کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت هشت مجسمه بلند دنیا

دانشگاهی
مشخص نشده
14
پاورپوینت
33 MB
2186
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت هشت مجسمه بلند دنیا

    ***2

    _   مجسمه Ushiku Amida Buddha در شهر Ushiku Arcadia ( که در گذشته باغ Jodo Teien  نام داشت)، Ibaraki Prefecture در 50 کیلومتری شمال توکیو قرار دارد. این مکان  بعنوان مکانی برا ی ا دامه را ه Hozo Bosatsu برای آنکه بودا آمیدا بشود وقف وی شده بود.

    طول این مجسمه 100 متر است که بر روی پایه ای 10 متری که به شکل نیلوفر آبی است و یک سکوی 10 متری قرار دارد. به عبارتی دیگر طول این مجسمه جمعاً 120 متر است. جنس پایه و سکوی آن از  سیمان تقویت شده سخت است. بدنه خود مجسمه نیز از فولاد، پوسته 6 میلیمتری برتز و حدود 6000 صفحه مجزا تشکیل شده است. بعلاوه مکانی برای بازدید داخلی نیز در ارتفاع 85  متری (در داخل مجسمه)، یعنی در حدود قفسه سینه مجسمه وجود دارد.

    پایه مجسمه که به شکل شکوفه نیلوفر آبی است، نمادیست از عهد و پیمان بودا برای قدم برداشتن در این راه و جستجوی همه افرادی که در این دنیای ناپاک گم شده اند. (با 5 توهین به مقدسات). طول 120 متری مجسمه نیز نشان دهنده 12 پرتوی نوری است که به گفته مردم ا ز بدن بودا ساطع و در جهان پخش می شده است.

    در ژاپن تصویری از مجسمه Buddha و Bodhistwa و Ushiku Amida Buddha با دستان راست و چپ وجود دارد. گفته می شود که این تصویر در طول دوران Kamakura  در سال 1208 نقاشی شده است. این گفته بر اساس تصاویر Buddha  از Nara  و Miroku مشخص می شود.

    حالت دست این مجسمه سمبلی از پذیرش همه موجودات ذی شعور (بدون استثنا) است.

    از آنجاییکه ساخت این مجسمه در سال 1995 تمام شد بلندترین مجسمه جهان مجسوب می شود و طول و عرض این مجسمه 3 برابر مجسمه آزادی است.

     

    ***4

    دومین مجسمه بلند جهان در چین قرار داشته و وقف Huangdi و Yandi است. طول این مجسمه 103 متر است. 

     

    ***5

      در طول ساحل رودخانه ای در جنوب شهر Kyiv مجسمه ای به ارتفاع 102 متر به نام Motherland که از جنس فولاد ضد زنگ است قرار دارد. (به همراه سلاحهای جنگی شوروی – در اندازه های بسیار کوچک- که در جلوی آن قرار دارد.) این مجسمه توسط دولت کومونیست در سالهای 1980 به منظور اعلام پیروزی در جنگ جهانی دوم ساخته شد. این زن(مجسمه) باید از اوکراین در مقابل فاشیستهای آینده محافظت می کرد. صورت وی به شکلی طعنه آمیز به سمت شرق قرار گرفته است.
    برای درک دلیل جذاب بودن این مجسمه باید چند ساعتی را صرف مطالعه کتب تاریخی و جغرافیایی اروپا نمایید. 

     

    ***7

    این مجسمه که به طول 90 پا است از زمان ساختش یعنی سال 1996 بهانه ای برای بحث بوده است. بیشتر ساکنان Muscovites معتقدند که نه تنها این مجسمه یک منظره زشت است بلکه از زمانیکه پیتر کبیر پایتخت را از روسیه به مسکو و به سنت پیترز برگ منتقل کرد دیگر جایی در مسکو ندارد. هزینه ساخت این مجسمه 20 میلیون دلار بود.

     

     

     

     

    ***8

    این مجسمه که به طول 90 پا است از زمان ساختش یعنی سال 1996 بهانه ای برای بحث بوده است. بیشتر ساکنان Muscovites معتقدند که نه تنها این مجسمه یک منظره زشت است بلکه از زمانیکه پیتر کبیر پایتخت را از روسیه به مسکو و به سنت پیترز برگ منتقل کرد دیگر جایی در مسکو ندارد. هزینه ساخت این مجسمه 20 میلیون دلار بود.

  • فهرست و منابع پاورپوینت هشت مجسمه بلند دنیا

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی Buddha و Bodhistwa, پاورپوینت درسی Ushiku Amida Buddha, پاورپوینت درسی مجسمه, پاورپوینت درسی مجسمه بلند دنیا, پاورپوینت درسی مجسمه های بلند, پاورپوینت درسی مجسمه های معروف, پاورپوینت دانشگاهی Buddha و Bodhistwa, پاورپوینت دانشگاهی Ushiku Amida Buddha, پاورپوینت دانشگاهی مجسمه, پاورپوینت دانشگاهی مجسمه بلند دنیا, پاورپوینت دانشگاهی مجسمه های بلند, پاورپوینت دانشگاهی مجسمه های معروف, پاورپوینت پایان نامه Buddha و Bodhistwa, پاورپوینت پایان نامه Ushiku Amida Buddha, پاورپوینت پایان نامه مجسمه, پاورپوینت پایان نامه مجسمه بلند دنیا, پاورپوینت پایان نامه مجسمه های بلند, پاورپوینت پایان نامه مجسمه های معروف, دانلود پاورپوینت Buddha و Bodhistwa, دانلود پاورپوینت Ushiku Amida Buddha, دانلود پاورپوینت مجسمه, دانلود پاورپوینت مجسمه بلند دنیا, دانلود پاورپوینت مجسمه های بلند, دانلود پاورپوینت مجسمه های معروف, دانلود نمونه پاورپوینت Buddha و Bodhistwa, دانلود نمونه پاورپوینت Ushiku Amida Buddha, دانلود نمونه پاورپوینت مجسمه, دانلود نمونه پاورپوینت مجسمه بلند دنیا, دانلود نمونه پاورپوینت مجسمه های بلند, دانلود نمونه پاورپوینت مجسمه های معروف, پاورپوینت آماده درسی Buddha و Bodhistwa, پاورپوینت آماده درسی Ushiku Amida Buddha, پاورپوینت آماده درسی مجسمه, پاورپوینت آماده درسی مجسمه بلند دنیا, پاورپوینت آماده درسی مجسمه های بلند, پاورپوینت آماده درسی مجسمه های معروف, پاورپوینت آماده دانشگاهی Buddha و Bodhistwa, پاورپوینت آماده دانشگاهی Ushiku Amida Buddha, پاورپوینت آماده دانشگاهی مجسمه, پاورپوینت آماده دانشگاهی مجسمه بلند دنیا, پاورپوینت آماده دانشگاهی مجسمه های بلند, پاورپوینت آماده دانشگاهی مجسمه های معروف, دانلود قالب پاورپوینت Buddha و Bodhistwa, دانلود قالب پاورپوینت Ushiku Amida Buddha, دانلود قالب پاورپوینت مجسمه, دانلود قالب پاورپوینت مجسمه بلند دنیا, دانلود قالب پاورپوینت مجسمه های بلند, دانلود قالب پاورپوینت مجسمه های معروف

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان