زیاد به صورت موثری جذب می‌شوند، در حالی که برای انعکاس از مصالح سخت و فشرده استفاده می‌شود. دیوارهای آجری عایق‌های صوتی بسیار خوبی هستند ولی از نظر جذب صوتی بسیار فقیرند. بنابراین با ترکیب یک دیوار با چگالی بالا می‌توان در کاهش بیشتر سر و صدا در ساختمان اقدام کرد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت دیوار آکوستیک

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی آكوستيك, پاورپوینت درسی ديوار آكوستيك, پاورپوینت درسی دیوار, پاورپوینت درسی عايق هاي صوتي, پاورپوینت درسی عايقكاري صوتي ديوار, پاورپوینت درسی عایق ها در معماری, پاورپوینت دانشگاهی آكوستيك, پاورپوینت دانشگاهی ديوار آكوستيك, پاورپوینت دانشگاهی دیوار, پاورپوینت دانشگاهی عايق هاي صوتي, پاورپوینت دانشگاهی عايقكاري صوتي ديوار, پاورپوینت دانشگاهی عایق ها در معماری, پاورپوینت پایان نامه آكوستيك, پاورپوینت پایان نامه ديوار آكوستيك, پاورپوینت پایان نامه دیوار, پاورپوینت پایان نامه عايق هاي صوتي, پاورپوینت پایان نامه عايقكاري صوتي ديوار, پاورپوینت پایان نامه عایق ها در معماری, دانلود پاورپوینت آكوستيك, دانلود پاورپوینت ديوار آكوستيك, دانلود پاورپوینت دیوار, دانلود پاورپوینت عايق هاي صوتي, دانلود پاورپوینت عايقكاري صوتي ديوار, دانلود پاورپوینت عایق ها در معماری, دانلود نمونه پاورپوینت آكوستيك, دانلود نمونه پاورپوینت ديوار آكوستيك, دانلود نمونه پاورپوینت دیوار, دانلود نمونه پاورپوینت عايق هاي صوتي, دانلود نمونه پاورپوینت عايقكاري صوتي ديوار, دانلود نمونه پاورپوینت عایق ها در معماری, پاورپوینت آماده درسی آكوستيك, پاورپوینت آماده درسی ديوار آكوستيك, پاورپوینت آماده درسی دیوار, پاورپوینت آماده درسی عايق هاي صوتي, پاورپوینت آماده درسی عايقكاري صوتي ديوار, پاورپوینت آماده درسی عایق ها در معماری, پاورپوینت آماده دانشگاهی آكوستيك, پاورپوینت آماده دانشگاهی ديوار آكوستيك, پاورپوینت آماده دانشگاهی دیوار, پاورپوینت آماده دانشگاهی عايق هاي صوتي, پاورپوینت آماده دانشگاهی عايقكاري صوتي ديوار, پاورپوینت آماده دانشگاهی عایق ها در معماری, دانلود قالب پاورپوینت آكوستيك, دانلود قالب پاورپوینت ديوار آكوستيك, دانلود قالب پاورپوینت دیوار, دانلود قالب پاورپوینت عايق هاي صوتي, دانلود قالب پاورپوینت عايقكاري صوتي ديوار, دانلود قالب پاورپوینت عایق ها در معماری

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان