کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

دانشگاهی
مشخص نشده
34
پاورپوینت
174 KB
587
قیمت: ۱۰,۲۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

    ***2

    مدیریت امور دفتری:

    مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.

    امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری

    دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.       

     

    ***3

    دبیر خانه:

    دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظیفه می نمایند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سیستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.

     

    ***4

    نامه های اداری:

    یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.

     

    ***5

    یادداشت اداری: 

    برای هدایت و راهنمایی و تسریع در امور و وظایف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاریخ و امضاء می باشد.   

     

    ***7

    انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری

    دسته نامه های بازگشتی یا عطفی،پیرو وابتدا به ساکن تقسیم می شود.

     

    ***8

    عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتری:

    .1کارکنان با تجربه وآموزش دیده.

    .2تعیین نوع نظام و سیستم مدیریت امور دفتری

    .3تعیین خرده سیستمها و روشهای کاری

    .4تعیین مکان مناسب با نوع دبیر خانه

    .5تعیین ابزار و وسایل مناسب با نوع دبیر خانه 

    .6تعیین و تهیه دستورالعملها و راهنما های لازمه

    .7تعیین دفاتر وفرمهای کنترل کننده مشخص و معین

     

    ***9

    عناوین شغلی دبیر خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری

    .1رئیس دفتر یا دبیر خانه 

    .2معاون یا دستیار رئیس دفتر یا دبیر خانه

    .3مسئول ثبت نامه ها یا دفاتر ثبت وصدور نامه ها

    .4مسئول جمع آوری و توزیع نامه ها

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی مدیریت, پاورپوینت درسی مدیریت بایگانی, پاورپوینت درسی مدیریت اسناد, پاورپوینت درسی مدیریت اسناد و بایگانی, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت بایگانی, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت اسناد, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت اسناد و بایگانی, پاورپوینت پایان نامه مدیریت, پاورپوینت پایان نامه مدیریت بایگانی, پاورپوینت پایان نامه مدیریت اسناد, پاورپوینت پایان نامه مدیریت اسناد و بایگانی, دانلود پاورپوینت مدیریت, دانلود پاورپوینت مدیریت بایگانی, دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد, دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت بایگانی, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت اسناد, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی, پاورپوینت آماده درسی مدیریت, پاورپوینت آماده درسی مدیریت بایگانی, پاورپوینت آماده درسی مدیریت اسناد, پاورپوینت آماده درسی مدیریت اسناد و بایگانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت بایگانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت اسناد, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت اسناد و بایگانی, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت بایگانی, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت اسناد, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان