کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت رفتار شناسی شتر

دانشگاهی
مشخص نشده
15
پاورپوینت
590 KB
1953
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت رفتار شناسی شتر

    ***2

    شترها بطور کلی رفتاری آرام و هوشی محدود دارند و بردباری، تحمل سختی ها و بی تفاوتی در برابر عوامل جوی نامناسب ، از ویژگیهای آنها به شمار می آید. این حیوانات در دشوارترین شرایط آب و هوائی، بی غذائی و بی آبی به کار خود ادامه می دهند و این کار را تا آخرین رمق باقیمانده خود دنبال میکنند. شتر ماده معمولاً آرامتر از شتر نر می باشد.

     

    ***3

    شتر نسبت به تحمل درد و در قبال بیماریها تا حدودی مقاوم تر از سایر دامهاست و کمتر علائم خستگی و ناراحتی از خود بروز می دهد. به همین جهت باید به دقت حیوان را تحت نظر داشت زیرا که در هنگام بیماری نیز بدون هیچگونه اظهار ناراحتی همچنان به کار خود ادامه می دهد و امکان دارد ناگهان از پای بیفتد.

     

    ***4

    گاهی اوقات ، برخلاف آنچه گفته شد، شترهایی را می توان یافت که رفتار ناخوشایندی نظیر سرکشی، نافرجامی و لجبازی از خود نشان می دهند. بطور کلی ، رفتار شتر در درجه نخست به طریقه نگهداری ، پرورش و برخورد با شتر بستگی دارد، بویژه اگر نگهداری شتر توسط افراد کم تجربه انجام شود، پیامدهای ناگواری در پی خواهد داشت، چه اینکه شترها در قبال برخورد محبت آمیز پرورش دهندگان خود رفتار مثبتی خواهند داشت. باید افزود که هرچه در سنین پائینتر به آموزش شتر اقدام شود بهتر است و باعث می شود که شتر رفتار بهتری از خود نشان دهد.

     

    ***5

    شتر نر، بویژه در فصل جفتگیری و یا مستی، دوره هایی از رفتارهای عصبی و ناخوشایند از خود بروز می دهد و ممکن است که صداهای بلند و آزاردهنده ای از خود بیرون آورد، هنگامی که حیوان چنین صداهائی از خود در می آورد، اگر به دهان او بنگریم در مؤخره دهان می توانیم توده ای سرخ رنگ را ببینیم که احیاناً تا بخش جلوئی دهان می رسد و گاهی از دهان بیرون می زند و بنظر می رسد که وظیفه این توده مرطوب کردن مؤخره حنجره است. همچنین شتر نر مست ممکن است بدون دلیل به شتران دیگر حمله کند، و بیضه ها، مثانه و اجزای دیگر بدن را گاز بگیرد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت رفتار شناسی شتر

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   -
پاورپوینت درسی رفتار شناسی شتر, پاورپوینت درسی شتر, پاورپوینت دانشگاهی رفتار شناسی شتر, پاورپوینت دانشگاهی شتر, پاورپوینت پایان نامه رفتار شناسی شتر, پاورپوینت پایان نامه شتر, دانلود پاورپوینت رفتار شناسی شتر, دانلود پاورپوینت شتر, دانلود نمونه پاورپوینت رفتار شناسی شتر, دانلود نمونه پاورپوینت شتر, پاورپوینت آماده درسی رفتار شناسی شتر, پاورپوینت آماده درسی شتر, پاورپوینت آماده دانشگاهی رفتار شناسی شتر, پاورپوینت آماده دانشگاهی شتر, دانلود قالب پاورپوینت رفتار شناسی شتر, دانلود قالب پاورپوینت شتر

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان