کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت آموزش فتوشاپ

دانشگاهی
مشخص نشده
10
پاورپوینت
3 MB
1891
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت آموزش فتوشاپ

    ***2

    معرفی برنامه فتوشاپ

    فتوشاپ یکی از نرم افزار های گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد.نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد .ضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد .برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند . ضمنا سیستم شما باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد :

    - حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233

    - 16 مگابایت Ram

    - حدود 600 مگا بایت فضای آزاد

    - کارت گرافیکی 64 گیگا بایت

     

    ***3

    کار با لایه ها

    مرحله اول باز کردن صفحه ای جدید می باشد . پس باید جدول لایه ها را باز کنید . برای این کار گزینه Show Layer را از منوی Window انتخاب می کنیم . پنجره لایه ها محلی است که می توانید از طریق آن عملکرد لایه ها را کنترل کنید . یعنی لایه ها را ایجاد ،اضافه ،حذف ، پنهان و یا آشکار کنید .

    ایجاد لایه :

    برای اضافه کردن و یا ایجاد لایه ی جدید از روشهای زیر می توان استفاده کرد.

    روش 1 : از منوی Layer گزینه New و آنگاه Layer را انتخاب می کنیم .

    روش 2 : روی آیکون ( Creat new layer ) که زیر پنجره لایه ها قرار دارد ،کلیک می کنیم.

    روش 3 : فشار همزمان سه کلید shift + ctrl + N ، لایه یی جدید ایجاد می کنیم .

     

    ***4

    ذخیره سازی فایل

    مطلب بسیار مهم در فتوشاپ این است که باید در اکثر مواقع کار خود را ذخیره کنید . معمولاً بهتر است که گهگاه این کار را انجام دهید . معمولاً در رایانه ها ، بروز خطا و وقفه های غیرمنتظره در حین کار ، امری معمول به شمار می آید .ذخیره سازی فقط چند ثانیه طول میکشد و در صورت خاموش شدن رایانه ، تفاوت زیادی بین انجام دوباره همه کارها و صرفاً بازگشایی آن وجود دارد .برای ذخیره سازی فایل گزینه Save را از منوی فایل انتخاب میکنیم در این حالت کادری ظاهر میشود که در آن آدرس و نام فایل و همچنین فرمت فایل را مشخص میکنیم . فشار همزمان دو کلید (Ctrl+s) انجام عملیات ذخیره سازی بصورت میان بر است .

    چنانچه بخواهیم فایل را با پسوند و نام جدید و حتی در آدرس جدیدی ذخیره کنیم از گزینه Save As استفاده می کنیم .علاوه بر فرمان Save و Save As که با آنها آشنا هستید ، فتوشاپ دارای فرمانهای ذخیره سازی دیگری (نظیر Save a copy ) نیز میباشد . این گزینه در جعبه محاوره ای Save وجود دارد . با استفاده از گزینه Save a copy همانند فرمان Save As ، میتوانید پرونده خود را با یک نام و در محلی جدید ذخیره کنید.اگر از save a copy استفاده کنید، (در حالی که کار شما روی پرونده اصلی انجام می شود نه روی رونوشت) رونوشتی از پرونده در شرایط کنونی ذخیره خواهد شد. استفاده از این گزینه برای ایجاد یک رونوشت پشتیبان قبل از یک تغییر اساسی مفید خواهد بود. آخرین گزینه save، گزینه save for web است. با کلیک کردن روی این فرمان، جعبه محاوره ای مربوط بهآن ظاهر می شود. این کادر شامل تنظیماتی است که برای بهینه کردن تصویر به منظور استفاده در وب ضروری می باشند، که امکان مشاهده و انتخاب مقدار تراکم JPEG اعمال شده را به شما می دهند. بنابراین شما می توانید به کوچکترین پرونده تصویری با کیفیت بالا دست یابید.

     

    ***5

    OPEN

    گزینه دوم در منویFile گزینهOpen می باشد که معادل کلیدهای میانبرCtrl+O می باشد یا با دوبار کلیک کردن در پنجره کاری فتوشاپ می توانید به این پنجره دسترسی داشته باشید. به کمک این گزینه می توانید تصاویر را به فتوشاپ وارد نمایید. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت آموزش فتوشاپ

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی فتوشاپ, پاورپوینت درسی نرم افزار های گرافیکی, پاورپوینت دانشگاهی فتوشاپ, پاورپوینت دانشگاهی نرم افزار های گرافیکی, پاورپوینت پایان نامه فتوشاپ, پاورپوینت پایان نامه نرم افزار های گرافیکی, دانلود پاورپوینت فتوشاپ, دانلود پاورپوینت نرم افزار های گرافیکی, دانلود نمونه پاورپوینت فتوشاپ, دانلود نمونه پاورپوینت نرم افزار های گرافیکی, پاورپوینت آماده درسی فتوشاپ, پاورپوینت آماده درسی نرم افزار های گرافیکی, پاورپوینت آماده دانشگاهی فتوشاپ, پاورپوینت آماده دانشگاهی نرم افزار های گرافیکی, دانلود قالب پاورپوینت فتوشاپ, دانلود قالب پاورپوینت نرم افزار های گرافیکی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان