کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تاثیر عدم تعادل بار بر تلفات شبکه توزیع

دانشگاهی
مشخص نشده
24
پاورپوینت
1 MB
2194
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تاثیر عدم تعادل بار بر تلفات شبکه توزیع

    ***2

    ¨چکیده

    ¨بخش عظیمی از تلفات شبکه سراسری در قسمت شبکه فشار ضعیف ایجاد می شود که سهمی از آن نیز به خاطر عدم تعادل بار در شبکه های توزیع است. در این ارائه، ابتدا محاسبات تلفات این بخش انجام می شود و در انتها به تاثیر تعادل بار بر کاهش تلفات خواهیم پرداخت.

     

    ***3

    ¨شرح

    ¨در شبکه فعلی توزیع، برای برق رسانی به مشترکین، از سیستم سه فاز چهار سیمه استفاده می شود که سه هادی، هادی فاز بوده و هادی چهارم به عنوان نول است که به نقطه ستاره ترانسفورماتور وصل می باشد.

    ¨در این شبکه، اکثر بارها تک فاز بوده و بین یکی از هادی های فاز و هادی نول وصل می شود. از آنجا که تعداد انشعاب ها اغلب در روی هر یک از فازها مساوی نیست و در صورت تساوی هم، به علت مصرف متفاوت مصرف کننده های تک فاز، معمولا جریانی از هادی نول می گذرد.

     

    ***4

    ¨به همین دلیل شبکه توزیع عموما شبکه نامتعادلی است. عدم تعادل این سیستم، تبعات مختلفی را ایجاد می کند که در ابتدا عناوین آن ها را بازگو کرده و در انتها در مورد تلفات انرژی که عمده ترین مشکل آن است، بحث و بررسی می نماییم.

     

    ***5

    ¨تبعات نامتعادلی بار
    1. افزایش تلفات توان

    ¨تلفات توان در اثر نامتعادلی بار شبکه را باید در دو مورد جداگانه یعنی تلفات توان در فازها و تلفات توان در نول جستجو نمود. قابل توجه آن که تلفات توان در فازها در حالت عدم تعادل بار، بیش از تلفات در حالت تعادل بار بوده که به آن تلفات در نول هم اضافه خواهد شد. هم چنین اکثرا مقاطع هادی ها در نول کم تر از مقاطع فازها می باشد و با توجه به این امر، مقاومت اهمی هادی نول بیشتر از فازها شده و تلفات، در صورت جریان های کم عبوری از آن، باز هم قابل توجه است.

     

    ***6

    ¨2. افت ولتاژ

    ¨حتی اگر مقاطع هادی های فاز را در شبکه یکسان فرض کنیم که دارای امپدانس مساوی خواهند شد، در اثر عبور جریان نابرابر، هادی های فاز، افت ولتاژ متفاوتی داشته و در نتیجه دارای نامتعادلی ولتاژ در سمت مصرف کننده ها خواهیم بود که این موضوع اثرات نامطلوبی به خصوص بر مصرف کننده های سه فاز خواهد گذاشت.

  • فهرست و منابع پاورپوینت تاثیر عدم تعادل بار بر تلفات شبکه توزیع

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی افت ولتاژ, پاورپوینت درسی تعادل بار, پاورپوینت درسی تلفات شبکه توزیع, پاورپوینت درسی شبکه توزیع, پاورپوینت درسی شبکه فشار ضعیف, پاورپوینت دانشگاهی افت ولتاژ, پاورپوینت دانشگاهی تعادل بار, پاورپوینت دانشگاهی تلفات شبکه توزیع, پاورپوینت دانشگاهی شبکه توزیع, پاورپوینت دانشگاهی شبکه فشار ضعیف, پاورپوینت پایان نامه افت ولتاژ, پاورپوینت پایان نامه تعادل بار, پاورپوینت پایان نامه تلفات شبکه توزیع, پاورپوینت پایان نامه شبکه توزیع, پاورپوینت پایان نامه شبکه فشار ضعیف, دانلود پاورپوینت افت ولتاژ, دانلود پاورپوینت تعادل بار, دانلود پاورپوینت تلفات شبکه توزیع, دانلود پاورپوینت شبکه توزیع, دانلود پاورپوینت شبکه فشار ضعیف, دانلود نمونه پاورپوینت افت ولتاژ, دانلود نمونه پاورپوینت تعادل بار, دانلود نمونه پاورپوینت تلفات شبکه توزیع, دانلود نمونه پاورپوینت شبکه توزیع, دانلود نمونه پاورپوینت شبکه فشار ضعیف, پاورپوینت آماده درسی افت ولتاژ, پاورپوینت آماده درسی تعادل بار, پاورپوینت آماده درسی تلفات شبکه توزیع, پاورپوینت آماده درسی شبکه توزیع, پاورپوینت آماده درسی شبکه فشار ضعیف, پاورپوینت آماده دانشگاهی افت ولتاژ, پاورپوینت آماده دانشگاهی تعادل بار, پاورپوینت آماده دانشگاهی تلفات شبکه توزیع, پاورپوینت آماده دانشگاهی شبکه توزیع, پاورپوینت آماده دانشگاهی شبکه فشار ضعیف, دانلود قالب پاورپوینت افت ولتاژ, دانلود قالب پاورپوینت تعادل بار, دانلود قالب پاورپوینت تلفات شبکه توزیع, دانلود قالب پاورپوینت شبکه توزیع, دانلود قالب پاورپوینت شبکه فشار ضعیف

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان