کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت روان شناسی یادگیری

دانشگاهی
مشخص نشده
341
پاورپوینت
2 MB
466
قیمت: ۴۹,۹۵۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت روان شناسی یادگیری

    ***2

    بخش اول- شناخت و زمینه های یادگیری

    فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    تعریف یادگیری

             پژوهشگران مهمترین تعریف یادگیری را تغییری نسبی می دانند که بر اثر تجربه و آموزش در رفتار موجود زنده پدید می آید.

            گروه دیگر از روان شناسان معتقدند که یادگیری تعییری نسبتا دائمی در توانایی، گرایش یا استعداد پاسخ دادن است. 

     

    ***3

    •فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    ماهیت یادگیرى‏

    یادگیرى به طور کلى فعالیتى دگرگون‏ساز است که افراد را براى مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده مى‏سازد و در موقعیتهاى مختلف و در اکثر سطوح زندگى حیوانى، از بازتابهاى شرطى جانوران پست تا فرایندهاى پیچیده شناختى افراد آدمى رخ مى‏دهد.

     

    ***4

    •فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    ماهیت یادگیرى‏

    یادگیرى به طور کلى فعالیتى دگرگون‏ساز است که افراد را براى مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده مى‏سازد و در موقعیتهاى مختلف و در اکثر سطوح زندگى حیوانى، از بازتابهاى شرطى جانوران پست تا فرایندهاى پیچیده شناختى افراد آدمى رخ مى‏دهد.

     

    ***5

    •فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    یادگیرى در واقع هم یک رشته فرایند است و هم فرآورده تجربه‏ها. بعضى از فرایندهایى که در داد وستد میان موجود آدمى و محیط انجام مى‏گیرد عبارت‏اند از احساس و ادراک، یادآورى، نمادسازى، اندیشه مجرد و سرانجام رفتار. 

     

    ***6

     شرایط مهم یادگیرى

    تا یادگیرنده شخصاً آمادگى لازم را نداشته باشد نمى‏تواند چیزى بیاموزد. در واقع شرایط لازم یا آمادگى شاگرد براى یادگیرى یکى از بنیادیترین پایه‏هاى یک آموزش و پرورش پویا و پیشرو است. 

     

    ***7

    زیرا اکثر روان‏شناسان آمادگى را کیفیتى مى‏دانند که لازمه آن رشد مطلوب بدنى و روانى یادگیرنده است. این شرایط به ترتیب اهمیت بدین قرارند:  هدف، علاقه بیشتر و کوشش بیشتر

     شرایط مهم یادگیرى

     

    ***8

    •فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    هدف

               انگیزه فرد در مورد هدف ممکن است به پنج صورت جلوه کند:

      1. هدف آن‏قدر دشوار باشد که امید هیچ‏گونه موفقیتى نباشد.

      2. هدف آن چنان ساده و ناچیز تصور شود که رغبت به کار و کوشش را ایجاد نکند.

     

    ***9

    فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

    تعیین هدفهاى ناممکن یا دیررس تا بدین وسیله فرد خود را مهم و پیشرو نشان دهد.

    4. گزینش هدفهاى کم اهمیت و زودرس به منظور پرهیز از هرگونه ناکامى.

    5. تأثیر پدر و مادر یا معلم و دیگر افراد صاحب قدرت در تعیین هدف و مسیر زندگى فرد

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت روان شناسی یادگیری

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی روان شناسی, پاورپوینت درسی روان شناسی یادگیری, پاورپوینت درسی یادگیری, پاورپوینت دانشگاهی روان شناسی, پاورپوینت دانشگاهی روان شناسی یادگیری, پاورپوینت دانشگاهی یادگیری, پاورپوینت پایان نامه روان شناسی, پاورپوینت پایان نامه روان شناسی یادگیری, پاورپوینت پایان نامه یادگیری, دانلود پاورپوینت روان شناسی, دانلود پاورپوینت روان شناسی یادگیری, دانلود پاورپوینت یادگیری, دانلود نمونه پاورپوینت روان شناسی, دانلود نمونه پاورپوینت روان شناسی یادگیری, دانلود نمونه پاورپوینت یادگیری, پاورپوینت آماده درسی روان شناسی, پاورپوینت آماده درسی روان شناسی یادگیری, پاورپوینت آماده درسی یادگیری, پاورپوینت آماده دانشگاهی روان شناسی, پاورپوینت آماده دانشگاهی روان شناسی یادگیری, پاورپوینت آماده دانشگاهی یادگیری, دانلود قالب پاورپوینت روان شناسی, دانلود قالب پاورپوینت روان شناسی یادگیری, دانلود قالب پاورپوینت یادگیری

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان