کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تمرینات قدرتی در کودکان

دانشگاهی
مشخص نشده
31
پاورپوینت
1 MB
1836
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تمرینات قدرتی در کودکان

    ***3

    افزایش قدرت عضلانی در کودکان در چند دهه اخیر موضوع بحث انگیز بوده است . با این حال مدارک علمی برای جداکردن واقعیات از تصورات کم می باشد . ورزش جوانان عامه پسند تر و از طرف دیگر رقابتی تر هستند . بسیاری از ورزشکاران جوان و خانواده هایشان به دنبال راه هایی هستند که به ورزش شکل رقابتی دهند . آن ها توسط برداشت های اشتباه بمباران می شوند و حتی گاهی اطلاعات متضادی در مورد ایمنی و کارآمدی تمرینات قدرتی به آن ها داده می شود . والدین مکررا" سوال می کنند که آیا عضلات کودک آن ها بزرگ خواهد شد ، آیا عملکرد ورزشی آن ها بهبود پیدا خواهد کرد ، آیا تمرین ایمنی دارد و آیا آسیب صفحه رشدیاتوقف رشد اثرات جانبی احتمالی می باشند . پزشکانی که اطلاعات کافی داشته باشند می توانند به رفع ابهام برخی از اشتباهات و مجادلات کمک کنند

     

    ***4
    تفاوت قایل شدن بین تمرین (تمرین قدرتی با وزنه یا تمرین مقاومتی ) و ورزش های رقابتی وزنه برداری ، پاورلیفتینگ و بدنسازی امری ضروری است .
    تمرین قدرتی از روشهای مقاومتی برای افزایش توانایی خود جهت مقابله در برابر نیرو استفاده می کند. وزنه های آزاد ، وزن بدن خود شخص ، ماشین ها یا سایر وسایل (مثل باندهای الاستیک ، مدیسن بال) برای ایجاد مقاومت به کار می روند .
    وزنه برداری و پاورلیفتینگ ورزش های رقابتی هستند که توانایی بلند کردن حداکثر وزنه در آنها به رقابت گذاشته می شود . ورزش وزنه برداری شامل دو مرحله رقابتی است : یک ضرب و دوضرب .پاورلیفتینگ شامل سه مرحله بلند کردن وزنه است : اسکات ، پرس سینه و لیفت مرده .
    ورزشکاران جهت این ورزش ها تمرینات بسیار سنگینی انجام می دهند . بدنسازی یک ورزش مبتنی بر زیبایی است که با بلند کردن رقابتی وزنه ارتباطی ندارد اما به تمرین با وزنه وابسته است .
    مقالات گوناگون صدمات حاد زیادی را در ورزش های وزنه برداری و پاورلیفتینگ گزارش کرده اند . اما در مورد برنامه های تمرین قدرتی که با نظارت افراد با صلاحیت انجام می شود چنین گزارشی داده نشده است .

     

    ***5

    افزایش قدرت
     
    امروزه روش های قابل اعتمادتر تست قدرت و درک بهتر از فیزیولوژی و قدرت عصبی – عضلانی شناخته شده اند . کودکان 6 ساله می توانند قدرت خود را با انجام برنامه های تمرین مقاومتی مخصوص سن خودشان بهبود بخشند . دو دهه قبل ، افزایش اولیه قدرت در نمونه های بزرگسال بیشتر به فاکتورها عصبی نسبت داده می شد تا هایپرتروفی ناشی از تمرین قدرتی ، محققان نتیجه گیری کردند که قدرت کسب شده در کودکانی که تمرین مقاومتی انجام می دهند ، ناشی از سازگاری های گوناگون عصبی است ، اندازه عضله در کودکان زیر سن بلوغ عملا" افزایش نمی یابد .

     

    ***6

    در مطالعه که توسط Belanger و Mac Comas ارایه شد . twitch interpoloution را برای ارزیابی سهم تغییر در فعالیت واحدهای حرکتی در اثر افزایش قدرت ناشی از تمرین در پسران زیر سن بلوغ بکار بردند . پس از 10 هفته تمرین ، فعالیت واحدهای حرکتی خم کننده آرنج ها و بازکننده های زانو بترتیب 9% و 12 % افزایش یافت . این مطالعه و بسیاری از نتایج منشره شده دیگر مدارک کافی ارائه دادند . مبنی بر اینکه تمرینات مقاومتی ، زمانیکه تحت نظارت مناسب انجام شوند ، می توانند منجر به افزایش قابل توجه قدرت (اما نه سایز عضله ) در قبل از سن بلوغ شوند به نظر می رسد که افزایش فعالیت عصبی ، سازش طبیعی عضله و بهبود هماهنگی حرکتی (آموزش ) همگی نقش مهمی را در توسعه قدرت در کودکی داشته باشند . Faigenbaum و همکاران خاطر نشان کردند که جهت کسب قدرت در کودکان قبل از سن بلوغ حداقل باید دو جلسه در هفته تمرین شود . 

     

    ***7
    در سال 2001 ، AAP در سیاستگزاری های خودش تجدید نظر کرد تا نتایج آخرین تحقیقات در مورد تاثیر تمرین قدرتی در کودکان و جوانان را منعکس کند . حال چنین عنوان می شود که مطالعات نشان دادند که تمرین قدرتی ، زمانیکه بطور مناسب و با در نظر گرفتن تکرار ، شیوه (نوع بلند کردن) ، شدت و زمان برنامه تنظیم شده باشد ، می تواند موجب افزایش قدرت در نوجوانان و جوانان شود .
    لذا والدین باید مطمئن باشند که زمانیکه کودکان آنها در یک برنامه تمرین قدرتی شرکت می کنند از افزایش قدرت در اثر تلاش خود سود خواهند برد . والدین افزایش اندازه ای را در عضلات فرزندانشان نخواهند دید . با این حال این بچه ها حتی پس از اینکه به سن بلوغ رسیدند از لحاظ جسمی قویتر هستند . 

     

    ***8

    صدمات ناشی از وزنه برداری
    علی رغم اعتقاد به اینکه تمرین قدرتی در کودکات خطرناک یا بی تاثیر است ، ایمنی تاثیر تمرین قدرتی در جوانان در حال حاضر به خوبی شناخته شده است .

    از سال 1991 تا 1996 بطور تخمینی 20940 تا 26120 آسیب ناشی از وزنه برداری توسط کودکان (سنین 0 تا 21 سال ) گزارش شد که به درمان اورژانسی نیاز داشتند .
    شدت این صدمات از استرین و اسپرین تا شکستگی ها متفاوت بود . استرین عضلانی تقریبا" 70% گزارش ها را شامل می شد . این اطلاعات جمع آوری شده بین برنامه هایی که تحت نظارت مناسب بودند و فعالیت هایی که بدون نظارت در خانه انجام می شدند ، تفاوتی قائل نشدند . آسیب دیدگی در تمرینات بدون نظارت گاهی می تواند ناشی از اعمال وزنه زیاد و تکنیک نامناسب باشد . چندین مطالعه آینده نگر خطر آسیب ناشی از تمرین قدرتی در کودکان زیر سن بلوغ را طی برنامه های گوناگون مورد بررسی قرار دادند . خطر آسیب دیدگی زمانی که تحت نظارت مناسب بودند ، خیلی کم بود . 

  • فهرست و منابع پاورپوینت تمرینات قدرتی در کودکان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی تمرينات قدرتــــي, پاورپوینت درسی قدرت عضلاني, پاورپوینت درسی قدرت عضلاني در كودكان, پاورپوینت درسی ورزش هاي رقابتي, پاورپوینت درسی وزنه برداري, پاورپوینت دانشگاهی تمرينات قدرتــــي, پاورپوینت دانشگاهی قدرت عضلاني, پاورپوینت دانشگاهی قدرت عضلاني در كودكان, پاورپوینت دانشگاهی ورزش هاي رقابتي, پاورپوینت دانشگاهی وزنه برداري, پاورپوینت پایان نامه تمرينات قدرتــــي, پاورپوینت پایان نامه قدرت عضلاني, پاورپوینت پایان نامه قدرت عضلاني در كودكان, پاورپوینت پایان نامه ورزش هاي رقابتي, پاورپوینت پایان نامه وزنه برداري, دانلود پاورپوینت تمرينات قدرتــــي, دانلود پاورپوینت قدرت عضلاني, دانلود پاورپوینت قدرت عضلاني در كودكان, دانلود پاورپوینت ورزش هاي رقابتي, دانلود پاورپوینت وزنه برداري, دانلود نمونه پاورپوینت تمرينات قدرتــــي, دانلود نمونه پاورپوینت قدرت عضلاني, دانلود نمونه پاورپوینت قدرت عضلاني در كودكان, دانلود نمونه پاورپوینت ورزش هاي رقابتي, دانلود نمونه پاورپوینت وزنه برداري, پاورپوینت آماده درسی تمرينات قدرتــــي, پاورپوینت آماده درسی قدرت عضلاني, پاورپوینت آماده درسی قدرت عضلاني در كودكان, پاورپوینت آماده درسی ورزش هاي رقابتي, پاورپوینت آماده درسی وزنه برداري, پاورپوینت آماده دانشگاهی تمرينات قدرتــــي, پاورپوینت آماده دانشگاهی قدرت عضلاني, پاورپوینت آماده دانشگاهی قدرت عضلاني در كودكان, پاورپوینت آماده دانشگاهی ورزش هاي رقابتي, پاورپوینت آماده دانشگاهی وزنه برداري, دانلود قالب پاورپوینت تمرينات قدرتــــي, دانلود قالب پاورپوینت قدرت عضلاني, دانلود قالب پاورپوینت قدرت عضلاني در كودكان, دانلود قالب پاورپوینت ورزش هاي رقابتي, دانلود قالب پاورپوینت وزنه برداري

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان