پاورپوینت ارزشیابی آموزشی دانشگاهی ۱۸۷ ***1 کرنباخ(1963) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوري ارزشي در خصوص يک طرح يا برنامه است. فرايند نظامدار مبتني بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکيد بر استفاده عملي از نتايج ارزشيابي ***2 بيباي(1978) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و تفسير شواهدي است که منجر به داوري ارزشي مي شود و در نهايت به عمل مي انجامد. ***3 منظور از نظامدار بودن: اطلاعات بايد ...
پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار دانشگاهی ۵۷ ***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...
پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته دانشگاهی ۲۸۷ ***3 فصل اول تحقيق چيست؟ ***4 برداشت شما از تحقيق چيست؟ چگونه به تحقيق نگاه ميکنيد؟ چه تعريفي از تحقيق در نظر داريد؟ اين جمله را حد اکثر با بيست کلمه تکميل کنيد. تحقيق عبارتست از: ***5 تعريف تحقيق تحقيق فرايندي است برنامه ريزي شده، هوشيارانه، نظام مند (systematic ) و قابل اعتماد براي يافتن حقايق يا فهم عميق مسايل. ***6 ده نکته در مورد تحقيق تحقيق خيلي وقت گير است. تحقيق يک پديده ...
پاورپوینت عوامل ناسازگاری نوجوانان دانشگاهی ۹۴ ***4 پيشگفتار امروزه در سطحي وسيع مواجه با افرادي هستيم که ناسازگارند،بداخلاق اند،مرتکب جرم و گناه مي شوند،به سازشهاي نامشروع تن در مي دهند،براي حفظ موقعيت کنوني خود هدف را ناديده مي گيرند،رفتارشان ضد اجتماعي است،معاشرت شان بر اساس ضوابط مقبول اجتماع و مذهب نيست،به قول و فعلشان نمي توان اعتماد کرد از آن بابت که بسيار متزلزل و سست بنياد است... در سطح بين المللي و گاهي هم ملي ...
پاورپوینت ارائه درس کارآفرینی دانشگاهی ۱۸۵ ***7 فصل اول اصول کارآفريني ***8 چرا کار آفريني ؟ چرا بهره وري ؟ چرا مديريت؟ چرا رشد اقتصادي ؟ و ... چرا برخي از افراد نسبت به ديگران موفق تر هستند؟ چرا بعضي از سازمانها نسبت به ديگران موفق تر هستند؟ چرا برخي کشورها توسعه يافته اند؟ با از بين رفتن مرزهاي اقتصادي چه کنيم؟ با تغييرات سريع، رقابت تنگاتنگ ، کمبود منابع و افزايش دانش چه کنيم؟ ((ميزان توسعه اقتصادي کشورها ، ملاک فقر و ...
پاورپوینت آمار دانشگاهی ۳۳ ***3 •هدف ها ي اصلي آمار عبارتند از: •الف) انجام استنباط درباره جامعه از طريق تجزيه و تحليل اطلاعات موجود در داده هاي نمونه اي. • ب) سنجش ميزان عدم حتميتي که در اين استنباط ها وجود دارد. علمي که براي رسيدن به هدف هاي فوق اهميت دارد, عبارتست از طرح ريزي فرايند و دامنه نمونه گيري به طور يکه مشاهدات مبنايي براي استخراج استنباط هاي معتبر تشکيل دهند. ***4 قرن بيستم شاهد افزايش روز ...
پاورپوینت درس شیوه های مطالعه - مولف :فتح ا... شجری دانشگاهی ۱۵۹ ***2 •طرح درس شيوه هاي مطالعه : •ابتدا کليات نحوه مطالعه و خواندن از طريق معرفي ابزارهاي مورد استفاده در مطالعه توضيح داده مي شود . •روش هاي مختلف افزايش سرعت مطالعه از طريق مطالب خواندني مختلف شامل روزنامه ، کتاب و غيره شرح داده مي شود . •انواع خواندن ، به قصد سرگرمي و لذت ، يادگيري ، مطالب درسي و غيره و ويژگي هاي نوع خواندن هر کدام توضيح داده مي شود . ***3 •روش هاي طبقه بندي ...
پاورپوینت اقتصاد گوسفند داری دانشگاهی ۲۵ ***3 مقدمه: از مهمترين عواملي که پيشرفت در هر فعاليت توليدي و اقتصادي را تضمين مي کند، تلفيق دانسته هاي علمي با امکانات عملي است و اين امر به ويژه در برخي از رشته هاي توليدي مانند فعاليت هاي دامپروري و بخصوص گوسفند داري، حائز اهميت است. نکته حائز اهميت در آستانه ورود به اقتصاد جهاني ?سال????ميلادي? تنها پرورش آن دسته از دام و طيور توجيح پذير است که در جيره غذايي آنها از اقلام ...
پاورپوینت بایوس چیست ؟ دانشگاهی ۲۰ ***1 اگر هنگام روشن نمودن رايانه به نوشته هاي روي صفحه نمايش دقت کرده باشيد ، مطمئنا نام BIOS به چشمتان خورده است. بايوس برگرفته از حروف اول کلمات Basic Input Ooutput System به معناي سيستم ورودي و خروجي مقدماتي است. در واقع يکي از متداولترين موارد کاربرد حافظه هاي Flash ، استفاده از آنان در بايوس است . بايوس اين اطمينان را به عناصر سخت افزاري نظير : تراشه ها ، هارد يسک ، پورت ها ...
پاورپوینت ساختمان داده ها به زبان C دانشگاهی ۳۲۰ ***3 جايگاه درس در رشته کامپيوتر ضرورت اين درس: ضرورت نياز به زبان هاي سطح بالا ضرورت ترجمه برنامه هاي نوشته شده با زبان سطح بالا به برنامه به زبان ماشين تنوع زبانهاي برنامه نويسي سطح بالا دروس پيش نياز: نوع درس: اجباري تعدادکل ساعات تدريس: 30 تعداد جلسات تدريس:10 ***4 فصل اول : مفاهيم اساسي اهداف آشنايي با سيکل زندگي نرم افزار آشنايي با الگوريتم ***5 1-1 سيکل زندگي نرم ...