کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت علم تمرین در بسکتبال

دانشگاهی
مشخص نشده
35
پاورپوینت
1 MB
1833
قیمت: ۱۰,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت علم تمرین در بسکتبال

    ***3

    تاریخچه بسکتبال

    جیمزنای اسمیت یک پزشک کانادایی بود که به ایاﻻت متحده، مهاجرت کرد و تابعیت آن کشور را گرفت. در سال ١٨٩١ ، زمانی که دکتر نای اسمیت در دانشگاه ورزش اسپرینگ فیلد ایالت ماساچوست درس می داد، رئیس دانشگاه از او خواست ورزشی ابداع نماید که دانشجویان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند تا آمادگی جسمانی خود را برای پرداختن به مسابقات میدانی فوتبال، هاکی و بیسبال در فصل بهار و تابستان حفظ کنند. دکتر نای اسمیت، پس از بررسی رشته های موجود ورزشی دریافت که ورزش جدید باید دارای مشخصات خاصی باشد: ١ -  توپ در آن نقش داشته باشد، ٢- به صورت گروهی به اجرا درآید، ٣ - اصل رقابت در آن رعایت شود، ۴ -  بر مهارت استوار باشد و بر خشونت و برخوردهای سخت بدنی، مبتنی نباشد. حاصل این افکار و اندیشه ها، ورزشی شد به نام بسکتبال که امروزه پس از سپری شدن، نزدیک به یک قرن از اختراع آن، از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین رشته های ورزشی بین المللی است.

     

    ***4

    تاریخچه بسکتبال در ایران

    بسکتبال در ایران در سالهای١٣١٠ به بعد بطور غیررسمی فعالیتش در بعضی از مدارس دنبال شد تا اینکه در سال ١٣١۴  این ورزش بطور رسمی بوسیله آقای فریدون شریف زاده معرفی شد و بطور سریع در کلیه استانهای کشور از طریق مدارس مدارس اشاعه پیدا کرد. 

    در سال ١٣٢۴  فدراسیون بسکتبال ایران تاسیس شد.

     

    ***5

    فیزیولوژی بسکتبال

    ورزش بسکتبال سطحی مؤثر در اقبال جهانی بدست آورده است. این مسأله را می توان در استقبال طرفداران و رسانه ها بر بازیکنان مرد و زن در سطوح حرفه ای و دانشگاهی مشاهده کرد. بسکتبال به عنوان بازی نیازمند به دقت، زمان بندی، صحت و چابکی می باشد. البته تغییر و بهبود در ساختار این بازی و ارتقاء سطح قهرمانی از دبیرستان تا مرحله حرفه ای نیاز مند آماده سازی بهتر برای بازیکنان است.

     

    ***6

    توان وظرفیت های بی هوازی کمیتهای مهم اساسی دربسکتبال هستند.در طول زمانی که توپ در جریان بازی است انرژی مورد نیاز بیشتر بوسیله منابع انرژی بی هوازی تامین می شود.

     

    ***7

    ضروریات فیزیکی

    این بازی با 5 بازیکن در هر تیم و در زمینی به طول 6/25 متر و در سطوح حرفه ای 7/28 متر است که پهنای زمین در هر سطح 7/13 متر است. زمان بازی بسته به نوع لیگ متفاوت است. در برخی مدارس بسکتبال در 4 کوارتر 8 یا 10 دقیقه ای بر گزار می شود ولی در سطح دانشگاهی در دو وقت 20 دقیقه ای انجام می شود. در سطح حرفه ای نیز در 4 کوارتر 12 دقیقه ای. بازی بسکتبال یک بازی با جریان دائمی فعالیت است. تغییر حالت یک تیم از دفاع به حمله بدون هیچ وقفه ای انجام می شود. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت علم تمرین در بسکتبال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی بسکتبال, پاورپوینت درسی بسکتبال در ایران, پاورپوینت درسی تاریخچه بسکتبال, پاورپوینت درسی تمرین ورزشی, پاورپوینت درسی تمرینات در بسکتبال, پاورپوینت درسی فیزیولوژی بسکتبال, پاورپوینت درسی ورزش, پاورپوینت دانشگاهی بسکتبال, پاورپوینت دانشگاهی بسکتبال در ایران, پاورپوینت دانشگاهی تاریخچه بسکتبال, پاورپوینت دانشگاهی تمرین ورزشی, پاورپوینت دانشگاهی تمرینات در بسکتبال, پاورپوینت دانشگاهی فیزیولوژی بسکتبال, پاورپوینت دانشگاهی ورزش, پاورپوینت پایان نامه بسکتبال, پاورپوینت پایان نامه بسکتبال در ایران, پاورپوینت پایان نامه تاریخچه بسکتبال, پاورپوینت پایان نامه تمرین ورزشی, پاورپوینت پایان نامه تمرینات در بسکتبال, پاورپوینت پایان نامه فیزیولوژی بسکتبال, پاورپوینت پایان نامه ورزش, دانلود پاورپوینت بسکتبال, دانلود پاورپوینت بسکتبال در ایران, دانلود پاورپوینت تاریخچه بسکتبال, دانلود پاورپوینت تمرین ورزشی, دانلود پاورپوینت تمرینات در بسکتبال, دانلود پاورپوینت فیزیولوژی بسکتبال, دانلود پاورپوینت ورزش, دانلود نمونه پاورپوینت بسکتبال, دانلود نمونه پاورپوینت بسکتبال در ایران, دانلود نمونه پاورپوینت تاریخچه بسکتبال, دانلود نمونه پاورپوینت تمرین ورزشی, دانلود نمونه پاورپوینت تمرینات در بسکتبال, دانلود نمونه پاورپوینت فیزیولوژی بسکتبال, دانلود نمونه پاورپوینت ورزش, پاورپوینت آماده درسی بسکتبال, پاورپوینت آماده درسی بسکتبال در ایران, پاورپوینت آماده درسی تاریخچه بسکتبال, پاورپوینت آماده درسی تمرین ورزشی, پاورپوینت آماده درسی تمرینات در بسکتبال, پاورپوینت آماده درسی فیزیولوژی بسکتبال, پاورپوینت آماده درسی ورزش, پاورپوینت آماده دانشگاهی بسکتبال, پاورپوینت آماده دانشگاهی بسکتبال در ایران, پاورپوینت آماده دانشگاهی تاریخچه بسکتبال, پاورپوینت آماده دانشگاهی تمرین ورزشی, پاورپوینت آماده دانشگاهی تمرینات در بسکتبال, پاورپوینت آماده دانشگاهی فیزیولوژی بسکتبال, پاورپوینت آماده دانشگاهی ورزش, دانلود قالب پاورپوینت بسکتبال, دانلود قالب پاورپوینت بسکتبال در ایران, دانلود قالب پاورپوینت تاریخچه بسکتبال, دانلود قالب پاورپوینت تمرین ورزشی, دانلود قالب پاورپوینت تمرینات در بسکتبال, دانلود قالب پاورپوینت فیزیولوژی بسکتبال, دانلود قالب پاورپوینت ورزش

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان