کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت ساختمان مواد

درسی
مشخص نشده
10
پاورپوینت
457 KB
1952
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت ساختمان مواد

    ***2

    ¨ماده چیست؟

    تمام چیزهای غیر زنده ای که در اطراف ما هستند، ماده نام دارند. بعضی از مواد مانند چوب و سنگ شکل ثابتی دارند. موادی که در دمای معمولی شکل آنها تغییر نکند، جامد هستند. موادی که به شکل ظرف خودشان در آیند مایع هستند و موادی که در فضا پخش می شوند و با چشم دیده نمی شوند گاز هستند.

     

    ***3

    ¨مواد از چه ساخته شده اند؟

    اگر به دانه های شکر نگاه کنید می بینید از دانه های بسیار ریزی درست شده است که این ذره های بسیار کوچک با چشم معمولی قابل مشاهده نیستند. پس با میکروسکوپ های بسیار قوی آن را هزاران برابر درشت می کنند تابتوان آنها را دید. به هر کدام از این ذره ها یک مولکول شکر گفته می شود. مولکول هر ماده با ماده دیگر متفاوت است و به همین دلیل، مواد خاصیت های متفاوتی دارند. رنگ، بو و مزه از خاصیت های هر ماده هستند.

     

    ***4

    ¨آیا مولکول ها حرکت دارند؟

    اگر در یک شیشه عطر را باز کنند و در جایی قرار دهید، بوی آن در هواپخش شده و به مشام می رسد. پس نتیجه می گیریم که مولکول های عطر پیوسته در حرکتند و بوی عطر در هوا پراکنده می شود. در تمام مواد مولکول پیوسته در حال جنبش هستند. بویی که از شیشه عطر برمی خیزد همان مولکول های ماده است که از ماده جدا می شوند و به بینی ما وارد می شوند.

  • فهرست و منابع پاورپوینت ساختمان مواد

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

کلمات کلیدی:   - - -
پاورپوینت درسی اتم, پاورپوینت درسی ساختمان مواد, پاورپوینت درسی ماده, پاورپوینت درسی مولكول, پاورپوینت دانشگاهی اتم, پاورپوینت دانشگاهی ساختمان مواد, پاورپوینت دانشگاهی ماده, پاورپوینت دانشگاهی مولكول, پاورپوینت پایان نامه اتم, پاورپوینت پایان نامه ساختمان مواد, پاورپوینت پایان نامه ماده, پاورپوینت پایان نامه مولكول, دانلود پاورپوینت اتم, دانلود پاورپوینت ساختمان مواد, دانلود پاورپوینت ماده, دانلود پاورپوینت مولكول, دانلود نمونه پاورپوینت اتم, دانلود نمونه پاورپوینت ساختمان مواد, دانلود نمونه پاورپوینت ماده, دانلود نمونه پاورپوینت مولكول, پاورپوینت آماده درسی اتم, پاورپوینت آماده درسی ساختمان مواد, پاورپوینت آماده درسی ماده, پاورپوینت آماده درسی مولكول, پاورپوینت آماده دانشگاهی اتم, پاورپوینت آماده دانشگاهی ساختمان مواد, پاورپوینت آماده دانشگاهی ماده, پاورپوینت آماده دانشگاهی مولكول, دانلود قالب پاورپوینت اتم, دانلود قالب پاورپوینت ساختمان مواد, دانلود قالب پاورپوینت ماده, دانلود قالب پاورپوینت مولكول

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان