کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت ویندوز ویستا windows vista

دانشگاهی
مشخص نشده
17
پاورپوینت
4 MB
1211
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت ویندوز ویستا windows vista

    ***2

    ویندوز ویستا در شش نسخه متفاوت عرضه می گردد :Starter . Basic . Home Premium . Business . Enterprise . Ultimate تفاوت بین این موارد در قیمت و پشتیبانی از امکانات متفاوتی است که در اختیار کاربر قرار می گذارند. همچنین بطور کلی در دو نوع بسته جداگانه عرضه می شوند : بسته های Full و بسته های Upgrade که ارزانتر هستند و لازم است ویندوز XP شما نسخه اورجینال باشد تا بتوانید به ویستا ارتقا پیدا کند. تمام نسخه‌های ویستا – غیر از Starter – در نسخه های 32 و 64 بیتی قابل تهیه هستند و تنها نسخه Ultimate هر دو نوع 64 و 32 بیتی را در Box خود دار می باشد تفاوت اصلی بین نسخه‌های 64 بیتی و 32 بیتی در میزان  حافظه ای است که ویندوز می تواند تشخیص دهد . تمام نسخه‌های 32 بیتی به 4 گیگابایت رم محدود می شوند. البته به غیر Starter  که تنها 512 مگابایت را تشخیص می دهد.

     

    ***3

    حداقل سیستم موردنیاز برای نصب ویندوز ویستا

    •      Processor  800 MHZ 32-bit  x86

    •    System memory 512 MB

    •GPU SVGA (800x600) 64 Mb Graphics Memory

    •HDD 20 GB

    •HDD Free Space 15 GB

    •Optical Drive DVD-ROM drive

    •Audio Card

     

    ***5

    نسخه ابتدای ویندوز ویستا که برای کشورهای کم درآمد و کمپانی های نه چندان ثروتمند نوشته و ساخته شده است که بتوانند بدون پرداختن مبلغ حقیقی ویستا از بسیاری از ویژگی های این نسل جدید سیستم عامل بهره مند شوند. این نگارش ویندوز ویستا هم از قوانین نسخه ابتدائی ویندوز ایکس پی حمایت می کند . مایکروسافت ویندوز ویستا نگارش ابتدایی را برای کسانی طراحی کرده که نمی خواهند بیش از حد خرید یک رایانه یا محصولی از مایکروسافت هزینه کنند . ویندوز ویستا نگارش ابتدایی ، نسبت به خانواده خود از امکانات محدودی برخوردار است . شما می توانید اکثر برنامه هایی را که برای محیط ویندوز طراحی شده اند اجرا کنید . مایکروسافت امکانات جدید شبکه را در نسخه ابتدایی حذف کرده است . شما حداکثر قادر خواهید بود تا سه برنامه یا پنجره را به طور همزمان با هم اجرا کنید و حتی نمی توانید از رابط گرافیکی Areo بهره برید. 

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت ویندوز ویستا windows vista

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

کلمات کلیدی:   - -
پاورپوینت درسی windows vista, پاورپوینت درسی ويندوز, پاورپوینت درسی ويندوز ويستا, پاورپوینت دانشگاهی windows vista, پاورپوینت دانشگاهی ويندوز, پاورپوینت دانشگاهی ويندوز ويستا, پاورپوینت پایان نامه windows vista, پاورپوینت پایان نامه ويندوز, پاورپوینت پایان نامه ويندوز ويستا, دانلود پاورپوینت windows vista, دانلود پاورپوینت ويندوز, دانلود پاورپوینت ويندوز ويستا, دانلود نمونه پاورپوینت windows vista, دانلود نمونه پاورپوینت ويندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ويندوز ويستا, پاورپوینت آماده درسی windows vista, پاورپوینت آماده درسی ويندوز, پاورپوینت آماده درسی ويندوز ويستا, پاورپوینت آماده دانشگاهی windows vista, پاورپوینت آماده دانشگاهی ويندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ويندوز ويستا, دانلود قالب پاورپوینت windows vista, دانلود قالب پاورپوینت ويندوز, دانلود قالب پاورپوینت ويندوز ويستا

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان