کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تاریخچه ویندوز ویستا windows vista

دانشگاهی
مشخص نشده
23
پاورپوینت
6 MB
2046
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تاریخچه ویندوز ویستا windows vista

    ***5

    ویندوز ویستا سیستم عاملی است که بر روی کامپیوترهای شخصی، رومیزی، Loptop و tablet PC‌های خانگی و تجاری و مراکز رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از پرده‌برداریِ این سیستم عامل در ۲۲ ژوئن ۲۰۰۵، ویندوز ویستا با کدنام لانگهورن شناخته شده‌بود. توسعه آن در ۸ نوامبر ۲۰۰۶ به اتمام رسید. این سیستم برای برای تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر و طرف‌های تجاری سه ماه زودتر از آن عرضه گردید. در ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷ این سیستم عامل برای خرید و دانلود از وب‌گاه مایکروسافت برای عرضهٔ عمومی منتشر شد. انتشار ویندوز ویستا ۵ سال بعد از انتشار سلف خود، ویندوز اکس‌پی صورت گرفت که فاصلهٔ زمانی نسبتاً طولانی بین عرضهٔ این دو سیستم عامل از شرکت مایکروسافت بود.

    ویندوز ویستا مشتمل بر صدها قابلیت جدید و بازپردازش شده می‌باشد که اغلب این قابلیت‌ها شامل بروزرسانی ظاهر گرافیکی کاربر (GUI) و استایل‌های بصری است که با نام Windows Aero شناخته می‌شود. قابلیت جستجوی بهبود یافته، ابزار‌های ایجاد رسانه‌ها جدید مانند Windows DVD Maker، و بازطراحی کامل قابلیت‌های شبکه، صوت، چاپ و زیر سیستم‌های تصویری، از سایر قابلیت‌های آن می باشند. مضافا هدف ویستا افزایش سطح ارتباط بین دستگاه ها در شبکه‌ های خانگی بر اساس تکنولوژی Peer-to-Peer که منجر به تسهیل به اشتراک گذاردن داده‌های بین کامپیوتر‌ها و قطعات (Devices) می شود. ویندوز ویستا دربردارنده .net Framework نسخه 3.0 است که هدف آن تسهیل عمل توسعه برای نوشتن برنامه‌های کاربردی در مقایسه با API‌های سنتی ویندوز می باشد. هدف اولیه مایکروسافت از ویندوز ویستا، ارتقا سطح امنیت در سیستم عامل ویندوز بوده است. یکی از انتقاد‌های کلی که بر ویندوز اکس‌پی و اسلاف آن وارد بود، آسیب پذیری امنیت در مقابل Malware ها، ویروس‌ها‌ و جریان‌های بافر بوده است. با اتکا بر این امر، بیل گیتس مدیر مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۰۲ بر ایجاد امنیت در تمام جهات نرم افزار‌های توسعه داده شده در آن شرکت تأکید کرد. مایکروسافت امنیت ویندوز اکس‌پی و ۲۰۰۳ را تا هنگام اتمام کار بر روی ویستا در اولویت قرار داد.

     

    ***6

    توسعه:

    مایکروسافت کار بر روی برنامه‌های خود را برای ویندوز ویستا در سال ۲۰۰۱ و قبل از انتشار ویندوز اکس‌پی آغاز نمود. در ابتدا انتظار می‌رفت که ویندوز ویستا در اواخر سال ۲۰۰۳ با فاصله زمانی اندکی بین انتشار

    ویندوز اکس‌پی (با کد نام Whistler) و ویندوز 7 (که در آن زمان با کد نام Blackcomb شناخته میشد)، روانه بازار گردد.

    Longhorn بتدریج ویژگی‌ها و فناوری‌های مهم و جدیدی را که در Blackcomb بکارگرفته شده‌بود، جذب و کسب می‌کرد. این امر باعث گردید که زمان انتشار برای چندین و چند بار به تعویق بیافتد. مضافا تعدادی از توسعه دهندگان مایکروسافت به منظور بهسازی امنیت ویندوز اکس پی به این پروژه منتقل و به اجرای این امر گمارده شدند. مایکروسافت تاخیرات مکرر و پیاده سازی کند و بعضی ویژگیهای و قابلیت‌های سیستم را در ۲۷ اوت ۲۰۰۴ انجام تغییرات اعلام نمود .Longhorn اصلی که مبتنی بر سورس کد ویندوز ایکس پی بود، کنار گذاشته شد و توسعه ویستا مجدداً بر پایه دیتابیس سرور ۲۰۰۳ و فقط با افزودن و جاسازی ویژگیهایی که برای انتشار واقعی سیستم عامل منظور می شوند، آغاز گردید. تعدادی از قابلیت‌های اعلام شده قبلی همچون WIN FS حذف و یا بحال تعلیق در آمده و در تلاشی که به منظور حصول اطمینان از دیتابیس ویندوز بعمل آمد روش توسعه نرم افزار جدید موسوم به Security Development Lifecycle ( چرخه حیات توسعه امن ) به سیستم افزوده شد. پس از اینکه Longhorn به ویندوز ویستا تغییر نام داد، برنامه تست بتا که مسبوق به هیچ سابقه ای نبود و صد‌ها هزار داوطلب و شرکت را در بر می گرفت، شروع شد. در سپتامبر ۲۰۰۵ مایکروسافت انتشار مرتب Community Technology Previews به تست کنندگان بتا را آغاز نمود که طی آن اولین دسته از تست‌ها در کنفرانس توسعه دهندگان حرفه ای سال ۲۰۰۵ توزیع گردیده و پس از این، آنها را در اختیار بتا تسترها و مشترکین شبکه Microsoft Developer قرار داد.

     

    ***7

    بافت و ساختار بعدی مشتمل بر بیشترین قابلیت‌های برنامه ریزی شده برای محصول نهایی و همچنین تغییرات متعددی در ظاهر گرافیکی کاربر بود که عمدتاً بر اساس بازخوردهای دریافتی از تستر‌های بتا طراحی شده بود. چنین انگاشته شده بود که ویندوز ویستا با ویژگی‌های کامل در پیش نمایش ماه فوریه ارائه شود که این امر در فوریه ۲۰۰۶ محقق گردید. همچنین فرض بر آن بود که قسمت اعظم باقی کار در فاصله زمانی بین ساخت تا انتشار نهایی محصول با تاکید بر ثبات، کارکرد، کاربری، سازگاری درایور و مستندسازی انجام پذیرد.

    نسخه آزمایشی بتا ۲ که در اواخر ماه می انتشار یافت، اولین محصولی بود که برای عرضه به عموم از طریق برنامه Microsoft Customer Preview ساخته می شد. این نسخه آزمایشی توسط جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون نفر دانلود گردید. هر دو نسخه که پس از این، هم در سپتامبر و اکتبر بدست انتشار سپرده شده بودند، در دسترس تعداد عظیمی از کاربران قرار گرفتند. در حالیکه مایکروسافت بدوا امیدوار بود که سیستم عامل در کریسمس ۲۰۰۶ در سطح جهانی عرضه و در دسترس قرار گیرد، در ماه مارچ ۲۰۰۶ اعلام شد که آماده شدن شرکت مایکروسافت و دیگر شرکت‌های نرم و سخت افزاری که مایکروسافت با آنها در خصوص تهیه و تدارک ابزار درایور‌ها در ارتباط است، زمان بیشتری را می طلبد و از این روی تاریخ انتشار به ژانویه ۲۰۰۷ تغییر می یابد.

    طی قسمتی از سال ۲۰۰۶ آنالیست‌ها و بلاگرها بر این باور بودند که بدلیل ضدیت با تراست‌ها که در کمیسیون اروپایی و کره جنوبی ابراز شده بود و همچنین بعلت عدم مشاهده پیشرفتی محسوس در نسخه‌های بتا، انتشار ویندوز ویستا با تاخیر بیشتری همراه خواهد بود. با اینحال در هشتم نوامبر ۲۰۰۶ بیانیه تکمیل ویندوز ویستا، مطول ترین پروژه توسعه سیستم عامل مایکروسافت اعلام و کار به انجام رسید .

  • فهرست و منابع پاورپوینت تاریخچه ویندوز ویستا windows vista

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی windows vista, پاورپوینت درسی سیستم عامل, پاورپوینت درسی سیستم عامل ویندوز, پاورپوینت درسی ویندوز, پاورپوینت درسی ویندوز ویستا, پاورپوینت دانشگاهی windows vista, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت دانشگاهی سیستم عامل ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز ویستا, پاورپوینت پایان نامه windows vista, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل, پاورپوینت پایان نامه سیستم عامل ویندوز, پاورپوینت پایان نامه ویندوز, پاورپوینت پایان نامه ویندوز ویستا, دانلود پاورپوینت windows vista, دانلود پاورپوینت سیستم عامل, دانلود پاورپوینت سیستم عامل ویندوز, دانلود پاورپوینت ویندوز, دانلود پاورپوینت ویندوز ویستا, دانلود نمونه پاورپوینت windows vista, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم عامل ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز ویستا, پاورپوینت آماده درسی windows vista, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل, پاورپوینت آماده درسی سیستم عامل ویندوز, پاورپوینت آماده درسی ویندوز, پاورپوینت آماده درسی ویندوز ویستا, پاورپوینت آماده دانشگاهی windows vista, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم عامل ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز ویستا, دانلود قالب پاورپوینت windows vista, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل, دانلود قالب پاورپوینت سیستم عامل ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز ویستا

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان