پاورپوینت مدیریت دانش دانشگاهی ۵۵ ***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...
پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دانشگاهی ۴۳ ***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش دانشگاهی ۱۵ ***2 تعريف صادرات : صادرات در لغت به معناي انتقال کالا يا ارسال کالا از جائي به جاي ديگر است . جابجايي در داخل کشور و يا از داخل به خارج هر دو مشمول اين تعريف است . 2- تعريف گمرکي : کالايي است که به منظور فروش يا مصرف در کشورهاي خارج ، به خارج از قلمرو سياسي ايران فرستاده مي شود ***3 •فرش ايران -فرش ايران عمري بر درازاي تاريخ ،هنر و فرهنگ ايران دارد . -قديمي ترين فرش ايران و ...